Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

jenni tehdään se ketju sit kun säkin plussaat ;) mä en vielä uskalla :D
  2. H

hyvä me, empp!! :D onnea!
  3. H

jenniii mulla olis la 2.3.2013, menkoista laskettuna! :D +++++!!! tässä tuore testirivi Pregcheckillä dpot 10 ja 11 :heart: tajutonta...
  4. H

Esikoinen vuodelle 2014

kiitos Alexandra :) nyt kaikille +++++++++++, myös sinne synnyinkaupunkiini Espooseen, Henrietta! Täällä on eilisen jälkeen pissattu tikkuun jo 2 kertaa, ja kummatkin on entistä vahvempia! Olipa tosi keskittynyt olo tänään töissä, tuntu ettei mistään tuu mitään :D mies ei vielä halua...
  5. H

Jenniii antoi se First Response eilen vähän toivoa, kun oon testannu niillä aiemmin ja en oo mitään tollasta viivanpaikkaa löytänyt, kuitenkin eri ulkolaisilla sivuilla puhutaan viivanpaikoista jotka negoja. Kiitos, ei voi muuta kuin toivoa että haamu vaan vahvistuis! Ja samaa toivon sulle...
  6. H

kiitos Minnah! :) toivotaan toivotaan :heart:
  7. H

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Minäkin uskallan nyt tulla listaamaan. ovulaatio tunnistettu oireista kp 13/28-30. helvetilliset kivut ja koko vasen kylki tulessa. ovis hyödynnetty kahtena päivänä ennen ja lisäks ovispäivänä, jolloin seksi teki kipeää. dpo 1-4 nipistelyä ja kutittelua vasemmalla puolella alavatsaa...
  8. H

Esikoinen vuodelle 2014

hyvää iltaa ja tuoreille odottajille hirveästi onnea!! täällä ei malteta odottaa.... eilen saatu First Responsella dpo 9 viivanpaikka. tänään dpo 10 illalla Pregcheck näytti tältä, livenä selkeämpi (tottakai :D) pidä kii! :heart:
  9. H

iltaa! eilen kerroin viivanpaikasta/haamusta First Responsella dpo 9. David näyttänyt negaa tänäänkin. Pregcheckillä saatu tämä haamunen testiajalla, livenä ei tartte edes tihrustaa! Dpo 10 ilta. voi kunpa, voi kunpa siellä ois turvavyöt tiukasti kiinni!! :heart:
  10. H

Näkyy munkin silmään Heilanga vahvistumisia! :)
  11. H

Hihii toivoinkin että murmur tulee ja vastaa! Kiitos tuosta linkistä. Linkin testaajalla näkyy kyllä selkeesti ihan punastakin tossa. Luin muuten että First Response Early Resultin herkkyys ois 6.3! Itse löysin tälläistä: "*** NEW INFO ON FIRST RESPONSE EARLY RESULT (6 day sooner) TEST: There...
  12. H

jenniii90 meillä taitaa olla yhteinen dilemma :D täällä dpo9 ja tehty david nega ja nyt päivällä first response johon ilmesty heti joku hailura, jo aiemmasta kokemuksesta tiiän et first responsen kun avaa, näkyy liuskassa takapuolella selkeä viivanpaikka, ura, johon värin pitäis...
  13. H

Esikoinen vuodelle 2014

Heipähei ja onnea plussanneille!! Täällä dpo2/kp15 ja testaillaan 20.6, eli juhannuksen aatonaattona (dpo13), jotta selviää aloitellaanko loma ja juhannus mökillä ilman menkkoja vai himassa menkoista kärsien. Ei tulis kuuloonkaan olla mökillä menkoissa ilman juoksevaa vettä ja ärsyttävien...
  14. H

Esikoinen vuodelle 2014

hei kaikki, uusi yrittäjä ilmottautuu! pitkään ketjua seurannut ja nyt uskalsin liittyä! eli oon 23v, nyt tänään maanantaina kp9/28-30. yritys alkanut 11/2012 (pillerit pois silloin 2v käytön jälkeen). tää meneillään oleva kierto ois ehkä yk7, en oo pitänyt kirjaa :D ONNEA kaikille...

Yhteistyössä