Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

Coffeebreakille halaus :hug: Toivotaan, että vuoto loppuu ja pikkunen on hyvissä voimissa.

Uteluihin Minä täytän kevään aikana 31v, mieheni on 12 vuotta minua vanhempi, täyttää justiinsa 43v. Ollaan oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Muutettiin nopealla aikataululla yhteen ja meillähän on tällanen "uusiosuurperhe"; minun lapset 7v ja 10v, sekä miehen lapset 9v, 11v ja 14v :) Nyt on tulossa ensimmäinen ja viimeinen yhteinen lapsi :heart: Iltatähti :) Kihloihin mentiin syksyllä, naimisiin ollaan menossa nyt kevään/kesän aikana. Tämä on "Se Oikea", jonka vaan tunsi heti jo alusta asti :heart::heart:

Tiukunen 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: tiunti
Taas on uusia plussia tullunna ! Onnea kaikille ! :wave:

coffeebreak Voi kun toivon vaan sen olevan jotain harmitonta..:hug:

ON: Niin ei taas mitään, ei oireita. :ashamed: Paitsi ehkä väsymys, mutta en oikein osaa sanoa onko se nyt "oire", kun mulla on parhaat unenlahjat muutenkin...
Alkaa hiipiä jo paniikinomainen jännitys tiistaille... :whistle:

Vastauksia: Ikäeroa on, kymmenisen vuotta, yhteisen pesän taivalta meillä 6 vuotta, samoin kihloja 6 vuotta, tunnettu ollaan aiemmin.. Täytyy kyllä sanoa että meillä ei ole ensimmäistä "seurustelupäivää" tiedossa, tässä nyt vaan on oltu ja eletty, ei me koskaan seurustelemaan olla alettu. Mies tuli alkuaan aina baari-iltojen jälkeen ja yhtenä kertana se vaan jäi. Siinä ollaan edelleen. :D
Ja petiin en ole kaatunut tärpin jälkeen kuin nukkumis tarkoituksessa.. tää sairas hiivatulehdus ja joku virus on saanut mut ihan raivon ja hulluuden partaalle, nyt kyllä jo helpottaa.. mutta edelleen suojelen antimiani, sen verran kivulias oli se tauti. :kieh:

Mulla on niin kova vilu että kai se on pakko sauna käydä laittamassa päälle.. hrrr... palailen huomenna paremmin asiaan jos olo on yhtään pirteämpi.
 
Täällä saatu tehhä tuttavuutta taas vessanpöntön kans.. Anna mun kaikki kestää.. Surkeena mieheltä kysyin että jos voisit, ottaisitko tämän pahan olon multa pois? Mietti hetken ja sano että no empä taitais ottoo, mulle riittä se yks ainut kerta kun sulle "oksensin" :LOL:

Hei, me ollaan ollaan oltu yhessä kesästä 2007, aikalailla heti muutettiin yhteen ja kihloihin 02/2008. Esikoinen syntykin jo 11/2008. Naimisiin 02/2011 sillon olin raskaana ja voi sitä kuvotuksen määrää. Ja vielä omissa häissä. :( Hääyö mitä parhain, minä tyyliin makasin ja ootin että millon kaikki on ohi. :LOL:

Huomenna pitäis mennä illaksi ykäileen töihin.. Hyi.. Viime raskaudessa olin 5vko saikulla tuon oksentamisen takia.. Jospa nyt ei tarvis.
 
Miramei, hienosti jaksat pitää kirjaa, Hatunnosto sulle. =)
Mie kun täällä aina notkun, niin yritän avittaa. :)

coffeeBreak, paljon jaksuja, toivon todella,että harmitonta. En haluaisi kenenkään poistuvan täältä. :hug:

Onko ketään, kenen ukkeli nuorempi? ;)
 
Huomaan, että monella vaivaa väsymys..mulla taas on normaalia enemmän virtaa, olis vaikka teilleki jakaa :). Viimesen viikon oon käyny ihan ylikierroksilla.
Yökötys iskee autossa eniten. Ja haistan ihan outoja asioita, niinku äsken lenkillä olin yhtäkkiä haistavinani kynsilakanpoistoaineen ja hedelmäaakkoset :D, tolleen keskellä korpea aika yllättävät tuoksut ;).

