Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Rakenneultrassa saatiin tyttölupaus! Eli omat fiilikset piti paikkaansa, ku tää raskaus ollu suht samanlainen kuin esikoisesta :) Pikkunen vastas viikkoja ja kaikki muukin kunnossa. Kätilö oli tosi mukava ja yriti ottaa mahdollisimman selvän kuvan, että nää meidän pienimmätkin hahmottais että...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Kirskis Voimia :hug: Oma olo on ollut jotenki iha voimaton ja pinna sen takia jatkuvasti kireellä. Nyt viikon verra satunnaisesti päätä jomottaa ja huonoa oloaki pitkin päivää. Ainoa milloin ei ole huono olo ni on ku syö mansikoita ja niihin nyt onkin kova himo :p Eilen oli neuvolakin 20+2 ja...
  3. M

    Ehkäisykapselin vaikutus kuukautisiin?

    Tuihan ne kuukautiset, 10kk ajan parin viikon välein ja viikon vuosin ku seula -.- 3-5pv ilman vuotoa ja TAAS.
  4. M

    Teippipidennykset? Kokemuksia?

    Pidemmän päälle oma ohut tukka siis ohentui entisestää ku katkeilivat. Ekat päivät kiristää pääbahkaa mut siihenki alkaa tottua ja nukkuminenki sujumaan, mut jossei oo tottunu laittamaan hiuksia joka pv ni kyllä ne ponnarilla olles näkyy :/
  5. M

    Teippipidennykset? Kokemuksia?

    Mä oon aina tilannu hiukset ja teipit netistä rapuntzelilta. Siel ohjeitaki miten laitetaan eli jos löytyy auttava käsi ni pääsee halvemmalla. Oikeat hoitoaineet ja käsittely pitäää hiukset pitkäkestosina. Ite huolsin kk välein kaverin avustelemana ja n. 6kk hiukset säilyi kuin uutena! Ainoo vaa...
  6. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Tääll e ole taas hetkee tullu käytyä, hajos modeemista virtapiuha ja puhelimella on helpompi tuolla fb:n puolella höpistä kuulumisia :) Maanantaina oli neuvola 16+2, kaikki ok. Sydänäänet melko tasasen 150 vaik pikkune pyöri karkuu koko ajan :) Seuraava sitten ens kuun alussa pari pv ennen...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Sohvi35 laitoin yv. :) Mä jotenki niin toivon ettei tässä raskaudessa alkais mitkää vaivat ennen loppupuolta.. Edellinen oli kaksosraskaus ni vaivat tosiaanki alko jo siinä ku plussa testin teki : / Oksentelua 12viikkoa päivittäin, harjotussupistuksia reippaasti ennen puoltaväliä joiden takia...
  8. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    syysbeibi Tääl meil itäisessä helsingissä on neuvolassa sellane huone missä voi käydä mittaa verenpaineen ja kuunella sydänääniä jos huolettaa :O Oon käsittäny et siel voi pikasesti käydä ja joku kenellä aikaa tulee käymään siinä. Ovessa luki lapussa jotain tuohon suuntaan. Mulla oli alussa...
  9. M

    Kuinka vanha isovanhempi on liian vanha toimimaan lapsenvahtina?

    Riippuu ihan isovanhemman fyysisestä kunnosta ja lapsen iästä. Jos ei pysty lasta nostamaan/ei pysy taaperon touhujen perässä ni sitten ei oikein voi yksin jättää vahtimaan. Mutta esim. vaunulenkille nyt jokainen itse kävelevä mummo/pappa kykenee ku ei niitä siitä tarvitse nostella :) Mun isä on...
  10. M

    Tankkaatteko aina tankin täyteen?

    20-40eurolla tankataan yleensä. Sillä ajetaan 4pv-puoltoist viikkoa. Ei oo varaa laittaa 100 euroo kerrallaa tankkiin, ku sit tulee ajettua turhia reissuja ku "onhan tuota bensaa". Mieski lähtee muuten laiskana autolla lähikauppaan joho kävelee nopeemmin oikoreittiä ku kiertää autolla.
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Kirskistoivottavasti kaikki menee hyvin! Oon kuullu kauhutarinoita tuosta toimeenpiteestä joten multa ku kysyttii että jos olis tarvetta ni mitä sitte,oli pakko vastat että ihan viimeisenä vaihtoehtona! Mulla oli tuplarakaudessa tuo dopplerija yhes neuvola tädin kans todettii et ne pitäis...
  12. M

    Ottaako vai eikö ottaa - ripsienpidennykset

    Ne on kivat, varsinki ku ite oon ottanu aina suht luonnolliset. Ainut miinus että olen jotenki allerginen sille perus liimalle ni jäi pariin huoltokertaan. Se kirely silmiss jatkui useita kuukausia aina ku silmät kastu vaikkei ripsiä ollutkaan enään. Ja se laitto oli tuskaa, kirveli ja silmät...
  13. M

    Kuinka valmistautunut olit ensimmäiseen synnytykseesi?

    Tiesin miten homma etenee, mutten halunnut suunnitella asiaa yhtään. Kaikki meni loputa nopeasti ja just hyvin, vaikka synnärin pihalla halusin perua koko synnyttämisen :D
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Kauhistuin aamulla kun kävin vaa'alla +3kg jo! Esikoisesta tosin tuli se +16 ja turvotus kyl näkyi kasvoissakin.. Tuplista tuli +11kg, eikä mitään turvotuksia vaikka olin viimesilläni +30 helteillä..Tää jotenki vahvistaa mun tyttöoloa entisestää.. No toivottavasti 10.5 saa tietää kun on tuo...
  15. M

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    37+5 meni vedet, kiirrellinen sektio molempien perätilan vuoks.
  16. M

    ACE vakuutus, mistä lisää tietoa?

    Kyseistä vakuutusta yritän irtisanoa...Ei siitä ole mitään hyöytö normi arkipäivässä, joten koen että olen maksanut turhaan monet vuodet kun tosiaanki korvaa vasta vakavissa tapauksissa.
  17. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mulla on kaksosraskaus takana ja uskon että johtuu siitä kun kaksosraskus on kuitenki iha erillainen kokemus, kai sua on neuvottu jo että loppua kohti sulla on paljon noita kontrollikäyntejä ultralla? Me käytii puolenvälin jälkee parin viikon välein ja joka kerta saatii varmistus sukupuolille ;D...
  18. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Jos sitä uskaltautuis mukaan ku oon rekisteröimättä tätä jo hetken seurannu :) En ihan ole perinnä näist miten tääl sivuil homma toimii mut koitan olla mokaamatta ainaki pahasti. Täällä 22v 3 lapsen äiti. Esikoistyttö -08 kaksospojat -10 ja Neljännen LA 21.9. Tämän raskauden alku oli...

Yhteistyössä