~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Minnah88: Onneaaa! Mä niin toivon, et pienoisesi löytyy sieltä mistä pitääkin ja hyvässä voinnissa. Vahvat viivat lupaavat hyvää (itsellä KU:ssa haaleat viivat).

Mulle tuli tänään tosi tyhmä ajatus mieleen. Tiedän, et olen törkeä, että kirjoitan sen vielä tänne, mutta johonkin se on sylkäistävä. Anteeksi ja älkää loukkaatuko.
Mietin siis tulevia mahdollisuuksiani raskautua. Sitten tuli mieleen, että laskettuaikani olisi ollut 31.3. Siinä on joku rajapyykki. On varmasti todella epäonnistunut ja tyhjä olo, jos en ole raskaana silloin,kun pitäisihän mulla olla vauva sylissä. Eikä ole.
Ensimmäinen raskauteni päätyi myös keskenmenoon. Silloin sytytin kynttilän ikkunalaudalle laskettunapäivänä. Surin kovasti sitä keskenmennyttä, vaikka olinkin jo uudelleen raskaana eikä lasketuilleajoille lopulta tullut eroa kuusi kuukautta.
 
Onnea Plussista :flower:
Hienoa ja Ihanaa että niitä tulee ihan joka kuukaus ja hyvin on joistain ajoista porukka täällä vähentynyt, harmi vain että toiset nimet on vain kuukaudesta toiseen täällä...:ashamed::heart:
Ja harmi että aina tulee uusi plussanneen tilalle..
Onneks tämä on lista joka ei varmasti koskaan tule olemaan tyhjä ni aina on joku seurana :)

(.) Täällä tikutin oviksen keskiviikkona ja sen jälkeen en enää testannut, limoja tuli to mutta kipuja ei sen sijaan tullut laisinkaan, nyt on monta kuukautta ollut kivut päälimmäinen ovis oire, ei limoja...onkohan nyt joku häikkä? Voisin luulla etten ovulois ollenkaa jos en olis tikuttanu räiskyvän punaista viivaa...
Jatkoa toivoessa ja odotellessa...
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Helou piiiiiiiiitkästä aikaa!
täällä on tapahtunut niin paljon sekä huonoja juttuja että mahtavia!Komppaan Väpä08 siinä, että uusia tulee, mutta onneks myös plussia piisaa <3 Eilenki piti vielä illalla käyä kattoo miten Minnah88 kävi testin kanssa.ja paras mahollinen tulos tuli, jee <3

mä oon viettäny hiljaiseloa kirjottelun kans, mut lukemassa oon käyny.On ollu jotenki angsti olo enkä oo viittiny ees tänne tulla sitä oloa purkamaan.oon kiukutellu sitte fiksuna tyttönä lapsille ja ennen kaikkea miehelle...No,nyt taas jota kuinki jees olo :)

Oviski varmaan oli ainaki oireiden perusteella joskus kp15-16,mut sitte tuli parin päivän päästä veristäki vuotoa eli varmaan vielä kroppa vähä sekasin siitä km:stä. ei tullu paljoa(no,yks kunnon lorahdus) eikä kestänyt ku kaks päivää. mitä lie ollut. kukapa näistä tietää :D

jees, palataanpa.jos minäki taas vähä usiammin :)
 
Minnah88 sydämmelliset onnittelut plussasta, toivotaan että kaikki menee hyvin tällä kertaa. :)

).( Tikutin ja kipuilin oviksen päiviä sitten.. Tänään dpo 4.. mutta tänään taas samanlaista kipuilua kun oviksen aikaan, jopa kovempaakin, ja menkkasärkyjä.. harmi kun ei oo noita ovistestäjä enään että ois päässyt vielä tikkuilemaan että mitä ihmettä tää nyt on.. Muutenkin tuntuu että ton kkm jälkeen oviskivut on ihan eri luokkaa kun ennen.. onko kellään muulla näin? :whistle:
 
