Hakutulokset

  1. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hei pitkästä aikaa! Meillä kesätauko vähän venähti ja nyt vasta lähdettiin uuteen hoitoon. Kaksi alkiota tänään siirrettiin toinen oli top-alkio ja toinenkin kuulemma hyvä. Nyt, jos ei tärppää niin seuraavaksi yritetään luonnolliseen kiertoon. Jos siis kaksi vielä jäjellä olevaa alkiota...
  2. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Irene, minulle on molempien siirtojen jälkeen moneen kertaan ohjeistettu, että jos plussa tulee, täytyy molempia lääkkeitä ehdottomasti jatkaa kunnes klinikalta annetaan lupa lopettaa! Raskausviikkokin sanottiin, en sitä muista, mutta varhaisultraan saakka varmasti täytyy käyttää!
  3. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hui, täällähän oli plussauutisia, paljon onnea Irene! :) Joo, saas nähdä ehdotetaanko meille syksyllä lääkkeetöntä pasia, kun nämä 2 kiertoa menneet näin.. Tervetuloa susirouva! Toivotaan kovasti teille plussaa!
  4. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi Onnea Armi, ihanaa!! Ja Mizze suuri :hug: Mä en sitten päässyt taaskaan testien kanssa jännäilemään vaan vuoto alkoi varmaan heti edellisen kirjoitukseni jälkeen eli noin viikkoa ennen testipäivää :( Syksyllä sitten palaillaan hoitoihin, mukavaa kesää kaikille :cool:
  5. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Meillä on ollut niin hirveää hässäkkää tässä viikon ajan ettei ole ehtinyt omaa oloa yhtään kuulostelemaan, monenlaista menoa, asuntokauppoja, työjuttuja... Mutta samoissa tosiaan Armi taas mennään =) Mullahan oli sitä vuotoa myös jo viikon päästä viime siirrosta ja klinikalla olivat sitä...
  6. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoittelut negan saaneille! Meille siirretiin tänään kaksi alkiota! Oltiin sovittu suunnittelukäynnillä, että vain yksi kerrallaan siirretään, mutta nyt kun menin siirtoon, niin lääkäri sanoi, että molemmat sulatetut alkiot ovat selvinneet ja kysyi siirretäänkö yksi vai kaksi. Vastasin...
  7. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoittelut negasta Giram ja Frangipani :hug: Tiukassa tuntuu nyt plussat olevan.. Tervetuloa Hammy! Minulla oli tänään ultra ja siirto olisi ollut tiistaina, mutta siirrettiin työkuvioitteni vuoksi torstaille. Tässä kierrossa Zumenon vaihtui Progynovaksi ja annos nyt 2mgx2. Sitten onkin...
  8. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ei plussaa täältäkään... Mulla alkoi viikko sitten jo pieni vuoto, joka muuttui ihan kunnolla veriseksi perjantaina, mutta jatkoin vaan tähän päivään noita lääkkeitä ja soitin klinikalle tuloksesta. Sieltä arveltiin, että Zumenon 2mgx3 olis ollut liikaa mulle ja kohdun limakalvo kasvanut liian...
  9. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea perheenlisäyksestä Armi74 :D Ja peukut pysytyssä teille Mizze77!! Meillä myös nyt kyytiläinen, toinen alkio ei selvinnyt sulatuksesta, toinen selvisi ja se nyt matkassa :) Nyt vain sitten pari viikkoa jännäillään ja toivotaan parasta!
  10. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Irene80: Mulle ei tullut mitään sivuvaikutuksia Zumenonista. Olin tänään ultrassa ja alkion siirto suunniteltiin tiistaille ja huomenna neuvottiin aloittamaan Lugesteron. Jännää on :D Onnea teidänkin hoitokierrokselle!
  11. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No ollaanpa tosiaan samikset Armi74 :D Juu, ilman muuta nyt sitten tähtäimessä sama LA!
  12. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tervetuloa uusille minunkin puolestani! Tosi ikävä juttu teillä takana Ambrosia85 :hug: Toivottavasti onnistutte pian uudelleen! Täällä kp2, Zumenon 2mgx3 menee päivässä ja ultra ensi viikon perjantaina. Onpa kiva kuulla, että teille Armi74on sanottu noista onnistumisprosenteista noin...
  13. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille, erityisesti Tiihkikselle! Meillä mentiin joka lailla vaikeimman kautta esikoisen kanssa kaikki: hän joutui viettämään elämänsä ensi viikot lastenklinikalla, hän ei siis ollut syntyessään terve, mutta raskausaikana emme tästä vielä tienneet. Nyt...
  14. T

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi! Täälläkin olisi uusi pikkukakkosen toivoja! Kirjoittelin jo tuonne toiseen ketjuun ja nyt huomasin tämän toisella kierroksella olevien oman ketjun. Meillä hyvin sama tilanne ja aikataulu kuin teillä Irene80! Meillä tyttö 6/2010 IVF:n tuoresiirrosta, 8 alkiota pakastimessa, niitä olisi...
  15. T

    Hoidot jatkuu 2013

    Moi! Mahtuuko mukaan keskusteluun? Meillä olisi ensi tiistaina suunnitteluaika varattuna ja siitä sitten luultavasti lähtisi toisen lapsen yrittäminen hoitojen avulla käyntiin. Ensimmäinen, pian 3-vuotias, on saanut alkunsa monen vuoden toivomisen jälkeen IVF:n tuoresiirrolla. Ja nyt olisi...

Yhteistyössä