Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Ihan vaan pikasesti kuulumisia...
Kävin eilen labrassa ja hcg oli noussut maanantaina 180 ja nyt torstaina 360. (luvut pyöreitä, kun en tarkkaan muista arvoja). Nyt sit mennään vielä maanantaina labraan ja katotaan mitä arvot silloin näyttää... Vuoto on ollut kuin menkoissa, pieniä hyytymiäkin joukossa. Usko ei oo kova tän kerran onnistumiseen, mut jatkan lääkkeitä uskollisesti, kunnes saan ne lopettaa. Vielä ei kuulemma aleta miettimään miks taas kemiallinen tms, koska tää on vasta toka kerta ja välissä oli se yks nega. Vuodon aikaiseen alkamiseenkaan ei osannut lääkäri kuulemma sanoa mitään :( Mulla kun ei oo sitä omaa kiertoa ollenkaan.. No näillä mennään nyt toistaseks!

Toivottavasti muilla nyt ois parempi onni!!
 
Voi Mizze :hug:, miltäs arvot tänään näyttivät?

Taidettiin Hammyn kanssa olla peräkanaa hoitohuoneessa perjantaina? :D Mulla oli aika siis jämpti 11, ja siirtäjänä KJ. Molemmat alkiot selvisivät sulatuksesta hyvin, en huomannut kysyä solujen määrästä mitään, mutta olivat 3-päiväisiä. Siirrettiin myös molemmat, toivottavasti edes toinen tarraa lujasti kiinni. Lugeja tungetaan nyt aamuin illoin, kun aiemmissa siirroissa niin on tehty vain kerran päivässä. Toivottavasti tämä olisi se kauan kaipaamani kikkakolmonen. Ja jos huonosti käy, onneksi voidaan kesäsulun jälkeen aloittaa tyhjältä pöydältä, eikä tarvi näitä luomukiertopasseja enää kärvistellä (ainakaan hetkeen).

Pitkiä ovat piinapäivät, kun testiin pääsen vasta 27. päivä. Onneksi töissä ei tarvitse peukaloita pyöritellä ja vapaa-aikana juostaan taaperon perässä. Pysyy ajatukset kurissa ;-)

Tsemppiä kaikille!
 
Täällä myös jännätään Mizzen puolesta, kun on itsellä juuri ollut samanlainen tilanne.

Hiukan alkaa helpottaa harmitus edellisen hoidon epäonnistumisesta ja omasta sähläyksestä ja nyt jo odotan heinäkuun loppua että pääsisi taas pistelemään :D Kyllä ihmismieli on kummallinen, kun vielä pari kuukautta sitten olin varma, ettei näihin "koviin" hoitoihin lähdetä ollenkaan. Ja vaikka ikäeron venyminen harmittaakin niin nyt alan jo uskoa että kyllä se isompikin ikäero voi olla ihan hyvä juttu!
 
On se kyllä jännä miten erilaisia hoitokäytännöt on. Frangipanilla luget ollu aiemmin kerran, nyt kahdesti päivässä. Mulla on joka kerralla ollu kolmesti päivässä (3 x 200 mg), kaverilla taas 2 x 400 mg.
 
Mizze, kävipä jännäämään sun puolesta.. ;) Mulla on myös alkanut nyt passien jälkeen menkat viikko siirron jälkeen. Oon jo käynyt miettimään, onko siirrot tehty liian aikasin, kun mulla on aina ollut lyhyt toi luteaalivaihe. Oon siitä joka kerta sanonut tuolla klinikalla, mutta ei siihen oon kauheesti puututtu. Mutt pakko vaan luottaa ammattilaisiin!

Mehän käytiin toukokuussa seuraavan hoidon suunnittelussa ja saadaan vasta lokakuussa aloittaa hoidot. Sain luvan koittaa syyskuussa soitella jospa sais aloittaa hoidot. Nyt on kesälomarahoja laitettu lääkkeitä varten säilöön.. :D Nautitaan kesästä ilman, että ressataan aikatauluista. Syksyllä sitten ehtii. Labroissa ei mitään ongelmaa, miehen tuotos tällä kertaa priimaa. Epäiltiin jo näytteen vaihtumista, koska aiemmin on ollut pientä ongelmaa niissä.

Kesän jatkoja!!!!
 
