Hakutulokset

  1. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heissan! Ihana juttu, että Yönenkelillä on kaikki hyvin :) Kiva myös tietää,että muillakin on ollut näitä jomotuksia..aluks ajattelin,että ne ois jotain supistuksia ja olin ihan paniikissa,vaikka luinki netistä,että on normaalia ja neuvolastaki niin sanotiin..On tää odottaminen välillä melko...
  2. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heissan! Oon ollu hiljaa pitkän aikaa, toivottavasti mua ei potkita listoilta ;D Täällä ollaan 13+4 viikoilla ja olo on mitä mainioin :) Energiat on palannu ja jaksan taas käydä jumpalla ja muuta :) Pikkuhiljaa ollaan alettu ystäville,työkavereille sun muille kertoo raskaudesta kun ollaan...
  3. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hellou pitkästä aikaa :) Oon viettäny hiljaiseloa kun oon ootellu,että pääsis np-ultraan ja tänää se suuri päivä sitte vihdoin oli. Jännitti ihan kauhiasti ja pelkäsin..mutta pikkukaverilla oli kaikki hyvin, sielä se heilutteli ja vispas meneen. Niskaturvotuskin oli ok, 0,9mm :) Mites teille...
  4. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Heissan! Oon pitäny muutaman viikon hiljaiseloa, on ollutniin kauhia väsymys ettei oikee mikää oo kiinnostanu :ashamed: Ootte täällä jutellut liikunnasta,asumisesta ja töistä :) Itse olen kans hoitoalalla, dementiatyössä ja välillä kyllä mietin miten raskauden edetessä pystyn töitä tekeen kun...
  5. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heissan! Ja huh huh ku on tullu tekstiä..pitäs käydä joka päivä lukeen niin pysyy paremmin kärryillä :) Olin eilen neuvolassa ja tänää se neukkutäti soitti ja ilmoitti,että neuvolalääkäri ois 17.9 :) Neuvolassa ne kysy,että onko mulla ollu vesirokkoa,mutta mä en muista eikä mun vanhemmatkaan...
  6. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    aada78 Pahoittelut ja voimia :( Mä oon kans noiden ruoka-asioiden kans ihan helisemässä.. Piti selvittää valion sivuilta sekin,että saako raejuustoa syödä..laitan sitä aamuisin puuron sekaan.. Ja säilykehedelmäton yks mitä oon miettiny,saako niitä syödä? Ja tuo varhaisultra,te jotka ootte...
  7. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    VanillaLadylle pahoittelut :| Ansku-89 ymmärrän niin hyvin mistä puhut. Itellä on melkeenpä just samat fiilikset..Olikin hankalempaa tulla raskaaks ku kuvittelin ja ne monet pettymykset..voi voi..ja nyt kun on tärpänny niin ei sitä vaan oikeen tajua?! :D Ehkä sitten jos ja kun näkee sen pienen...
  8. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Huomenta! Täällä tuli vähän positiivisempi mieli kun tein uuden cb-digitestin ja se näytti raskaana 3+ ja sillon eka kerran ku testasin joku vajaa pari viikkoa sitten näytti raskaana 1-2.. eli toivottavasti siellä joku on kyydissä ja pysyykin :) Mä soitin neuvolaan jo viikolla 5 ja ensi...
  9. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hei kaikki! Kauhiasti tullu tekstiä taas ku ei pariin päivään oo tullu luettua, aivan työstä käy ;) Mutta mukava näin, ihanaa kun on aktiivinen keskustelu :) nendille tsemppiä kovasti! Täällä jatkuu oireettomuus..tänää tosin on jomottanu alamahaa työpäivän päätteeks ku ajelin kotia, mutta ei...
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    haneja En s tiä miten täälä menetellään kun ei oikeen kokemusta oo :) Mulle tuli postissa tänää nivaska lappuja täytettäväks, ettei tarvi sitte siellä neuvolassa tuhlata niihin aikaan. No saa nähä, oli millanen käynti tahansa niin ootan innolla :) Kiitos kuitenki varoituksesta,ei tuu sitte niin...
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hei! Soitin eilen neuvolaan ja sain ajan 26.8..huhuh,miten sitä jaksaa oottaa sinne asti :whistle: Mulla on nyt Rv5 ja ei juuri mitään oloja..pientä juilintaa tänää ja toissapäivänä närästi..vähän sekin nyt sitte ressaa..Oikeen toivoisin,että sais alkaa oksentaan,että tuntuis todellisemmalta...
  12. M

