Hakutulokset

  1. L

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Täällä Espoolainen 20v äiti, ja just 5kk vanha pojunen mukana! :)
  2. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Voih mitä haamusia täällä on! Ihanaa! :) VAHVISTUKAA VIIVAT <3 !!
  3. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Anazu mä kyllä sanoisin että toi on jo plussa? En tosin oo mikään ammattilainen mutta mun käsityksen mukaan sitä väriä ei tule siihen ellei ole sitä hormoonia virtsassa? Mutta tosiaan en oo ammattilainen, haluisko joku selittää mulle ton värikertymän, mitä se käytännössä tarkoittaa? :D Siis...
  4. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mä nään madeia ihan ihan haalee viivan? Tänään dipattu preg check, negahan se oli. Rfsulla sain eilen ihan ihan mini haamun mistä en ollu ihan varma ees et oliko se. Noh ehkä sit ens kierrossa. Tosin tänään onkin vast dpo 7-9..
  5. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    murmur teitkö luultavasti laimeesta pissasta? Kun tossa kyllä näkyy mun mielestä väriä tossa kohassa missä sen viivan pitäs olla, ni siinä sen viivan keskitasosta ylöspäin. Mää testaan taas huomenna...... :eek:
  6. L

    ensin selvä haamu sitten nega, samalla testillä??

    Siis mitä tarkoitat et laitoit puoliksi?
  7. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mä nään kyllä murmurilla ihan selvän viivan! Älä nyt luovuta hei! :) Itekkin tänään testasin, nään siinä nyt kuivuneena viivaa, tai ehkä vaan viivanpaikkaa. Onko täällä kukaan saanut rfsun testillä väärää positiivista tulosta? Googlettelun perusteella nimittäin saattaa kyseinen testi antaa...
  8. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nEnILT - Aijaa.com Näkyykö kuva? Mä oon oikeesti näkevinäni tos jotain pienen pienen pientä haamua? Eihän se oo mahdollista kun dpokin vasta n 5-7. Tosin en kyl yhtään tiiä millon ovis on ollut kun en vielä oo tikutellut koskaan. Oon kyllä kuullut et toi rsfu on tosi huono testimerkki.. :/...
  9. L

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minäkin ilmottaudun nyt tänne, vaikka tosi epätodennäköistä et oisin raskaana. Tjottailtu tää kuukaus ja ei vielä kunnolla yritetty mut mul on jotenki tosi vahva tunne et oisin raskaana... :D Tänään dpo 5-7 ja testi näytti negaa. Ihan idiootti varmaan oon kun näin aikasin testaan mut mun oli...
  10. L

    greippimehusta

    Mun on nyt ihan pakko kyllä kirjottaa tänne vaikka edellinen kirjotus onkin vuosi sitten! : ) Mulla toimi ainakin greippimehu, tosin join sitä varmaan litran päivässä. Mä koukutuin siihen ihan täydellisesti, valion mehu on ihan parasta! Ekasta greippikierrosta tärppäsi, ja nyt ollaan...
  11. L

    Yrityksen odottajat

    Ilmoittaudun vielä pieneen joukkoonne! :) Mulla on 5kk vanha poika joka syntyi sektiolla siis. Mut mulle on vaan iskenyt auttamaton vauvakuume. Tuntuu et hoivaan meijän pojua ihan jatkuvasti ja liikaa, kun ei tää kuume hellitä! Mies yrittää toppuutella vaikka oonkin jo listannut sille kaikki...

Yhteistyössä