Tattis
 
Minä täällä hei! :) Kukaan ei taida mua muistaa kun kirjoittelen vähän harvemmin, ja tekstiä on aina tullut monta sivua, mutta yritän pysyä kärryillä teidän jutuissa :)

Huh, täällä on niin kauhea väsymys, että ei jaksaisi silmiä edes pitää auki. Onneksi voi jo kohta laittaa typykän nukkumaan, ni pääsee itsekkin. Tänää jo yhdet päiväunet nukuttu.. :)

coffeebreak Toivotaan kovasti että vuotelu on harmitonta! :hug:

Ms. Moneypenny kyllä kuulosti kurjalta sinun kohtelu töissä edellisessä raskaudessa! Itse olen myös kaupan alalla, ja ainakin edellisessä raskaudessa kohtelu oli tosi ihanaa. Kokoajan muistuteltiin, että en saa painavia nostella, ja muutenkin pitää ottaa iisimmin. Sairaslomaa olisin saanut varmasti jos olisi ollut tarvetta. Jotenkin tämän raskauden kertominen jännittää, kun olen juuri palannut takaisin töihin, ja teen lyhennettyä viikkoa.

Uteluihin Naimisissa ollaan ja yhessä oltu kolmisen vuotta. Mies kolme vuotta vanhempi.

Piipariina mäkin palelen ihan kauheasti. En tiedä onko palelu raskausoire? Mutta samat aatokset, että pakko kyllä saunoa ennen nukkumaan menoa. :D

Kysymystä onko muilla joilla on valmiiksi lapsia, niin vaikuttanut tämä lisääntynyt valon määrä siihen mihin aikaan lapset herää aamuisin? Meillä toi 11kuinen herää nykyään kuuden aikaan! Ite en todellakaan jaksais herätä vielä silloin, varsinkin kun tätä väsymystä on muutenkin.

(.) Tänään oli mukava ulkoilupäivä, kun käytiin tuossa kuopion jääradalla luistelemmassa. Typykkä vaan vaunuihin, ja eikun menoksi. :) Onko muut Kuopiossa asuvat käyneet siinä jääradalle luistelemassa? Mahtava paikka varsinkin näin aurinkoisella säällä, ja paljon lapsiperheitä.
 
  • Tykkää
Reactions: murri76
Täälläkään ei olla kihloissa/naimisissa, yhdessäkin ollaan oltu vasta n.vuosi ja yhdessä ollaan asuttu saman verran. Ollaan kyllä jo puhuttu lasten hankkimisesta mutta täähän oli tosiaan ihan ylläri. En epäile hetkeäkään etteikö miehestä tulis loisto isä, se on tosi hyvä lasten kanssa, esikoisenikin on jo aivan kiintynyt mieheen ja touhuuvat kaikkea yhdessä aina. :heart: Ikää meillä tulee olemaan lapsen syntymä hetkellä 27- minulla ja miehellä 26vuotta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: murri76
Poks 7+0
ULTRA HUOMENNA

Huominen jännittää paljon! Pidän kaikkia peukkuja pystyssä. :)
TÄNÄÄN on ollu vauhdikas päivä aamusta lähdertiin miehen vanhemmille jonne tuli miehen sisko perheineen jonka tapasin ensimmäisen kerran... Tuijotettiin minua pitkään.. Tästä päästäänkin tähän ikäero uteluun eli olen 20 ja miesystäväni ei edes vielä vakituinen avopuoliso on 15 vuotta vanhempi. Eli hällä on jo ammatti ollu ja vakkari työ ja yksi lapsi entuudestaan. Rakkaus on liiaallista :D No kuitenkin sieltä kotiuduttiin ja lähdettiin pojan kanssa HopLoppiin. Sieltä palattiin kotiin 16.00 ja sitte miehen poika tuli ja nyt he yhdessä leikkii tuolla.
Peiton heiluttelut ennallaan ainakin ovat vielä.
Oksentelut jatkuu ja jatkuu