Vihdoinkin pääsin koneelle! Niinhän siinä sitten kävi, et kemiallinen tämäkin oli :( Arvo oli enään 101 ja nyt oottelen vaan tän vuodon loppumista.

Edelleenkään sen saanut vastausta aikaiseen vuotoon.. Kyselin jo seuraavasta IVF hoidostakin vaikka meillä on vielä ne 6 huurunenää pakkasessa. En oikeastaan enään usko näidän PASien onnistumiseen vaikka hoitaja vakuutteli niiden onnistumisen olevan samaa luokkaa kun tuoresiirtojen!

Nyt tosiaan kesävaihde päälle ja raskautumishaaveet taka-alalle! Yritän saada tän dieetin onnistumaan ja hartaasti toivon, et se vaikuttais tohon pirun PCOhon positiivisesti... Ja ainahan on mahdollisuus luomuihmeelle :LOL:

Tsemppiä piinaajille!! :heart:
 
Voi Mizze :hug:! Toi on niin väärin ja epäreilua, että ensin annetaan ja sitten tempaistaankin takaisin. Toivottavasti kesätauko tekee terää :wave:!

Mulla oli tänään limisultra. Limis oli 8,9 mm. Ensi viikolla sitten siirtoon loppuviikosta. Alkiolle tehdään pitempi viljely (n. pari päivää), aloittavat sulattamisen jo maanantaina. Luget pitäisi aloittaa taas lauantaina. Toiveet ei enää ole niin korkealla kuin viime hoidossa, mutta katsotaan.


Tsemppiä kaikille :heart:!


Irene
 
Mizze, toi on NIIN epistä, että ensin herätetään toivo ja sitten pudotetaan takas maan pinnalle. :( Hyvää kesää ja onnea luomuyritykseen sulle!

Mulla tänään virallinen testipäivä (en ookaan ikinä ennen odottanut siihen asti!) ja testissä lukee Raskaana (2-3 vkoa). Oho. Pessimisti on ihmeissään. Varhaisultraa odotellessa.
 
Voi Armi, ihana juhannusylläri! =) Kovasti onnea!

Kyllähän mä ite jo tiesin, et vne runsaat vuodot ei tiedä hyvää. Ärsytti vaan, kun jälleen kerran plussa tuli ja valu samalla kertaa pois :( Tosin nyt pari päivää ollu taas vihdoinkin tyhjennysvuoto!

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiinsa ja ihanaa keskikesän juhlaa! :heart:
 
Mizze :hug:

Armille isot onnittelut plussasta!

Frangipani, mites menee, onko oireita?

Meille on muuttanut tuttu, odotettu mutta hieman epämiellyttävä vieras, 24/7 krapula ;) Olo on niin tuttu että alan huomenna testaileen, viimeksi sain näillä päivillä jo haamuja kun olo oli sama. Ihanaa!!
 
Voi Onnea Armi, ihanaa!!

Ja Mizze suuri :hug:

Mä en sitten päässyt taaskaan testien kanssa jännäilemään vaan vuoto alkoi varmaan heti edellisen kirjoitukseni jälkeen eli noin viikkoa ennen testipäivää :(

Syksyllä sitten palaillaan hoitoihin, mukavaa kesää kaikille :cool:
 
Heh, intoilu osui omaan nilkkaan. 24/7 kuvotus kesti muutaman päivän, olo oli niin sama kuin esikoisesta että ehdin jo haaveilla/suunnitella ties mitä. Se loppui kuitenkin alkuviikosta kokonaan, olo on ihan normaali, ei edes turvota enää. Kotitestit ovat myös ihan puhtaita negoja, kai se jo tässä kohtaa näkyisi. Perjantaina veritestiin, mutta poistun jo takavasemmalle nuolemaan liikaintoilun aiheuttamia haavoja ja yritän olla mietimättä syksyllä edessä olevaa, masentavaa piikitysrumbaa.
Ihanaa kesää kaikille!
 
Hei :wave:!

Ensiksikin Armille onnittelut plussasta :heart:, johan oli aikakin jollain napsahtaa :D!

Tiriäiti ja Hammy pahoittelut negasta :hug:! Ihmeellinen on kyllä tiriäiti sun kroppa, jos vuoto alkaa noin nakutetusti lääkkeistä huolimatta. Oletko ajatellut siirtoa luonnolliseen kiertoon?


