**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Maanantai 26.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 21/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 21/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 12/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 20/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 3/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 17/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 7/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 14/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 21/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 6/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 37/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 42/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 22/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 10/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 11/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 28/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 25/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 14/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 2


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
Dorian
sapu
Esteri1


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Huomenta! :wave:

..ja masennuksen masennus. Jotenki on vaan niin paska fiilis. Lauantaina alotin terot että sais tämän kierron nyt katkiaan. Ja tänä aamuna varuulta tein r-testin mutta senhän nyt jo tiesi mitä se näyttää. :stick: Jotenki on vaan usko menny tuohon raskautumiseen, ja nyt ku se kerran onnistu suhteellisen helpolla ja sitte meniki kesken niin ajatus tympäsee ihan hirviästi. Viime yönä näin untaki että olin menossa rakenneultraan, ja mahaa ei ollu ku ihan pikkunen ihana kumpu vasta.. ja aamulla ku heräs niin ei ollu kiva fiilis :ashamed:

Tuolla oli puhetta raskaana olevista jne.. en minäkään niitä halua katella, käännän yleensä pääni pois ja oon alkanu ajatteleen että onkohan tuo tullu helpolla vai hankalimman kautta.. ja pienet vauvat :'( en halua edes nähä. Mulla on se yks kaveri joka käski ajatella että meijän vauvalta ois puuttunu pää, niin siltä tulee tasasen väliajoin kuvaviestejä siitä nyytistä. Sille oon tosi tavallaan katkera, en tiiä miksi. Ehkä siksi ku se ei arvosta mittään ja kaiken saanu niin helpolla..

Kyllähän sitä on valmis oottamaan sitä raskautta ja nyyttiä, mutta nyt tuntuu että ahdinko vaan kasvuu ku sain tuon tuomion ja väkisillä miettii että onko meidän lapsiluku nyt sitte tässä että onnistuuko se ennään ollenkaan.. ja stressi kasvaa ja sehän vaikuttaa ihan kaikkeen :O ku osais vaan rauhottua ja ajatella että tullee jos tullee.. mutta nii, kaikki täällä varmaan tietää että ei oo homma helpoimmasta päästä? :(

Pitäsköhän tuo yrittää töitäki tehä, ihan näin maanantain kunniaksi.
 
Mayday mayday! Ei täällä mitkään menkat oo alkanu! Ruskeeta vuotoo tuli muutama tippa pikkuhousun suojaan ja pyyhittäessä paperiin, hanat pysyi kiinni vaikka koitettiin sekstailemallakin auttaa... ei mitään enää. Nyt on paniikki lähellä vieläpä kun menin siitä kiinnittymisvuodosta höpiseen. Ounou. Mutta nöyränä palaan vanhaan kiertooni kp 32 ja mikäli menkat ei ala ja saan tulkita tämän mysteerivuodon optimistin kiinnittymisvuodoksi testaan perjantaina r-testin. Apuva!
 
Kiitos VanillaLady.

evaparadise, toivottavasti testi olisikin positiivinen.

Itse olin onnellinen kun tänään tein testin ja näytti negatiivista. Menen kyllä vielä varmuuden vuoksi labraan.
Ukko kun jo kyselee, että milloin.
Painonpudotus alkoi ja just kaveri joka on kätilö kannusti pudottamaan 5%, kun jo saattaisi auttaa raskaaksi tulossa.
Eilen ja tänään yht2h vesijuoksua ja huomena töiden jälkeen. Makeaa ei onneksi tee edes mieli.
Mulle siis tulla humpsahti alkuraskaudesta +10kg. Voin kesällä huonosti ja rasvainen ruoka oli ainoa joka maistui.
 
Hyvää alkavaa viikkoa arvon naiset. Evaparadise kaikki sormet ristissä sinnepäin!! Toivottavasti viikko tuo tullessaan hyviä uutisia. Ja Pippuri85 :hug:
Mulla samoin kuin täällä muilla pää käätyy pois kaikista niistä isoista vauvamahoista ympärillä.. tosin useasti sitten ajattelen että kuinkahan hekin ovat kärsineet ennen kuin siihen pisteeseen ovat päässeet.

