Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

^ Höh, eipä tuossa kuvassa edes näy koko viivaa! Kännykästä katottuna näkyy paljon selvemmin..No joka tapauksessa, ei vois edes olla vielä raskaudesta johtuvaa, joten jään odottelemaan päivien kulumista...niin tylsää kuin se onkin! :D
Ohuen, hyyyyyvin terävän viivan näen ja ympärillä punertavaa - punertakoon päivien saatossa enemmän ja enemmän.:kiss::heart:

 
miss_piggy
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28298414:
Lionella mä näen punertavaa!! :heart:

Mulla kävi aamulla hassusti dpo 9-10 - Aijaa.com

Kai se on vaan värikertymää. Eilinen viiva oli paljon selvempi kun tänään. Dpo 9-10 nyt..
(laitoin vahingossa tonne toiseenkin hätähousuun) :D
Taitaa olla värikertymä :( Ne viivathan ei olis noin lähellä toisiaan...
 
Toive23 - HCG-hormonia voi olla virtsassa vasta niin vähän, ettei se näy - kosteana viivanen vilahtaa hetken(kokemusta on)ja kuivuessaan häviää.

Ylimmässä kuvassa aivan kuin näkisin hyvin ohuen ja terävän viivan..David testeissä tuo testiviiva on enempi reunassa(imupintaan nähden)kuin muissa testeissä.

Huomenna uusi dippaus!:wave::heart:
..ja siulla taisi olla dpo:tkin aika pienet?..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Toive23
Tänään dpo8 melko varmasti..tai sitten max.dpo10
..mutta tuohon dpo10 en oikein usko kun niin mahti kivut vasemmalla munasarjassa oli 29.3 että sänkyyn piti troppien kera kellistyä n. 20min ajaksi..sattui niin maan hurjasti ja pahaa oloa pukkasi:$(näin miulla munarakkulan puhjetessa yleensä)

"oire" kestää yleenäsä 15-30min ja sitten jää se arka olo esim. liikuessa, kakkos hädälläkin saattuu käydä himskatisti, ei kärsi paljoa ponnistaa:x

M u t t a..ihan sata varmahan en voi olla kun en O-testejä käyttänyt tällä kierrolla..kumminhin nyt max. tuo dpo10..:)
 



Viiva siellä on..mutta se ei oikein punerra enää..ja karvakin on päässynnä kuvaan, se mietin Sylvikin,(koiranen)mie en ole tummaverikkö:D


((muoks))
Vielä valoisuutta ja kontrastia säädin..kummasti muutamasa dippauksessa ollut tuo terävä viivanen tuossa heti kontrol viivasen edessä..samanmoinen, kuin tuossa testiivasenhin kohdilla?



Eilen kun valoisuutta säädin, tuli se punerruskin näkyviin viivasessa pikkasen, eipä enää..vaan ympärillä näkyy
 
Viimeksi muokattu:
Carolina30+ Peukutan täällä sun tulevan plussatestin puolesta!! :)

Alexa Oi joi! Kunpa se roskishaamu tietäisi sitä parasta tulevaksi! Kuvia sitten jatkossa testeistä tänne! ;)

Toive23 Mää en valitettavasti näe noissa testeissä vielä mit'ään..Toivon oikein hurjan paljon, että seuraavassa dippauksessa sitä jo näkyisi! :heart:

mur-mur ihuna! Siis että oikeestiko säkin näit mun eilisillan dippailussa sen mitä minäkin!? :D En siis täysin kuvitellut omiani..

Noh, minähän sitten menin ja dippasin äskettäinkin..:D Ei vaan voinu olla sitä tekemättä! Sanoin yks päivä miehellekin (kun se valitti testeihin uppoavista rahoista) et tää on mun rakas harrastus! :LOL:
Tällaisia tänään:
9CVkym - Aijaa.com

81OBk9 - Aijaa.com

Nuo kuvat on otettu n. 15 min kuluttua dippauksesta. Ärsyttävä värikertymä jäi tohon PC:n testiin..ei ole vieläkään lähtenyt pois kokonaan! : /

muoks. Pöljä minä! Unohdin kommentoida mur-murin testiä, vaikka vakaa aikomus oli. Siis minä näen tuossa sun yhdessä testauksessa (ylempänä tällä sivulla) ihan selkeen punertavan haamulaisen! :heart: Pidäthän vielä toivoa yllä! Kaikki on mahdollista! :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
NiQ
Onkos kenenkään hätähousun PC näytellyt tällaista valkoista viivaa ennen oikeaa plussaa, vai onko toivo jo menetetty tästä kierrosta...?


dpo 11

muoks* Enkä siis tätä kuvittele millään tavalla plussaksi, vaikka tuossa näenkin punertavan viivan. Se on aivan liian lähellä kontrolliviivaa...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt se värikertymä on lähtenyt pois siitä PC:stä..ja tilalla tämmönen:

kg2JL7 - Aijaa.com

Uskomatonta jos mä olen saanut haamujen esiäidin dpo6! :O

muoks. Ääh, miten huonosti se aina näkyy kameran välityksellä..livenä näkyy ihan selvästi! :ashamed:
Kaikki on näköjään elävässä elämässä mahdollista;)..näen minähin siinä viivasen varjosen..väriä ei ole..mutta ihuna, vielä kerkeää sitähin kylkeensä saada:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Onkos kenenkään hätähousun PC näytellyt tällaista valkoista viivaa ennen oikeaa plussaa, vai onko toivo jo menetetty tästä kierrosta...?




dpo 11

muoks* Enkä siis tätä kuvittele millään tavalla plussaksi, vaikka tuossa näenkin punertavan viivan. Se on aivan liian lähellä kontrolliviivaa...
Mielestäni ei ole liian lähellä kontrolviivaa ja näen siinä punaviivasta..ei ole ihan tasavahva pituussunnassa..mutta viiva, mikä viiva punvärillä.:)
..voi olla, että testiviivan oikea reuna on saanut vain väriä ja muualta jäänyt vaaleaksi(keskellä näkyvä(kö) vaalempi viiva kohta?)

Viivaselle vahvistumista:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Välli - poistelin jo kuvaseni..tarkempaan kun suurentelin ja tsuumailin - oli vain mielestäni värikertymää:(..hieman joka puolella testialuetta sellaisia laikkuja..

..ja miulla jo täti säryt masulla..ja vitu***set:vampire:
 
Viimeksi muokattu:
Mä nään kyllä murmurilla ihan selvän viivan! Älä nyt luovuta hei! :)

Itekkin tänään testasin, nään siinä nyt kuivuneena viivaa, tai ehkä vaan viivanpaikkaa. Onko täällä kukaan saanut rfsun testillä väärää positiivista tulosta? Googlettelun perusteella nimittäin saattaa kyseinen testi antaa väärinkin. Pitää käydä vaikka tiistaina ostamassa joku parempi testi. Mikä teidän mielestänne on kaikista paras testi mitä kaupasta tai apteekista saa? Entä herkin?
 
Kirjoittelin eilen vahingossa tuohon vanhaan ketjuun, mutta tässä nyt tosiaan tämän aamun tulos:

Joku haamujen esiaste siinä näkyy luonnossa, kuvassa ei niinkään. Sais kyllä olla aika selkeä jo tuo tulos kun nyt kp 31/28, huolettaa :(
 

Yhteistyössä