Hakutulokset

1. O

Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

Osanotot ja pahoittelut täältäkin keskeytyneisiin odotuksiin. Kaikkea hyvää teille! Anazu Täälläkin 2 kg jo kasassa! Mut en oo moisesta stressinaihetta viittiny ottaa... :) Ps. FB-ryhmä on on sellanen salainen mihin liittyminen tai mihin kuuluminen ei näy muille eli elkää sitä pelätkö...
  2. O

^ Tuotaaa...Elä ny kiloja ja painon pudotusta mieti raskaana ollessa - vaiks ylipainoa olisikin!
  3. O

Barbamama, etkö syö lihaa / kanaa / kalaa ollenkaan? Tuota sun ruokalistaa kun kattoo ni vähemmästäkin ois nälkä! ????
  4. O

Neuvolassa kaikki hyvin! Ja mikä parasta, kuulin istukan viuhkeen ja sydämen jumpsutuksen!!! Olen niiiin onnellinen ja helpottunut!!! Onne 8+1
  5. O

Aina_ Miten se terkka sitä pystys ennustaa miten tää raskaus menee? Ei hän varmaan mitään kohdunsuun tutkimuksia tehny? Raskaudet voi olla hyvinkin erilaisia. Mulla oli kans se riskiraskaus edellinen just suppiloitumisen vuoksi, lepoa 10 vkoo, joista 2 vkoo sairaalassa "pääalaspäin", puolet...
  6. O

Kurina olikin krjotellu tänne samasta aiheesta kuin itse juuri FB-ryhmään. Mua ärsyttää suunnattomasti toi meidän kissa nykyään! En nää mitään ihanaa tossa perässä roikkumisessa, jaloissa pyörimisessä, joka paikkaan vähkäämisessä, monkumisessajne jne Ei sitten mitään ihanaa! Muutenkin ollu aina...
  7. O

Tervetuloa uudet ja onnittelut hyvistä uutisista neuvolaan/ultraan jo päässeille! Täällä kanssa nirsoa syömistä. Ja tuo sama ilmiö: just kun löytää jonkun mikä uppoo, se ei enää seuraavana päivänä maistukaan. Tällä vkolla oon perunu jo kolme työkeikkaa, kun en vaan kykene mihinkään. Etoo...
  8. O

Kettula Että semmonen kommentti äidiltä! :D Mä muistan ikuisesti mun isän ekan kommentin kun kerroin että olen raskaana (odotin esikoista): Nyt sitten pitää lopettaa se kaljanjuonti ja tupakanpoltto! Aijaa!!! :D
  9. O

Meillä on kuunneltu sydänäänet jo eka neuvolassa, ja on kuulunu molemmissa. Nla rv9.
  10. O

Napakorusta ja sen poistosta mä sain myös vihjasun esikoista odottaessa, repeämisuhan vuoksi tämä ohjeistus. Sille tielle jäi mun napakoru. Lääkekuurin pukkas sit tähän väliin. Vkonloppuna kävin päivystyksessä ja virtsatietulehdushan se! Eipä oo moista ollukaan kun joskus teininä! Mut hyvin...
  11. O

Aiemmat synnytykset: 38+3, päätyi kiireelliseen sektioon kun ei sitten laskeutunutkaan ja lapsivesi vihreää. Napanuora oli kahdesti jalan ympärillä. Toinen 36+5, oli tuloillaan jo 10 vkoa, levossa meni se raskaus, syntyi niin vauhdilla että synnytyskertomuksessakin lukee vain "tuli ja synnytti"...
  12. O

Osanotot 3kerta! Ja tsemiä tuhruvuotojen kanssa oleville. Muuten vuodoista tuli mieleen et kun esikoisesta vuotoa tuli rv6 ja rv9 niin syy oli se, että istukka oli kohdunsuulla... Onneksi siirtyi siitä raskauden edetessä. Ikäeroa meijän lapsilla 1v7kk, ja nyt sit uusimman tulokkaan kanssa...
  13. O

Niin paha olo, oksettaa ja palelee... Yhyyyy... Onne 5+5
  14. O

Mä alotin raskaus&imetysvitamiinit heti kun plussasin, päivitin vain siis ne vitamiinit mitä aiemmin vedin ni raskausversioon. Multitabsin vitskuja vetelen.
  15. O

Tuota makaronisalaattia voisin kyllä kokeilla, hmm...
  16. O

Harmillisia, surullisia kuulumisia täällä... :( Osanotot vielä kaikille pienensä menettäneille! Itkuteemalla jatkaen... Joo. Mun ekat itkut tuli jo ennen plussaa, itkin kun yksi tuttu tyttö 5vee laulo niin tunteella. Ja tänään Babe - urhea possu elokuvan lopussa... Jestas!!! Tänään ollu...
  17. O

Niin ja tervetuloa uudet vahvistukset! Kengulle tsempit vuorostaan! Josko väärä häly vaan tuo vuoto, toivotaan.
  18. O

Mä kävin esikoisesta rv 6+5 ultrassa ja sillon näky sykekin. Kaiketi rv7 on se vko jollon sydän alkaa sykkimään... <3
  19. O

Osanotot Tarulle! Olen pahoillani! Mamimamimamille puolestaan onnittelut hyvistä ultrauutisista! Vitsi kun tuo ultra kyllä jo kiinnostas itteekin...... Onne 5+1 (Vasta!!!! Aika matelee!!!)
  20. O

Ooh, tsemiä Taru! Jopas nyt epävarmoja alkuja monella... :(

Yhteistyössä