ON: Siirto takana, viisi päiväinen AA-luokan alkio siirrettiin tänään. Kaikki kolme alkiota olivat jatkaneet jakautumista, joten kaksi laitettiin takaisin pakkaseen eli jatkoviljelyssä ei karsiutunut yhtään alkiota. Uutena kuvioon tuli mukaan huomenna pistettävä Gonapeptyl. Minulle ihan uusi tuttavuus, mutta kaiken avun huolin. Testipäivä olisi kahden viikon päästä tai ainakin lääkäri toivoi, että malttaisin siihen asti :D, saas nähdä.


Irene
 
Voi ei, kun teillä kaikilla tuntuu vain huono tuuri jatkuvan. :( Tuntuu ihan epäreilulta, että meillä taas kuitenkin näinkin helposti tärppäsi. Hirmuisesti jaksamisia kaikille negan saaneille ja peukkuja kovasti Irenelle.

Yritin soitella klinikalle varhaisultra-aikaa, mutta nehän menee sopivasti kesätauolle, eli jouduin varaamaan ajan yksityiseltä. Tuntui siltä, että sielläkin suurin osa lääkäreistä lomailee, mutta kyllä kai tämä töissä oleva lääkäri hommansa osaa.

Mua alkoi mietityttämään nämä raskausviikkojen laskemiset PAS:issa. Viimeksi IVF:ssähän keräyspäivä oli se hedelmöittymispäivä (eli siirtopäivä oli 2+2). Onkohan nyt sitten samaan tyyliin siirtopäivä 2+2, kun kyseessä oli 2. päivän alkio? Tuon mukaan tänään olisi 5+2.
 
Hcg 14 :( Kyllä syö naista kun tietää että niiiiiiin lähellä ollaan oltu :'(

Maanantaina kontrolli. Kyllä sitä oman kroppansa niin hyvin tuntee, että vähän jotain tällaista arvelinkin, kun oli ihan selvää raskauspahoinvointia sen muutaman päivän.
 
Heippa taas... Vähän on taas jääny tänne kirjottelu!!

Pahoittelut negasta Hammy ja Frangipani:hug:

Tsemppiä Irene! Toivotaan sulle nyt kovasti plussatuulia :)

Äläkä Armi yhtään pahoittele, olet oman plussasi ansainnut! :D

Täällä on tasasen rauhallista, kun ei hoitojen suhteen tapahdu mitään... Huomenna käyn vielä labrassa varmistamassa et Hcg on nollissa ja sit vaan ootellaan sitä elokuuta ja seuraavaa PASia.

Te jotka ootte Naistenklinikalla hoidossa, niin mikä siellä on käytäntö noitten IVF jonojen kanssa?? Mulle hoitaja sanoi viimeks, et ei tarviis jonottaa sitä puolta vuotta uuteen hoitoon, jos nämä PASit ei onnistu. Sit taas Smirg mainitsi aiemmin, että heille sanottiin, et on odotettava taas se puol vuotta. Ja tututulle sanottiin, et ovat vielä sen verran nuoria et puol vuotta jonotusta heilläkin... Missä menee tämä mystinen "ikäraja"??

Aurinkoista kesää! :heart:
 
Voi Frangipani ja Hammy :hug:!

Armi, noin minäkin laskisin viikot! Saitko ultran varattua?

).( Kiitoksia tsempityksistä :heart:! Ei mitään siis ei yhtään mitään tuntemuksia, alkaa pää pikkuhiljaa hajota. En edes tiedä varsinaisesti, että mikä piinapäivä on menossa. Testaamisen meinaan ajoittaa kuitenkin viikonloppuun. Testaamisen suhteen en aio ottaa varaslähtöä niin kuin viimeksi. Ei siitä saa kuin pahan mielen itselle :stick:!


Toivonsa menettänyt Irene
 
Heippa,

Saanko tulla tänne piinailemaan meidän ainokaisen alkon siirron?

Meillä siis nyt yksi 8kk ikäinen vauva ivf:n tuloksena, ja pakkaseen jäi yksi monitumainen alkio. Sen sitten saamme vielä "hakea", mutta koska ikää mulla on jo 41, niin enempää ei meille julkisella puolella tehdä, eikä lähdetä yksityisellekään.