Mutta mutta. Täällä ollaan (toistaiseksi) raskaana, 2-3 viikkoa kuten clearblue todisti! Huolimatta siis viikon takaisesta negatiivisesta - olen alkanut ajattelemaan, että mullakin on todella niin kuin monet ovat maininneetkin, että iltapissa näyttää paremmin. Aika rento ja onnellinen fiilis pelosta huolimatta, ajattelen koko ajan että nautin nyt joka hetkestä, kun se voi taas olla kaikki ohitse parin viikon tai kuukaudenkin päästä :|

Toivon koko sydämmestäni pikaisia ja loppuunsaakka kestäviä plussauutisia kaikille :heart:
 
Huomenia täältä mökiltä, olen aivan unohtanut koko vauvaprojektin kun on ollut niin touhua täynnä koko loma, ensin olin siskolla viikonlopun ja sitten sieltä suoraan tultiin mökille. Nyt ollaan saunottu ja ulkoiltu, tänään aamulla pupuiltiin hiljaa kun lapset viereisessä huoneessa katsoi telkkaa ;) No hyvä juttu sinänsä että laskujen mukaan ovis on tällä viikolla. :) Ja vielä tämä viikko lomaa :)

Sanna-M kp 12/29
 
Dorian JEEEEEEE!!! :flower: onnea onnea! :) Ihanaa!

evaparadise nyt ollaan kyllä niin jännän äärellä etten kestä ilman updeittiä!!! Eli miten siellä voidaan tänään? :)

).( jaaaaa, olispa mulla oikeastikin tollanen vyötärö...

Anyhoooo, täällä ollaan oltu vähän tappiomielialalla, jostain syystä olen ollut vähän alakuloinen ja varma siitä, että kropassa on jotain mätää kun urheillessakin tuntuu ylitsepääsemättömän heikolta. Yh.
Mies on pitänyt tiiviisti kainalossaan ja pitää mulle harva se hetki palopuheita, mutta siltikin on ollut vähän tällainen luuserifiilari. Tuntuu, että kummankin perheet oottaa vaan uutisia, että oltais taas raskaana ja se tuottaa stressiä.

Tässä on taas kuivaharjoittelut päällä (kun en tiedä milloin mun räsä kroppani ovuloi), joka toinen päivä ainakin äksöniä ja samalla yritän syödä terveellisesti ja tosiaan kohottaa kuntoa. Pitäis myös yrittää keskittyä kohta alkavaan lukuvuoteen vaikka inspiraatio onkin ihan nollissa ja oikeasti voisin heittää kirjat saman tien roskikseen. Heh.

Pysykää ihanina. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Dorian
Niwhai kiitos kun jännäilet mun kanssa! Vuoto loppu tosiaan kahden päivän ruskean minitiputtelun jälkeen ja nyt vaan kelailen millon vois teststa the testin. Perjantai on ehkä liian aikaista mutta kun mulla pussillinen niitä testejä tuolla kaapissa on niin haittaako se hätäilykään sit välttämättä? :D mitää erikoisii tuntemuksia ei oo.. mut ei mulla kyllä viimekskään alkuraskaudessa tullut selvät oireet kun vasta n viikolla7. Mutta piinaavaa tää on ku oottelee ja ihmettelee ja koittaa olla liikaa innostumatta. Ollakko vai eikö olla- meininki jatkukoon ainakin perjantaihin asti..
 
  • Tykkää
Reactions: Dorian ja Niwhai
Dorian Onnea plussasta ja paljon onnenpipanoita 9 kuukauden matkalle mukaan! :) Taisi nopeasti km:n jälkeen tärpätä sulla..ehtikö tulla yhetkään menkat?! :)

evaparadise Jänskääää!! :) Liputan täällä kovasti plussan puolesta! Testaa jo! ;)

Täällä saatu tänään mojova ovis+! :) Tikutin kp 7 alkaen ja tänään sit viimesellä tikulla tuli viimein plussaa. :)

Päivitän listan myöhemmin tänään kunhan koneelle pääsen.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Tiistai 27.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 22/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 22/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 13/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 21/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 33/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 18/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 8/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 15/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 22/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 7/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 38/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 43/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 23/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 11/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 12/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 29/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 26/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 15/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 3
MiNalo dpo -1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
sapu
Esteri1


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Jee! Menkat alko! Eli nyt tiistaina kp1
Onkin ollut nyt niiin hermot kireällä ja kuivaa ko saharassa, ni aattelinki että eiköhän ne sieltä ala pikku hiljaa. Ei mitenkään ylitsevuotavasti vielä, mutta enemmän kuin tuhrua kuitenkin. No oiski ekat kunnon menkat.. Outoa vain, ettei ole oikeastaan kipuja :O Vähän nipistelee, vaan saattavat toki yltyä vielä huomenna(otin kyllä tuossa aikaisemmin buranaa, kun päätä niin särki). No sano ja tiedä, kun ei tosiaan ole ollut menkkoja synnytyksen jälkeen. Katsellaan, seuraillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Heippa!!