Mulla oli kanssa tosi kovat oviskivut tällä kertaa, pahimmat tähän mennessä. Vastahan tuo viimeisin spontaani km oli. Kuulin myös gyneltäni että oviskivut kasvaa iän myötä, mikä ei ollut kovin mieluinen kuultava... Ajattelin ensin että synnytys olisi vaikuttanut asiaan mutta ei kai sitten.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Sunnuntai 29.9.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 55/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 25/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 23/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 41/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 19/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 45/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______________KP 5/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 18/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 18/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 18/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 34/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 27/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 15/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 18/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 18/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 21/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 25/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 9/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 3/27



Mariah33 dpo 11
bumbis dpo 5
MiNalo dpo 4




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Oviskivuista Mullahan on kanssa ollut tosi kovat oviskivut joka kierrossa..tai no välillä lievemmät mut kuitenkin joka kierrossa särkee ja jomottelee selästä ja munasarjoista. Ihan on pitäny särkylääkettä ottaa. Ja aloin tuntemaan oviskivut ekan km:n jälkeen. Esikoisen sektion jälkeen ei ollu oviskipuja vaan ne alkoi vasta 1.km:n jälkeen. Minä uskoisin sen johtuvan hormoonitoiminnan muutoksista..keskenmenohan pistää tosiaan hormoonit sekasin. Siksi yhdistäisin sen siihen miksi nää hormoonivaihelut, joita siis ovulaatiokin aiheuttaa, voimistaa oireita oviksen aikaan. Olipa sekava sepostus! :D

Koi Koille piti sanomani että täällä saa sanoa ääneen ihan mitä vaan! Ne pahimmatkin asiat ja tunteet! Ymmärrän hyvin tunteesi tuon lasketun ajan suhteen. Itse oon nyt ohittanut 3 "piti olla laskettua aikaa" ja täytyy sanoa et vaikka se on joka kerta tuntunut pahemmalta ja pahemmalta niin se ei kuitenkaan saa mua luovuttamaan. Ja toivottavasti ei saa suakaan! :heart:
 
Mulla olisi ollut vauvan LA tytön synttäreiden aikaan, helmikuun lopussa. On niin paljon onneksi silloin tekemistä, että en varmaan muista silloin koko asiaa.

Tein tänään testin ja en ole raskaana. Selkää jomottaa ja tätiä odotellaan kylään. Pitää ostaa ne ovistestit ja komentaa mies ajoissa kotiin niinä päivinä.
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei,

Omaan napaan heti:) Hcg on laskenut jo NELJÄÄN!! Eli enää ei tarvitse seurantaa. Nyt vaan ootellaan menkkojen alkamista. Siinä voi tosin mennä jonkin aikaa, mutta odotan niitä lokakuulle.

Voi, kuinka tänään taas vauvakuume poltteli kun kävin kättärillä kontrollissa. Näin McDonald's paperikassin odotusaulan roskiksessa-joku tuore isä on sen varmasti syönyt mennessään sairaalaan ja erään ikkunan takana näkyi odottava/tuore äiti kantokopan kanssa. Minäkin niin haluaisin noita asioita.
 
Oon käsittänyt että monet synnytyksen jälkeen on vasta alkaneet tuntea ovulaation, joten ehkä sama pätee myös keskenmenon kanssa. Tosiaan jotenkin ne hormoonit vaikuttaa sillai että ovulaatiotuntemuksetkin voimistuu, ei tästä naisen kropasta kai kukaan ota selvää, on niin monimutkanen laitos! :LOL:

Rosuliina ihanaa että asiat nyt tuossa tilanteessa että ei tarvitse huolehtia enää. Hyvä että pääsit noin vähällä vaikka aika kauhutarinoita nuo kohdunulkoiset kyllä on! Toivotaan että ne menkat sieltä tulee ja pääsisit uuteen yritykseen pian. Tsemppiä! :hug:

Täällä tosiaan vuoto loppunut progesteroni kuurin aloitettuani ja sitä nyt syödään kymmenen päivää että päästään uuteen kiertoon. Oon koittanut haudata vauvakuumeen jonnekkin syvälle takaraivoon mutta kyllä se sieltä läpi puskee jatkuvasti. Ja pelottaa myöskin se täälläkin puhuttu laskettu aika joka olisi jo alle 3kk päästä.. tuleeko plussa ennen sitä vai millä mielellä meillä joulu vietetään kun se nyt onkin täysin erilainen kun oltiin suunniteltu. No, päivä kerrallaan, muuta ei voi. : /
 
rosuliina: nopeasti on sun hcg-arvo laskenut! Sponttaani keskeytyminen taitaa olla eduksi kropan toiminnalle ja kiertokin varmaan tulee toimimaan nopeasti sulla. Tiedän tunteen, kun äitipolilla on joutunut ramppaamaan. Ei yhtään vähennä tosiaan vauvakuumetta tuoreiden tapausten näkeminen.

