Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaha, illan tunnelmaan ehkä (?) sopii tämä uusi Kärtsän tarotkorttisarjaan kuuluva fanart. Huomaa vilahtava Boitsun vasen käsi, joka hamuilee Kärppyä lohdutettavaksi.
Tuo on kyllä varsin osuva kuvavalinta Tornille.
 
vierailija
Mä toivon itsekkäästi, että se niiden Aussi-kiertue ei toteudukkaan vaan tekisivätkin sellaisen NTn tyyppisen kiertueen, mutta Ruotsin ja Norjan tilalla vois olla vaikka Viro & Puola :D
 
vierailija
Hei kiitos tumblr, ei saa tarjota tällaisia videoita mun dashille. Ikävä K/JO-kontenttia.
Jos olisin itkevää sorttia niin tälle videolle vollottaisin loppuelämäni. Nuo tunteet, ne välittyy tänne meille asti vielä vuodenkin jälkeen niin suurina ❤ Puhumattakaan siitä, missä näkyy Bojanin tulo tilanteeseen, ja itse tulosten julkistus. Vieläkään en oikein tuota jälkimmäistä kykene katsomaan. Mutta se Jerpan ja Bojčin halihetki on jotain niin riipaisevan suloista!
 
vierailija
Jos olisin itkevää sorttia niin tälle videolle vollottaisin loppuelämäni. Nuo tunteet, ne välittyy tänne meille asti vielä vuodenkin jälkeen niin suurina Puhumattakaan siitä, missä näkyy Bojanin tulo tilanteeseen, ja itse tulosten julkistus. Vieläkään en oikein tuota jälkimmäistä kykene katsomaan. Mutta se Jerpan ja Bojčin halihetki on jotain niin riipaisevan suloista!
Viisupoikaystävän tulo siihen 💔
 
vierailija
Ja miten tuo Kärpän iho on noin kuulas ja hunajainen 🥵🤯😳 tekis mieli nuolla sitä aivan koko pituudeltaan. Aloittaa vaikka varpaista. Ja mistä ihmeestä saa noin mehukkaita olkapäitä ja käsivarsia 🤤🤤🤤🤤

Kuolen tähän 🥵
 
vierailija
Mä en vaan pääse tästä kuvasta yli niin suloinen Kris 🥺❤
Onhan tuo nyt ihan hirmuisen suloinen kuva. 🥰 Tui tui! Ja pitäisi muuten itsekin virittäytyä Krisin tunnelmiin. Rankka 6pv työviikko ja paljon pitkii päiviä takan, saisi kyllä olla unten mailla niinku olis jo! Jouluhan se olisi jos hyvät yöunet saisi houkuteltua, yes yes.
 

Yhteistyössä