Hakutulokset

  1. CrystalBlue

    Tonttutarinaa lapsille näytettäväksi ja luettavaksi :)

    Mukavia kuvia ja tarina tonttujen touhuiluista. Jospa lapset muistavat olla kilttejä :D Luonnon Lumoissa | 14.12 Tonttuja Tapaamassa - Osa I | Johannes | Lehkola | © Johannes Lehkola oikealla palkissa osa 2 myöskin. :wave:
  2. CrystalBlue

    Keskosille vaatteita, kaavoja????

    Olisko kellään tietoa tarviiko keskosvaatteet olla jotenkin erityisiä? Siis materiaali, saumat yms? Ja mistä sais kaavoja? Olen koittanut googlettaa mutta en ole löytänyt. Mahtaako sairaalalla olla jotkut vaatimukset vaatteitten suhteen? Ajattelin jos tekisin sairaalaan vaatteita, mahtaakohan...
  3. CrystalBlue

    Tyttöjenhuoneen SISUSTUSIDEOITA??? HELP!!!

    Eli 9v ja 8v tytöt. Pitää saada huone jaettua niin että on omaa rauhaa/nurkkaus. Sängyt on runkopatjasängyt 80x200. Olen miettinyt hyllyä IKEA | Kouluun | 8-vuotiaille | SMÅDAL | Kirjahylly + laatikko joita olis kaksi keskelle huonetta toinen toisinpäin ja toinen toisinpäin, taustaan vaikka...
  4. CrystalBlue

    Mistä pienet kumpparit kokoa 19/20 ?

    Noissa marketeissa ei näytä koskaan olevan. Tai jos on niin tuntuvat isommilta ainakin nuo 20. Ei kai kumppareitten tarvitse kovin isoja olla kun pikkunen ei muuten pysty kävelemään.
  5. CrystalBlue

    30v pippalot, minkälaiset?

    Eli pitäis kai sellaset järjestää, tuossa talvella. Minkälaiset vois olla hyvät kun, suurinosa vieraista tulee eri paikkakunnilta. Itsellä silloin reilu 1kk laskettuun aikaan. Edellisesta raskaudesta, luulen ettei kovin jaksa touhuilla loppuajasta. Kovin paljoo ei kai kuitenkaan ole ihmisiä...
  6. CrystalBlue

    Miten saada vajaa 9kk ikäisen "turha" kitinä pois?

    Eli siis sellanen ähähähä... päästäää sellasta ääntelyä :D haluaa aina syliin.. hetken viihtyy yksin/ yhdessä leikkimässä, tai sisarusten kanssa. muutoin haluaa jatkuvasti olla mun sylissä...
  7. CrystalBlue

    Käykö ihmiset nyt kirppiksillä, vai suuntaako kaikki aleihin?

    siinäpä se kysymys..
  8. CrystalBlue

    Mistä vauvalle hoitaja?

    Koulu jatkuisi syksyllä ja mihinkään päiväkotiin en vie kun on nyt reilu 7kk ikäinen. Koulua olis 2pv/vk - 6h/pv. Ongelmana olis ettei vauva halua olla kenenkään muun kanssa kun mun. Näin ollut ihan syntymästä asti. Alkaa järjetön huuto kun joku muu ottaa syliin. Nyt vielä päälle...
  9. CrystalBlue

    7kk ikäisen aamupala???

    Mitä aamupalaksi, kun ei enää puurot uppoa, tosi huonosti menee ja sit syödään yöllä monta kertaa maitoa. Velliäkin kokeiltu ei tykkää niistäkään. Puuroihin on laitettu kaikenmakuisia marjasoseita jne.
  10. CrystalBlue

    Miten saan vauvan juomaan pullosta?

    Tissistä vierottaminen olis paikallaan, vauva ei suostu ottamaan pullosta vaan huutaa ja rimpuilee.. nokkamukistakaan ei kovin halua. miten saan vauvan juomaan pullosta?
  11. CrystalBlue

    Vauvalle jogurttia?

    kun kaupoissa on näitä 5kk alkaen soseita missä jogurttia... miten näitä saa ite tehtyä?
  12. CrystalBlue

    Koska virvotaan?

    siinäpä se :saint:
  13. CrystalBlue

    Löysin SHOPPAILUHULLUILLE sivuston :D

    Lasten vaatteita .. ekologisiakin siel myydään. Ja on muuten kaikenlaisia.. ihania vaatteita ja muuta tavaraa! :D Pakko jakaa tää teidän kanssa.. En tiiä onko ollut jo täällä joskus.. mut tässä linkki :whistle: http://fi.babyshop.com/system/search/search.asp?b=8&page=15 1? =...
  14. CrystalBlue

    Valehteleeko kuumemittarini?????

    Siis miten voi olla kuumetta 39 astetta eikä se ainakaan kovin väsymyksenä tms näy. Päätä särkee jonkin verran, silmiin ehk vähän sattuu ajoittain. No kolotti kyl tosta aamusta kaikkia paikkoja eikä sillon viel jaksanut, mut olen synnyttäny vajaa 3vk sitten niin sen piikkiin vois laittaa kun ei...
  15. CrystalBlue

    En osaa käyttää HAKUA, HELP!

    Tässä siis koitan löytää ennustus-ketjua jossa mulle ennustettiin vauvaa.. mietin oliko siinä päivämäärää tms .. en osaa vissiin käyttää hakua kun ei löydy.. tää taitaa olla jo melki 2 vuoden takaa...joku sen kerran tähän nostikin..
  16. CrystalBlue

    Suolaton voi?

    Mikä on suolaton voi? Koitin kaupassa kattoa mut kyl niissä kaikissa suolaa oli... pitäs saada kakun päälle se kreemi tehtyä =)
  17. CrystalBlue

    Onko kukaan tilannut mitään lahjanet.comista?

    Varmaan on ihan ok paikka? http://www.lahjanet.com/index.php
  18. CrystalBlue

    Pre-paid liittymästä kysymys....

    Kun sinne pitää ladata puheaikaa tietyn väliajoin.. ja jos siin nyt viimeks luki et päättyy 1.9 voimassaolo aika.. liittymä on päällä ja toimii nyt ihan normisti. Mut ei anna ladata puheaikaa kuitenka enää :snotty: Eli mahtaaks vaan olla joku ongelma latauksessa vai huomen uuden liittymän...
  19. CrystalBlue

    Ottaisitko lapsen väkisin syliin?

    Ja toisit sen alakertaan pyytämään anteeksi jos, olisi sattunut niin että yksi tyttö seisoo mattotelineen vieressä ja auttaa veljeänsä pois, kun tulee toinen lapsi joka alkaa keinuttaa telinettä, eli tahallaan kiusaa.Ei lopeta parista pyynnöstä huolimatta, vaan jatkaa ja sitten sattuu...
  20. CrystalBlue

    Miksi herneet on vihreitä?

    Miksei punasia? Pohtii pikkupoika tääl :whistle:

Yhteistyössä