Täällä muutama päivä leikkaukseen ja kyllä jännittää! Toisaalta sit pääsee vihdoin viimein eteenpäin tästä KU-jupakasta ja voi taas täysillä kuumeilla.
 
KoiKoi kyllävaan, itsekin hämmästyin, että se oli jo laskenut noin alas. Mielessäni olin varautunut kuulemaan, että se olisi vasta jossain 50-tasolla. Mutta hyvä näin. Uskon kyllä itsekin, että spontaaneissa tapauksissa, oli kyseessä sitten keskenmeno tai kohdunulkoinen, niin se spontaani vaihtoehto on kropalle armollisin. Psyykkeelle sillä ei niin kauheesti ole varmaankaan merkitystä.
 
Eilen oli vähän semmosia tuntemuksia, että olis ovulaatio tulossa. Mulla on usein ollut pahoinvointia ovulaation läheisyydessä ja vähän huono olo oli koko eilis päivän ja ruoka ei maistunut. Sitten oli semmosia hedelmällisen olosia limojakin ja halutkin oli ihan kohdallaan. Yleensä kärsin melkein jopa haluttomuudesta. Sitten siinä kiihkeänä hetkenä kortsukin unohtui. Mies vaan totes, että laitetaanko uusi fiitus alulle? (Fiitus olis siis edellisen tulokkaan työnimi.) :D Se siitä kuukautisten odottamisesta... Mutta tänään sitten taas tuntui siltä, että kuukautiset alkais. Onkohan se mahdollista kun on vaan kaksi viikkoa tyhjennyspilleristä?

Jotain hormoneja ainakin on pakko hyrrätä kun olin töissä niin onneni kukkuloilla koko päivän. Ihan super hyvä fiilis ja syytä en osaa sanoa. Mitään ihmeellistä ei ollut tapahtunut, mutta silti olin niin onnellinen ja iloinen. Ei normaalia mun mielestä. :D Työkaveritkin ihmetteli, että mikä mulla on.
 
Rosuliinalle onnittelut hcg:n laskusta. :heart:

syssy toivottavasti se hyvä olo johtuisi tulevasta plussauksesta. Eihän sitä tiedä josko siellä pieni rakentaisi pesäänsä..

Oviskivuista. Itse tunsin oviskivut selvänä ku:n jälkeen ensimmäisessä kierrossa. Siihempä se sit jäikin, ja sen jälkeen en enää tuntenut mitään..

En uskalla soittaa neuvolaan.. Jotenki tuntuu siltä, että kun sinne ottaa yhteyttä niin sit on virallisesti plussannut.. Ja meidän neulkutäti ei oo kaikista mukavin tapaus. Ei oikein päästy samalle aaltopituudelle viimeksi, eikä varsinkaan silloin kun jouduin perumaan neuvolanku:n jälkeen. Tokaisi vaan, että olipa huono tuuri, ja että hän ei oikein tiedä noista mitään kun ei ole yhtään hänen potilastaan koskaan saanut ko diagnoosia. Sitten vaan sanoi, että no, soittele uudelleen JOS tulet uudelleen raskaaksi..
 
Minnah88 Voi harmi jos ei kemiat kohtaa neuvolan ihmisen kanssa. :/ Meidän neuvolassa sain todella hyvän vastaanoton ja oikein mukavan oloinen täti oli puhelimen toisessa päässä. Siiten kun soitin peruakseni neuvola-aikaa, mikä piti olla tämän viikon keskiviikkona, jäi siitäkin ihan hyvä maku. Tuli kovasti kannustusta, että sitten vaan uutta raskautta yrittämään. Kuitenkin jäi vähän sellanen olo, että en kovin aikasin ainakaan uskaltaisi soitella neuvolaan seuraavalla kerralla. Ettei tarvis taas perua aikoja jos jotain sattuis. Ymmärrän hyvin tunteesi, varsinkin kun vastaanotto oli ikävä.

