Hakutulokset

  1. T

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Rakenneultra takana. Kaikki oli hyvin ja poikalupaus saatiin :) Pitkä poika taitaa olla tulossa, koska koko vastasi n. viikkoa vanhempaa, vaikka aiemmin vastasi päivää pienempää.
  2. T

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Täällä tuntui viikonlopun aikana ekat selvät potkut kädelle asti, joten mieskin pääsi ne vihdoin tuntemaan :) Ja lauantaina poksui puoliväli! Huomenna rakenneultra, jännittää!
  3. T

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Dopplerista: Me ei sellasta ostettu, mutta saatiinkin viikonloppuna yllättäen miehen veljen perheeltä niiden doppler, joka oli löytynyt jostain kaapin perältä. Olen sitä ehtinyt pari kertaa koekäyttää, mutta mies on vannottanut joka kerta (ja muutenkin), että en saa sitten säikähtää ja...
  4. T

    Toinen munasarja poistettu, kohtalotovereita?

    Hei riiapauliina, Minulta on myös poistettu vuosia sitten toinen munasarja kystan takia, olin silloin sinua pari vuotta nuorempi. Jouduin tuolloin sairaalaan akuutin vatsakivun vuoksi, ja ultrassa löytyi sitten kysta, joka oli kiertynyt ja piti poistaa. Kokoa sillä oli n. appelsiinin verran...
  5. T

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Hei kaikki, Mä voisin liittyä mukaan, jos sopii? Rivi näyttäisi seuraavalta: 8.11./Tangerine/ensimmäinen/29/JS Toivottavasti meni oikeeseen järjestykseen :) Vatsa on pullahtanut esiin jo aikoja sitten ja töissäkin jo kaikki tietää. Liikkeitä täällä on tuntunut ehkä reilun viikon-pari...

Yhteistyössä