Hakutulokset

1. L

NIPT-testi

Me saimme riskiluvuksi 1:46 ja vaikka joka paikassa luki että tuloksissa menee 2-3 viikkoa saimme tuloksen viikossa ja kaikki oli vauvalla hyvin. Olin mielissäni että on tälläinen verikoe testikin olemassa, hirvitti ajatus punktiosta. Tampereella asumme ja samana päivänä kun saimme riskiluvut...
  2. L

Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

Minua kiinnostaisi myös liittyä fb ryhmään! Tampereelta olen ja kolmatta odotan. La 8.11!
  3. L

Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

Kääk, en tajunnut äsken kirjoittaa että me saimme testeistä hyviä uutisia. Meillä riskiluku oli 1:46 mutta tulossa tosiaan terve lapsi. 2viikkoa sanoivat että menee verikokeen tuloksissa mutta soittivat jo viikon päästä! Oli kyllä äärettömän pitkä viikko! Lellu ja Nyytti
  4. L

Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

Hei, täällä uusi odottaja! Odotan kolmatta lasta syntyväksi ja olisin kiinnostunut liittymään fb-ryhmään. Odotan tosiaan kolmatta lasta ja myös me jäimme kiinni nt-seulassa ja kävin verikokeissa. Walter, täällä siis kohtalotoveri. Minulle soitettiin kyllä sairaalasta samana päivänä ja jo ultraa...
  5. L

Tammikuun tähtöset kesäkuussa

Täällä on myös käyty ultrassa ja siellähän pieni köllötteli. Itkin melkein koko toimituksen ajan ja kotimatkallakin. Lääkäri kysyi että itkemään onnesta. Oli tosi mukava täti ja heti kun oli vauvan nähtynyt niin käänsi minulle nähtäväksi ja sitten vasta alkoi mittailemaan. Pienen koko on...
  6. L

PCO-Gallup

Vuosia sitten clomifen ja metformiinit ja joku muu. Kolme keinohedelmöyitstä ilman tulosta. Painon pudotus muutama vuosi sitten helpotti ja 8 v odotuksen jälkeen raskauduin aivan puskista ilman lääkitystä.
  7. L

Hei, Joku mainitsi painonnousun ja minulle terkkari sanoi ettei tarvitsisi tulla yhtään lisää. Edellisestä tuli silloin 9 vuotta sitten vain 8 kg. Ylipainoinen olen siis jo valmiiksi. Kadehdin tietä joilla maha jo näkyy koska minulla varmaankin tulee näkyviin vasa puolissa välin, mahaa...
  8. L

valpuri92 missäpäin te nyt asutte? Voisiko olla ihan vaikka kesästä johtuvaa ihottumaa? Minä toivon niin ettei uudelle tulokkaalle tuli mitään allergioita. Riittäisi kun on mies ja esikoinen ruokarajoitteisia.
  9. L

Ei plussaa vieläkään...

Älä luovu toivosta, kyllä varmasti vielä tärppää. Meillä siihen meni 8 vuotta, toivottasti teillä ei niin kauaa. Minulla ikää 33.
  10. L

asumisesta tuli mieleen että me asumme pienessä kolmiossa ja ajattelimme mahtua tähän vielä odotusajan ja ainakin 2-3 vuotta. Välillä tekee kolmenkin ihmisen asuminen tiukkaa mutta kyllä sopu sijaa antaa. Jotta vauvan sänky mahtuu makuuhuoneeseen niin luovumme varmaankin tietokonepöydästä ja...
  11. L

Luin tänään autossa kännykästä ensimmäisenä Pikkutähtösen2014 aurinkoterveiset Tampereelta ja juuri ajelimme Tampereelle vesisateessa :) Minulla pahoinvointiin on auttanut pikkunapostelu :) heti kun syön liikaa tiedän joutuvani makoilemaan. Väsymys on kyllä myös täällä rajoittavaa...
  12. L

Hei, Tsemppiä sinulle puolukkainen, kyllä kaikki varmasti järjestyy. Minä olen kertonut raskaudesta jo liian monelle, töissäkin moni tietää koska olen siellä oksennellut enkä oikein halua ett muut luulee minun olevan töissä esim oksennustaudissa. Olisin halunnut odottaa mutta hölösuu kun...
  13. L

hei, täällä toisen lapsen odottaja ja ensi viikolla menen ultraan ja jännittää ihan tajutomasti. Esikoinen meillä on jo 9v ja tämän toinen on kauan odotettu pikkuinen. Laskettu aika minulla olisi 6.1 ja peukkuja saa pitää että masussa on kaikki kunnossa. Raskaustestejä olen tehnyt monta...

Yhteistyössä