Niin eihän sitä tiedä, vaikka olis taas tärpänny. En kyllä oikein usko, että kroppa on vielä valmis siihen kun on tullut noita pieniä vuotojakin vielä. Olen kyllä kuullut, että joillakin olis ollut tosi hyvä olo hedelmöittymisen aikaan, tiedä sitten mistä johtuu. Eilen tunsin myös pientä nipistelyä oikealla puolella alavatsaa. Kai siellä jotain alkaa tapahtua. :)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat



Tiistai 1.10.2013



Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 57/28-37
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 27/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 25/43
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 43/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?
aada78__35v____KM 8/13__________________________KP 21/25
NtiKesäheinä___30v____KKM 6/13____________________KP 47/28
Syssy^^____26v_____KM 9/13______________________KP ?/?
verppu____KM 12/12, KM 3/13, KM 5/13_______________KP 7/28



MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 20/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 20/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 20/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 36/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 29/30-31
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?
Tyntti___22v____KKM 9/13_________________________KP ?/?
bumbis___25v____KKM 7/13________________________KP 17/28-29



Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 20/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 20/28-29
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP 23/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP 27/30
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?
sapu____3xKM ja KM 7/13 ___________________________KP 11/26-28



carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 5/27



Mariah33 dpo 13
bumbis dpo 7
MiNalo dpo 6




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Ambrosia85
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Esteri1
Rosuliina
Kirppu.81




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka



Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2296296-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksylla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin, toki sieltä pääsee aina huikkaamalla takaisin listalle! :))

 
Helou!

Ovistuntemuksista. mäki tuntenut ekat ovikset vasta eka raskauden jälkeen.Tosin en sillo oikein osannut yhistää mitä ne on. vasta tuon toisen murun jälkeen tajunnut, että ovat ovistuntemuksia siis kovat vatsakivut,limoittelut ja vatsan sekasin oleminen.

mä tajusin tuossa sunnuntaina,et oon teille valehdellu.Ei mun kierto oo suinkaan 30päivää vaan 28 :D sori,ku oon ollu törkiä. Pikkusen on ollu ajatukset sekasin! Ei tarvi kuitenkaan nyt enää päivitellä ku pitäs ne menkat tässä parin päivän sisään alkaa.Tietty riippuen siitä kuinka kierto on vielä sekasin.tai jos vaiks oiski käyny mäihä ja ois raskaana ;) no siihen en usko,mut saahan sitä aina haaveilla <3
 
Kukkuu!

Täällä mää, välillä jo taustaltakin huudellen. Välilä aktiivisempi kirjoittelija, välillä patalaiska.

Pakko oli tulla kertomaan, että ny mä niiiiiin toivon, että tärppi olis käyny. Ovis ja pupuilut meni kyllä aika hyvin nappiin, vaan saapas nähdä kuinka käy.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Minnah88 mulla vähän sama homma neuvolan suhteen :D En saa tilattua aikaa, kun sitten kaikki alkaa olemaan todellista. Tippuisin mielummin mahdollisimman nopeasti täältä pilvilinnoista, kun oottelisin viikkotolkulla :D Nyt vielä mä voin ajatella ihan rauhassa, että eipä tästä välttämättä vauvaa tuu..ja sitten taas toisaaltaan, en mä halua tipahtaa täältä mihinkään, joten kun ei kukaan pääse mulle varmaksi sanomana, että elämää ei oo, niin silloinhan mä odotan vauvaa :D Mulle tais tulla jonkuna steinen paha pipi päähän keskenmenosta..

Plussausuutisia käyn useamman kerran päivässä tsekkaamassa, että josko täällä olis joku saanut armahduksen ja päässyt laittamaan jalan tuonne odottajien palstan ovenväliin.

).( Jotenkin tosi koditon olo, vaikka odotuspalstalla kirjoittelenkin, mutta jotenkin tuntuu,e ttei sinne kuulu, ennenkuin on ihan 100% varmaa, että tässä tehdään "lasta eikä ******"
 

Yhteistyössä