Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun helmet 2014

    Heippulis! Tässäpä vierähti piiitkästi ennenkuin jaksoin tulla katsomaan mitä teille kuuluu :) Meillähän poitsu syntyi 5.2. -> 22.2. muutettiin oma kotitaloon (elämäni helpoin muutto kun istuskelin vain sohvalla vaavi kainalossa :D) -> 20.3. Äkkänästä tuli Kouta Aukusti Aleksius...
  2. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Onnea Kaikille vauvautuneille! :flower: Sieltä ne tulla putkahtelee... Me päästiin 10.pvä kotiin sairaalasta, sen jälkeen oonki vaan kotona ressannu onko tuo lapsi keltanen vai ei ja pitääkö käydä vastaanotolla kontrollissa vai ei :( ti ja ke otettiinkin kontrollit ja ne oli vähän niinkuin...
  3. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Moiks! 38+6 viikoilla poika synty. Tässä vielä sokeriseurannat molemmilla tänään, pojalla bilirubiini kokeet ja huomenna sitten lääkärin kautta kotiin hyvällä onnella. Mulla on ihan hiton kipeä lantio ja selkä. Varsinkin oikeapuoli on semmonen ettei ees imettään pysty makuultaan ja istuessa...
  4. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Oyksista moi! Meille syntyi ihana hymykuoppainen blondi 5.2. Klo 21.57. 3395g ja 48cm. Mää en vaan pysty nukkuun ku tuijottelen tuota ihanuutta <3 Ja mitäkö tekkiin ennenkö lähtö tuli? Istuskelin kotona kovalla lattialla ja pakkailin kirjahyllyn kamoja muuttolaatikkoon ja pyyhin tavaroista...
  5. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Mulla on nyt ollut koko raskauden kutinaa mutta sille on löytyny ihan muut syyt. Päänsärkyjäkin oli mutta ne selitty huonolla hemoglobiinilla. Turvotus on aika minimalistista. Että joo Hortensia en juoksis tukka putkella minnekkään jos päänsärky katoaa levähdyksellä ja kutina rasvalla. Mun...
  6. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Hortensia ja Elm Multa käynnistettiin esikon aikaan 38+3 viikoilla kun oli toksemia-hepatoosi. Oireina ihan jäätävä kutina siis sellanen että ihan veri lensi käsistä ja jaloista ku oli vaan pakko raapia kaikella mikä käteen osu - korkea verenpaine, oli mulla jotain 200/100 luokkaa jo - pissaan...
  7. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Voi pöh. Aika tarkalleen 12h sitä limamössöä tuli o_O Mie toivorikkaasti muka moppasin eilen lattiat ja pesin kylppärin niin ei muuta tullu ku kauhee hiki :D illalla ennen nukkumaan menoa supisti sit viis kertaa niin että selässäki tuntu. Ukko on ihan hermona, soitti aamulla heti kasin jälkeen...
  8. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    On esikko kunnossa nyt, opettajan onneksi. Tiedän olevani kauhee hormoonihirviö tässä tilassa joten en pyyvelly anteeksi sitä hysteeristä itkua ku soitin koululle ja tiukkasin mitä on tapahtunu perjantaina. Meni siinä koko päivä pilalle kyllä ja ku oltiin kotona tajusin että oon syöny ainoastaan...
  9. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Jaa en kyllä tiiä, ei mulle ole sanottu mitään erikoista radista ja LAsta ku sokerit ja ultrat ei ole ollu mitenkään poikkeavia :) Eilen oli esikon taholta semmosta showta koko päivä joka pani miettimään miksi helvetissä olen halunnu lapsia elämääni hankaloittamaan. Oli lyönyt päänsä jäiseen...
  10. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Kyllä multa vaan viime kerralla käynnistettiin vaikka ipana ei ollut laskeutunu tai ees kiinnittyny, kyllä se siinä rytinässä ulos tulee alakauttaki... Mulla sama homma lonkkien, alaselän ja häntäluun kans, miks just yöllä pitää sattua niin maan helkkaristi että itkettää ku pissalla käy...
