Hakutulokset

1. H

Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

Moikka! Ilmottaudun mukaan :) hokapontas / la 13.3 / 24v / 2.lapsi / KOS? Tänään plussasin. Raskaus oli toivottu, mutta todellinen yllätys että kävi näin nopeasti, kun esikoista tehtiin melkein vuosi. Esikoinen on vasta 4kk vanha ja on muuten 2014 Maaliskuisia :heart: Meistä tuli tosi...
  2. H

**Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

heippa vaan taas pitkästä aikaa, kirjoittelen aina silloin harvoin kun koneen jaksan avata, teiän jutut luen kyllä puhelimella melkeen päivittäin, puhelimella en vaan pysty kirjottelee :( täällä kaikki edelleen hyvin, sukkapuikkojuilintaa alapäässä tuntuu täällä silloin tällöin, joku kysyi...
  3. H

**Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

nt-ultra takana ja kaikki hyvin! aamulla jännitti ihan törkeesti ja yökin meni hikoillessa painajaisten kanssa :D vatsan päältä ultrattiin ja ensimmäisenä kun ukkeli siihen ruutuun ilmestyi niin katoin et noni, se ei liiku, se on kuollut. kysyin et onko se elossa? kätilö sanoi hymyillen että...
  4. H

**Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

lueskelen teidän juttuja päivittäin mutten puhelimella pääse kirjottelemaan, nyt viitsin avata läppärin. pelkkää omaa napaa: pelottavan ok olo ja kamalaa jännitystä kun huomenna niskaturvotus-ultra klo 9.00..... oon jotenkin ihan valmistautunut siihen et siellä on vastassa jokin pettymys :(...
  5. H

**Maaliskuun murut** Heinäkuussa

heipparallaa! ällötys, öllötys, kuvotus ja jatkuva syömisen tarve kuulostaa tutulta, sitä jatkunut nyt 3 viikkoa... mieliteot vaihtuu joka päivä. jos yks päivä oli pakko lähtee kaupasta hakee juustonaksuja, ni seuraavana pelkkä ajatus niistä oksetti ja oksettaa edelleen kun ajattelen et tuolla...
  6. H

Arell älä turhaan mieltäsi pahoita minun mielipiteestäni. Jokaisella on omat syynsä ja tilanteensa ja joskus päiväkoti voi olla parempi paikka kuin koti juurikin esim äidin sairauden vuoksi. Kerroin vain yleisesti minun kantani. Minä oon työskennelly Espoon ja Vantaan kunnallisissa päiväkodeissa...
  7. H

heippa kaikille, tervetuloa uudet!! vihdoin mäkin pääsin koneelle kirjottaa kun puhelimella ei onnistu... kommentoin heti tuota hoitoasiaa näin päiväkodin tädin näkökulmasta (oon 0-3v ryhmässä) ja meilläkin talossa on muutama "virikehoidossa" oleva lapsi, muutaman päivän viikossa ja...
  8. H

tervetuloa taas uudet ja sparklingfunille voimia ja tsemppiä tulevaan. :hug: mä voisin ainakin tulla fb-ryhmään, jos se siis on salainen. :) joku aiemmin kyseli onko muita oireettomia? mulla tuntuu olevan pelottavan oireetonta odotusta (vielä), ei muutaku väsymystä, huimausta ja...
  9. H

**Maaliskuun murut**

Täällä varattu nyt eka neuvola 19.7. Neuvolatädin laskujen mukaan ois nyt 4+6, ni ollaan sitten :D Onko teillä ollut mies mukana ekalla neuvolakäynnillä?
  10. H

**Maaliskuun murut**

Tervetuloa kaikki uudet! :) meitähän on jo iso porukka! Puhuitte monesko lapsenlapsi tuleva vauva on, täällä mun vanhemmille toinen ja miehen vanhemmille kolmas. Ja yhdessä ollaan oltu reilu 3v, naimisissa puoli vuotta. Vauvakuumeesta, se tais iskeä häiden suunnittelun aikaan, ja...
  11. H

**Maaliskuun murut**

Täälläkin kokoajan nälkä ja jano. Jotkut hajut kuvottaa kun tulee niin voimakkaina mut muuten ei vielä pahoinvointia (koputan puuta). Mehujäätä voisin syödä kokoajan, virkistää ihanasti ku mullakin niin vetämätön olo kokoajan :D Mä en oo vielä soittanu neuvolaan, mökillä miehen sukulaisten...
  12. H

**Maaliskuun murut**

Lähihoitajat on lisääntyvää sorttia :D Me ollaan tunnettu miehen kanssa reilu 5v, seurusteltu vuodesta 2010 ja naimisissa nyt puol vuotta :) Lapsiluvusta ei olla keskusteltu, en ainakaan muista :D mut kunhan saatais nyt edes tää yks :) Turvotuksesta, nyt lomalla, mökillä pärjää...
  13. H

**Maaliskuun murut**

Voi Yemina :( onnea uuteen kiertoon Me yritettiin tätä marraskuusta alkaen. Eli n. 7 kk. Ja siitä parvorokosta vielä, jos ei oo niitä parvon vasta-aineita ja jos päiväkodissa liikkeellä parvoa, ja työskentelee siellä, niin meillä viimeks raskaana ollut joutu siirtyy toiseen päiväkotiin...
  14. H

**Maaliskuun murut**

Aika ihana sattuma jenni :) ja onnea valmistumisesta. Muistahan selvittää neuvolasta ne parvorokon vasta-aineet ellet oo jo aiemmin hoitanu tai jos oot sen joskus sairastanu. Täällä kans yks lähihoitaja, v.09 valmistunut. Vakkarina päiväkodissa. Kaikki töissä pomo mukaan lukien osaa kyllä...
  15. H

**Maaliskuun murut**

Jenni miten meni uutisten kertominen? :) Me ollaan mökillä ja loma alkoi, on ihana vaan köllötellä, niin laiskottaa ja hengästyttää kaikki. Mitään muita oireita ei nyt oo, tuntuu hassulta. :) Tänään olis ollu menkkojen alkamispäivä. Rentouttavaa juhannuspäivää jokaiselle!
  16. H

**Maaliskuun murut**

kertomisesta, mä oon kertonu yhelle ihanalle työkaverille ja yhelle kaverille, joka oli puol vuotta sitten häissä mun kaasona, ja just sinä iltana ku testasin haamun, olin ollu päivällä sen luona käymässä ja se puhu vaan et "älä stressaa ja rauhassa rauhassa" jne. sit lähetin kuvan haamusta...
  17. H

**Maaliskuun murut**

jenni jes! ihanaa! kiitos ketjusta mä olin äidillä muuttoapuna eilen ja teki kauheesti mieli kertoo, ihan senkin takia ku laiskotti nii paljo ja pyörin lähinnä vaan tiellä, niinku äitiki sen ilmaisi:D teki mieli selitellä et hei haloo ei raskaanaoleva voi kanniskella tälläsiä kamoja :D mut...
  18. H

Esikoinen vuodelle 2014

ehkä mä nyt jo alan uskomaan! :heart: ja siis dpo 13 tänään
  19. H

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

tämä pissattu äsken! yllätyin tosta 2-3, odotin et tulis 1-2. ja onnea vielä bluebaby, samis-testit meillä! jenni ja bluebaby, joko maaliskuisten ketju perustetaan? :D
  20. H

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

jenni oi ihanaa!! onnea!:heart:

Yhteistyössä