Hakutulokset

  1. L

    onko teidän kaasolla..?

    Ollut kukkaa rintapielessä tai pientä kimppua?
  2. L

    Suoramyynnistä

    Ajattelin alkaa yhteen suoramyyntifirmaan jälleenmyyjäksi. Miten menee nää verotus jutut ja vaikuttaako se heti kotihoidontuen lisäosaan, vaikkei mitään näin alkuun tienaiskaan. Onkos teillä suoramyyjät tietoa? Tarviiko perustaa firmaa, vai miten homma lähtee käyntiin?
  3. L

    1v 4kk; Ei juo maitoa

    Tyttäreni, joka vielä pari kuukautta sitten sai ihottumaa maidosta iholla, ei suostu juomaan maitoa kuin n. ruokalusikallisen päivässä. Tähän asti olen imettänyt ja tahtoisin nyt päästä siitä eroon, mutta mitä maidon tilalle. Toista kuukautta on nyt yritetty tuputtuu, mutta ei vaan tykkää. Vesi...
  4. L

    Lomarahat

    Tietääkö joku, että joutuuko työnantajani maksamaan minulle lomarahat kun jään uudestaan äitiyslomalle, vaikka en ole ollut välissä töissä? Siis äitiyslomallahan pitäis kertyä lomapäiviä, niin muistaako työnantajani taas toisen loman jälkeen mukavalla rahasummalla.... :) Meneekö tää tosiaankin...
  5. L

    pyöräilemään?

    Milloin ovat lapsenne aloittaneet pyöräilyn kolmipyöräisellä entä kaksipyöräisellä?
  6. L

    Miten olette saaneet

    arjen toimimaan tullessanne synnäriltä eikä kotona ole ketään auttamassa? Ihan mielenkiinnosta yselen, sillä itseä odottaa sama. Ja esikoistani odottelen.
  7. L

    Etsitään ystäviä

    Heippa !!! Olisi kivaa löytää uusia ystäviä täältä pääkaupunkiseudulta. En siis vaan etsi sellaisia kavereita jotka haluavat löytää nopeasti seuraa....koska haluan ihan todella löytää ystäviä !! Kyllä mä seuraa haluan, mutta olen liikkeellä vähän vakavemmissa mielin. Mä olen 31 vuotias...

Yhteistyössä