  11. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    toi 20% on perusvero nuille Kelan jutuille, ite en oo siihen puuttunu. Saapahan sitten joulukuussa varmemmin ylimäärästä :D Mut jos on taloudellisesti tiukkaa selvitä niin sitten kyllä suosittelen että käy lasketuttamassa alemman prosentin, ite en kyl lähtis nostaa tuosta edes vapaaehtosesti.
  12. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Tää mun hullu lapsi on ottanu nyt oikein asiakseen että äiti ylös 5.00... Mää niin rakastan sitä ku ei oo aamulla mihinkään kiire ja saa venyä sängyssä niin pitkään ku mahollista mutta tämä herra on sitä mieltä että kello 5 aamulla on hyvä herätä. Ja ku mie nousen ylös jätkä rauhottuu ite...
  13. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Huh huijaa... EI OLLU TOKSEMIAA! :p kait mää jottain maanantai ressiä vejin ku oli ne verenpaineet koholla ja proteiinit mutta tänään ja eilen ku kontrollointia niin ei kummassakaan mitään ongelmia. Mutta edelleen pitää soittaa jos tulee outoja oloja... Mitä tossa lueskelin teitin...
  14. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Eilinen nla aiheutti sitten sen että soitin heti kasilta hysteeripuhelun nlaan... Korkeet verenpaineet oli siis eilen ja tänään aamulla on yököttäny ja ollu pää kipeä, melkein jo itkettääki että ei kai taas jotain toksemiaa :'( Eilen oli niin viimisen päälle ylienerginen olo, nyt viime yön...
  15. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Mullaki meinas niska jumia, pari viikkoa sit ostettiin uudet tyynyt niin parani :D Maitoa ei ole mullakaan vielä näkyny, ei ollu esikon aikaankaan. Vasta pari päivää synnytyksen jälkeen nous kunnolla ja voi elämä että sitä tuliki, siihen meinas hukkua niin vauva ku minä ittekki... :D...
  16. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Vihdoin viimein on tainnu möykkis kiinnittyä kokonaan, ei tunnu enään semmosta ällöä lonksumista lantion sisällä ku nousee makuulta <3 aamupäivällä suutuspäissäni rupesin raivaan ja imuroimaan ku ukko torpedoiminun suunnitelmat: tuloksena mahan valahtaminen alas ja yks tujakka viiltokipu...
  17. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Raskaus on ilmeisesti pehmentänyt pääni mutta mä niin tykästyin tohon äitipolin mieslääkäriin :D Voi ah mikä ihana apinamies karvaisine käsineen :D se akka oliki niin ärsyttävä ettei sen kans tienny miten ois pitäny olla ja se teki ihmediagnooseja mutta tuolla oli kyllä asia hallussa, oli paljon...
  18. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Hui että, ei oo muka kerinny kirjottamaan tänne.. Onnea Karcci ja tsemppiä emlu jos vielä sitä tarvitset... Mie kerkesin tässä jo vähän ressaantua ku oli samat sf-mitat joulukuussa ja tammikuun alussa eikä painokaan ollu noussu mutta viime viikolla oli sit pätkähtäny +2cm ja 2kiloa :D...
  19. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Voi jeesuksen helevetti tuota KELAa :D Ku tässä aiemmin jo kitisin että näkyy palvelussa vain että hakemus saapunut päivänä X. Hoksasin että munhan täytyy tällä viikolla käydä näyttämässä naama työkkärissä joten ajelin sinne heti aamutuimaan ja siellä täti sitten uteli että oletko saanut jo nämä...
  20. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Vilja-Maaria Kattoin että meillä LA melko lähekkäin ja sama paikka punnertaa ;) mitä juttelin yhen äidin kanssa joka on lapsensa OYSsissa saanut että huoneisiin ei saa tulla muut kuin isä + sisarukset, on kait siellä sitten joku yleinen tila johon esim se mummo voi tulla ja johon vauvankin saa...

Yhteistyössä