Dorian onnea plussasta!!! =)

Mulla ois nyt clomiresepti kourassa, aikani sitä pohdin että kokeilenko vai en mutta jos sitä ainaki seukki kierron. Gyne on yksityiseltä puolelta semmonen 60 vee herrasmies =) ihmetytti vaan että sano ettei tarvi teroja syödä vaan pelkät clomit riittää, joten kysyisinki teidän jolla kokemusta on niin mielipidettä että ottaisinko teroja kuitenki? Lisäohje oli että jos ei vuoto kuuden viikon sisällä ala niin seuraava satsi clomeja, siis ilman menkkoja. Olin että whooot??!! mutta kaippa se asiansa tiesi.. Sitte kyselin siitä seuranta ultrasta että millonka sitä niin kuulemma sitte ku plussa pärähtää r-testiin eli ei seurata follejen kasvua :O

Nyt on terot kuitenki alotettu katkaseen kierron, että on vielä aikaa harkita :confused:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dorian
Hei kaikille! Olen lueskellut kirjoituksianne silloin tällöin. Voi kun pian te kaikki plussaisitte!! Peukutan teille jatkuvasti :heart:

Itselläni on menossa nyt 13+1 ja pelottaa vieläkin välillä tosi paljon. Useasti tulee edellinen keskenmennyt raskaus mieleen. Jotenkin en ole vieläkään sisäistänyt, että olisi edes mahdollisuutta että me vauvan saisimme. En varmaan sisäistäkkään ennen kuin laitoksella. Dopplerilla kuuntelen aina kun pelko alkaa nostamaan päätään, se onneksi helpottaa oloa. Jokapäivä yritän tsempata itseäni nauttimaan tästä raskaudesta, enkä miettimään mennyttä. Joka kerta kun tekisi mieli valittaa kipuja, pahaaoloa, hiljennän itseni, en halua valittaa sellaisesta jotka aiheutuvat siitä mitä niin kovasti haluamme :heart:

Käyn jatkossakin teitä täällä kurkkimassa, tsemppiä!! :)

Pikkusukka 13+1
 
Helou!

mä oon nyt pakon sanelemana joutunut viettää hiljaiseloa, ku on ollu taas niin rutosti töitä..huoh! nytkin töissä, mut onneks nyt rauhallisempi yö ku pari edellistä:)


mä täällä kans ootan menkkoja alkavaksi,mut ei oo ollu ees yhtään sellasta kutinaa, et alkas.saa nähä kuinka kauan menee.

jaahas se oli pikanen visiitti täällä, äksöni alko..palataanpa taas..

p.s en oo unohtanu teitä, oon käyny teijän kuulumiset lukemassa :)
 
Ovistestin tein eilen mökiltä tultua ja se oli melkein plussa. Tän päivän testi vielä tekemättä..Mutta toivon oviksen olevan tällä viikolla kun ollaan vielä lomalla :)

Nyt ulos auringon paisteeseen.

Sanna-M kp 13/29
 
Kiitos kaikille :heart: Olen luottavaisempi nyt kuin viimeksi, mutta tietenkin takaraivossa käy koko ajan pieni nakutus, että ei vaan pääse innostuun liikaa..Nyt vaan katsellaan päivä kerrallaan.
MiNalo tää oli neljäs kierto keskenmenon jälkeen, mutta ensimmäinen jossa tapahtui ovulaatio! Onnen tuulia teille sinne ovikseen!
 
