Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Kiitos teille kaikille. :hug: Lähden tässä kohta naistentaudeille, jossa katsotaan onko kohtuun jäänyt vielä jotain joka täytyy ottaa vielä pois.. Olo on niin paha, nukuin tuossa reilu 17 tuntia itkun päälle ja nyt ehkä jaksan nousta, tai pakkohan se on.. Pahalta tuntuu Ehkäpä juuri siksi...
  2. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Siirryn takavasemmalle.. Ihan jumalaton vuoto alkoi heti kirjotettuani päivityksen. :ashamed: Onnea kaikille masunkasvattajille, tarrasukkia kovasti matkaan. :hug:
  3. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Onnea uusille masunkasvattajille ! :wave: Mä näin nopeasti tulin vain itseäni infoamaan: Elikkäs, tänään olin tosiaan keskusairaalan naistentautien poliklinikalla jossa kolme lääkäriä tutki ja hutki. Mitään keskeytystä ei tarvinnut tehdä, tai heidän mielestään siis ole akuuttia repeämisen...
  4. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Onnea tuplaylläristä pinskupinskulle ! Ja tietysti muillekin hyvistä ultra kuulumisista. :) Täällä surullisia uutisia. Tänään taas oli ultra jossa näkyi alkio, mutta kiinnittymispaikka aivan väärä. Alkio oli kiinnittynyt johonkin kohdun mutkaan, joka ei ole kasvupaikaksi mahdollinen...
  5. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Rosuliina :hug: Mulla on nyt klo 11:45 ultra ja tunteet on ihan samat, täysin. En edes halua miestä sinne mukaan, koska mun on helpompi "kestää" se tosi asia ihan yksin ja sen jälkeen vasta selittää miehelle miksi ja miten. Ja oireista... mullakaan ei ole oireistoja. No se ajoittainen palelu...
  6. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Taas on uusia plussia tullunna ! Onnea kaikille ! :wave: coffeebreak Voi kun toivon vaan sen olevan jotain harmitonta..:hug: ON: Niin ei taas mitään, ei oireita. :ashamed: Paitsi ehkä väsymys, mutta en oikein osaa sanoa onko se nyt "oire", kun mulla on parhaat unenlahjat muutenkin...
  7. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Miini Pahoittelut ! Ms. Moneypenny Mulla on nyt muutaman viikon ollut myös ihan sairaalloista kutinaa ympäri kehon, mutta mä olen laittanut sen ihan vaan tuon pakkasen syyksi. Joka ilta rasvaan kroppani päästä varpaisiin, suihkun ja saunan jälkeen on pakko rasvata kaksikin kertaa, muuten ei...
  8. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Niinu Hienoa ! Onnea nyt oikein olan takaa ! :) coffeebreak Minä myös, kaikki oireet on tervetulleita ! ;) shantaram vaikea kyllä sanoa mikä olis tuollainen tuntuva möykky. Sulla on kuitenkin edellisestä synnytyksestä aika vähän aikaa ? Jos se vaan on niin että kohtu kasvaa vanhasta...
  9. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    tiuntille onnea plussasta ! :wave: flode Täällä on yksi aika lailla oireeton.. :ashamed: ja mulla ainakin juilii ihan päivittäin, sattuu alavatsaan ihan kuin menkat alkais just nyt. No oireita... Eilen illalla tuntui toisessa tississä sellainen kuumottava möykky joka tosiaan oli arka...
  10. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    sona ja häijyli Isoja tarrasukkia molemmille!! toivottavasti olis jotain harmitonta tiputtelua... Olen taas koko eilisen ja tämän päivän ruokkinut itseäni netin uumenissa (niin kuin tuolla edellä jo voivottelinkin), ja monissa paikoissa on ollut että pieni vuoto olis ihan normia ja muistaakseni...
  11. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mitä ilman ei voisi lapsiperhe olla.. hmm.. mikäs olisi ollut tärkein asia.. no itkuhälyttimet oli siihen aikaan meille aika korvaamattomat, mutta nyt uskon senkin asian olevan helpompi kun asumisjärjestelyt on erilaiset. Sanon siis itkyhälyttimet. Saksitaan niin.. Mulla oli niin liki muttei...
  12. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Päivöötä ! On niin jotenkin helpottavaa jakaa tää alkuraskauden "tuska-aika", joillekin, jotka ovat samassa tilanteessa ja ymmärtävät huolen ja murheen määrän. Äh. Mulla on nyt masennuspäivä. Menin eilen illalla katselemaan netistä tuota "pieniä potilaita"- sarjaa ja joo, jos ei tämä raskaus...
  13. P

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Helöy, Uskailtaisinko liittyä seuraanne tuolta taustalukijoiden puolelta.. Elikkäs, täällä ollaan toista lasta aika pelonsekaisin tuntein odottelemassa. Raskaustestin tein 3.3 , mutta LA on vielä määrittämätön kun en pysty muistamaan viime kierron alkamisajankohtaa juuri lainkaan... mutta sen...

Yhteistyössä