    Rv5 ja ihan kauhea ahdistus. Menisipä tämä raskaus kesken. :-(

    Hei! Olen itsekkin viikolla 5 ja tätä ollaa toivottua, tekemällä tehty. Ja kun plussa pärähti testiin itkin onnesta ja pari tuntia sen päälle olin ihan ahistunu ja mietein kans,että apua..mihin sitä on lusikkansa laittanu ja oliko tää nyt oikea aika ja oonko valmis jne. Mutta sitte...
  13. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hei! Mäkin oisin kiinnostunu fb-ryhmästä,mutta uskallan liittyä vasta sitten kun oon käyny ekaa kertaa neuvolassa..pientä taikauskoa :D Mä kerroin hyvälle ystävälle eilen, jolla on itselläänkin kaks pientä lasta..ei vaan voinu pitää suuta kiinni :D Ja ku ootan esikoista niin kaikki on niin...
  14. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Kiitos Fujin,ihanaa siirtyä tuolta edellisestä ketjusta tänne ja kiva kun on "tuttujaki" :) Yönenkeli Myy87 / 26 / ensimmäinen / K-PKS LA 18.4. Meinasin maanantaina soittaa neuvolaan kun saan uudet työvuorolistat..jännää :) Ja kohta meen hyvän ystävän kans shoppaileen ja syömään, ja samalla...
  15. M

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hei! Ajattelin hypätä mukaan tähän ketjuun tuolta esikoista kuumeilevien ketjusta :) Viime pääsiäisestä asti ollaan yritetty raskautua ja eilen tein testin ihan hätäpäissäni ilman juuri minkäänlaisia oireita ja suureksi (ihanaksi) yllätykseksi cb digi antoi raskaana 1-2 :) Varoivaisesti siis...
  16. M

    Millä kp:lla olette plussanneet cb:n digillä?

    27/29 cb digi eli eilen näytti mulle raskaana 1-2 :)
  17. M

    Esikoista kuumeilevien :))

    Voi onpa ikävä kuulla Hilda-Maaria :'( Todella pahoillani olen sinun puolesta, hirveesti voimia ja jaksamista sulle. Ja pidän peukkuja yllä, että kaikesta huolimatta sulle se plussa sieltä vielä tulee. Kiitoksia sulle kans keskusteluista. Tuntuu vähän kurjalta tähän heti perään...
  18. M

    Esikoista kuumeilevien :))

    Onnea Fujin :heart: Hieno juttu! :) Mulla pitäs tod.näk alkaa menkat perjantaina..ennen sitä en ajatellu tikutella. Viime torstaina tuntu sellasia voimakkaita repäisy kipuja ja vessassa käynnillä paperiin tuli ihan pieni kirkas veritippa..toiveena tietenki,että ois ollu kiinnittymisvuotoon...
  19. M

    Esikoista kuumeilevien :))

    Uusille tervetuloa :) Mukava kun saadaan uusia kuumeilijoita joukkoon, toivon,että vierailu palstalla jää lyhyeksi :) Sandri valiettavasti minulla ei ainakaan oo ehkäisyrenkaasta kokemusta,itse käytin ennen pillereitä ja ei koskaan niiden aikana eikä niiden lopettamisen jälkeen tullut...
  20. M

    Esikoista kuumeilevien :))

    Tervetuloa uudet :) Ja Tituleenalle onnea odotukseen:heart: Maijams ite oon miettiny aika paljo samoja asioita kuin sä, mutta nyt oon yrittänyt ottaa sen asenteen,ettei sitä auta etukäteen ressata ja miettiä asioita liikaa..Kyllä se arki vauvan kanssa sitten varmaan omalla painollaan lähtee...

Yhteistyössä