Jaahas vatsakrampit ovat täällä taas joten kirves on heitetty kaivoon ja odotan menkkojen alkavan millä hetkellä hyvänsä, kiitos ihana kroppani kun taas kiusasit ja piinasit mua. Noh minähän en lannistu, en vaikka mikä olis! Nyt kun on ees vähän sitä positiivista mieltä saanut lähes kolmen kuukauden synkistelyn jälkeen niin yritän kyllä sitä pitää yllä vaikka väkisin. Nää keskiviikot on mulle vaan aina pahimpia.. se oli päivä jollon mulla poksu uusi raskausviikko ja lopulta yksi kaunis kesäinen keskiviikko 12+0 mun raskaus loppui, joten joka keskiviikko meinaa leuka painua rintaan mutta väkisin se sieltä on revittävä ylös ja katse tuimana eteenpäin! Taistelumieltä teille jokaiselle! Kyl tää tästä, vähänkö meistä tulee hyviä odottajia kukin aikanamme, ei varmasti valiteta yhdestäkään raskausoireesta ja kannetaan vauvamasut ylpeempinä kun kukaan! :)
 
Mä toistan itseäni, että mulla tullu plussan aikana molemmista raskauksista koviakin menkkakramppeja ja olen ajatellut, että menkat alkaa :)

P.S. Mun mielestä jokainen saa valittaa raskausvaivoista niin paljon ku sielu sietää, vaikka oliskin ollut lapsettomuutta, keskenmenoja tms :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Kyllä mä valitettavasti tulen taas valittamaan raskausoireista. Molemissa raskauksissa olen voinut todella huonosti. Tytöstä rv18 saakka ja tässä keskenmennessäkin monta 4 viikkoa huonosti, kunnes oireet loppui kuin seinään.


Mahaa nipistelee, mutta verta ei tule. Ovislima on selvästi nyt.
Tein raskaustestin yksi päivä ja oli negatiivinen ja tänään kävin labrassa.
Voi kun kuukautiset kohta alkaisi ja sitten pääsisi taas tosi toimiin.
 
Torstai 29.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 24/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 24/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 15/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 23/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 35/32
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 20/28
Emeli-____22v_____KM 6/13________________________KP 10/29
Sunflower86_____KM 5/13__________________________KP ?/?
VanillaLady___27v____KM 8/13______________________KP ?/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 17/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 24/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 9/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 3/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 45/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 25/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 13/28
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 14/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?
kaarina80____KM 8/13_______________________________KP ?/?
sydäntähti____27v____KM 9/07, 12/07, 8/13____________KP ?/?

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 28/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 17/28-35

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

kukkurukuu dpo 5
MiNalo dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
KoiKoi
sapu
Esteri1


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!
Olen loman takia viettänyt hieman hiljaiseloa täällä mutta käynyt kuitenkin seurailemassa tilannetta.
Onnea Dorian! :)

Itsellä se tilanne että odottelin täksi päiväksi menkkoja... mutta testi näyttää plussaa! Pelko nostaa heti päätään, testiviiva ei ole yhtä vahva kuin kontrolli ja kolme sellaista on aiemmin mennyt kesken... Niistä kahdesta jotka onnistuivat, sain heti vahvan plussan testiinkin. Plussattu siis on mutta seurailen tilannetta pari viikkoa...

Plussaonnea toivon kaikille, ihan erityisesti MiNalolle! :flower:
 
coffeebreak Paljon onnea plussasta! Lähetän täältä erittäin positiivisia säteitä matkaan!! :heart:
Ja Dorianille myös! Paljon onnea! Ihanaa! :)

ON Täällä kierron loppu lähestyy.. Testasin eilen ja negahan sieltä tuli, eli eiköhän tässä sitten vain odotella että menkat alkaa... :( No sen nyt saattoi arvata kun sitä ovista en tässä kierrossa bongannut... :(

Mua ahdistaa hirveästi kun lähipiiri odottaa että olisin taas raskaana... :ashamed: Hemmetti! Kyllä me yritetään! Mutta ei kaikki mee aina niinku elokuvissa! :mad: Keskenmenon jälkeen mun yks sukulainen (hänelle tehtiin keskeytys muutama vuosi sitten kun sikiöllä todettiin 18-trisomia) sanoi mulle että "uutta yritystä vaan heti, meillä meni kyllä aika kauan ennen kuin tärppäsi uudestaan." Kysyin sitten että kuinka kauan heillä meni? Hän sanoi että 4 kuukautta ...Mitä v****a??! :O Onko se muka pitkä aika! :mad: No itsellä on tästä nyt sitten pian se 4. yrityskierto alkamassa, ja masentaa niin että ei se kuitenkaan siitäkään tärppää... :headwall: Anteeksi tämä "kitikiti-valivali"... :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Dorian

Yhteistyössä