Eli tämä on nyt niinsanotusti sitten tässä. Kaikki toivo yhden alkion varassa. Alkio on hyvänlainen, sama mistä tämä meidän beibi on saanut alkunsa. Mutta voihan olla ettei edes sulatuksesta selviä. Siirto tehdään todennäköisesti omaan kiertoon taas, kuten kaikki aiemmtatkin siirtoni. Ja niitä siirtoja on ollut ennen plussaa 3 inseminaatiota, ja n 5 alkion siirtoa, mitä nyt suunnilleen muistan tai olen edes kartalla.

Tämä ketju on aloitettu v 2011, enkä nyt ole kauheasti ehtinyt lukemaan aiempia kommentteja, joten en siis vielä "tunne teitä", mutta muutamaa viimeistä sivua olen tässä selaillut sen jälkeen kun lähdimme taas näitä hoitoja miettimään. Suunnittelukäynti meillä on jo NKL:lle ollut, ja siirron saamme syys-lokakuussa. Miten nyt menkat tulee jne.

Aiempi vauva syntyi sektiolla, joten siinä pitää odottaa n. vuosi ennen seuraavaa raskautta.

Sen nyt kommentoin, että Irene, elähän nyt menetä toivoa vielä. Eipä se oireettomuus mitään meinaa. Vaikka sulla olisi edellisessä raskaudessa ollut alusta asti oireita, niin voihan tämä olla oireeton :). Mulla ei ekassakaan ollut oireen oiretta, ja olin 100% varma että tulee nega. Mutta plussasin :).

Onnea teille kaikille piinailuihin :flower:!
 
Hei kaikille taas :wave:!

Tervetuloa susirouvalle joukkoon! Kiitoksia tsempityksistä ja, jos totta puhutaan niin en minä enää kolmen vuoden takaisesta raskautumisesta juuri mitään muista, joten verrattavaa ei juuri ole :D! Sitä vaan aina kuvittelee kaikenlaista.


).( Tänään parin tunnin päiväpissasta plussa :heart:, joten ainakin toistaiseksi tukevasti ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan :D. Klinikka on nyt kesätauolla, joten yritän varata ultra-aikaa Terveystalolle sitten jossain vaiheessa. Toisaalta hyvä niin kun Terveystalon ultrat ovat olleet huomattavasti huokeampia kuin Ovumian. Tästä se varsinainen piina vasta sitten alkaakin.

Irene 4+0 (laskujensa mukaan)
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Onnea, Irene! Toivottavasti kaikki menee hyvin. :) Ai säkin oot Tampereella hoidoissa. Mä varasin juurikin Terveystalolle varhaisultran (hoidot julkisella, joka lomailee saman ajan kuin Ovumia), eli kiva kuulla, että ei ole kaikkein kallein vaihtoehto ainakaan. Keskiviikkonahan se ultra jo onkin, iik.

Tervetuloa susirouvalle, sulla onkin jännät paikat odottamassa, kun on vain se yksi mahdollisuus. Hui. Ellei sit kuitenkin tulis luomuyllätystä?

Täällä alkoivat oireet tasan viikon kuluttua testiplussasta, etoo ja väsyttää, mutta napostelulla paha olo menee aina hetkeksi pois.

Armi (6+4)
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Armi, juu Tampereella ollaan! Tulehan sitten heti ilmoittamaan kuulumiset ja hinnastakin olisin utelias kuulemaan :D!

Tiriäiti, kiitos :heart:!

Te tietäväisemmät eli ilmeisestikin nyt on niin, että lugeja ja zumeja jatketaan ainakin viikolle 9 asti, koska kyseessä lääkkeellinen pas vai olenko väärässä? Muistan jonkun hämärän ohjeistuksen, mutta mitään kirjallisia ohjeita minulla ei ole.


Irene
 
Irene, minulle on molempien siirtojen jälkeen moneen kertaan ohjeistettu, että jos plussa tulee, täytyy molempia lääkkeitä ehdottomasti jatkaa kunnes klinikalta annetaan lupa lopettaa! Raskausviikkokin sanottiin, en sitä muista, mutta varhaisultraan saakka varmasti täytyy käyttää!
 
Tänään olin varhaisultrassa (7+0), ja kaikki oli hyvin, Papu 9,2 mm vastasi viikkojaan. :) Ultra maksoi 195 euroa (!), mutta Kelalta tietty saa osan takaisin. (Vertaa 27,50 egee, mitä olis ollut Taysissa käynti...)
Mulla on ohjeena, että Luget ja Zumet jatkuvat viikkoon 12 asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva

Yhteistyössä