Pinja ja Mini 7+0
 
Shantaram, tottakai sut muistaa
. :)

Kysymykseesi: Enempi taitaa tuo aamun valostuminen vaikuttaa minuun, herään siis ennen esikkoa. n. 5.30-6.30. Tyttö herää 7-8 aikaan. :)

Ja kyllä, palelu on raskausoireita. :) Kämpässä tällä hetkellä 27 astetta, ja mä jopa tarkenen. :D

Voi TeamKaksoset! Niin pahoillani! :( :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: shantaram
Ms. Moneypenny kun kysyit onko oltu saikulla, niin minä olin tuosta esikoisesta raskauden puolessa välissä ja syynä oli ihan vain aivan järjetön uupumus ja tunsin itseni aika lailla loppuun palaneeksi. Hemoglobiinikin siihen aikoihin tipahti ja rupesin popsimaan rautaa, mutta runsailla ja pitkillä työvuoroilla ja -päivillä oli oma osuutensa siinä uupumuksessa, kaupan alalla olen. Sain neuvolan lääkäriltä viikon saikkua ja sanoi, että saan ehdottomasti lisää jos siltä tuntuu. Kaksi viikkoa huilasin ja se helpotti. En tunnistanut itseäni edes enää peilistä, olin todellakin aivan nuupahtaneen ja rasittuneen näköinen...

shantaram Meillä poika 1v(kohta)3kk on ruvennut heräämään 7 aikoihin, vaikka yleensä on nukkunut 8-9 ja musta tuntuu, että toi lisääntynyt valomäärä on just siinä syynä... Meillä ei ole makkarissa pimentäviä verhoja ja poika nukkuu siis meidän kanssa samassa huoneessa.

Kysymystä heittelen ilmoille, että onko teille nyt tässä raskaudessa tai aikaisemmissa kukaan nähnyt sitä teistä ennen kuin olette kertonut tai että raskaus olisi niin alussa ettei turvotusta lukuunottamatta sitä ole voinut huomata? Mulla nimittäin kävi sillai, että ennen esikoista kun olin raskaana, joka meni sitten kesken varhain, niin yksi tuttava vanhempi mies oli sen raskauden huomannut pärstästäni ja oli kysynyt appivanhemmiltani, että odotanko vauvaa. Ja tämä mies jos joku, ei todellakaan ole ollut niiden ensimmäisten joukossa jolle oltaisi kerrottu raskaudesta xD Tämä tuli vain mieleen, kun huomasin tänä aamuna huuleni joista amorinkaari on vahvistunut ja huulet ovat turvoksissa 24/7 ja mieskin sanoi samaa. Muistin tämänkin asian liittyvän raskauteen (niinkuin kaiken : DD) ja googlailtuani tulin siihen tulokseen että paikkansa pitää.


Huomenna alkaa uus rv jee :) ajattelin sittenkin varata ajan varhaisultraan, jos sen vielä satun sopivalle viikolle saamaan. Esikoisesta en käynyt, kun ei tuntunut olevan tarvetta, mutta nyt haluaisin mennä.

pupup 4+6
 
  • Tykkää
Reactions: murri76 ja flode
Huomisesta alkaa taas Ultra-ralli. Nukkukaa hyvin Kaikki Mammat! Ja paljon onnea ensi viikon Ultriin! :):heart:

Mun viikko taitaa mennä siinä, että säilön jälleen esikon pieneksi jääneet, ja kaivan seuraavan koon vaatteet. Jee! Tyttö kasvaa. :)

Pyhästi lupaan yrittää olla hissummin, etten varsin tuki tätä palstaa, ja että muutkin saavat suunvuoron, Aamen.

Joo...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä väsy vaivaa ja pahaolo aallottain, ja ikävät ilmavaivat.
Ikää mulla on 28 mut täytän tänä vuonna 29, mies on mua 7v vanhempi ja reilu 1.5v ollaan oltu yhessä ja vuosi kihloissa toukokuussa. Vuoden päästä kesällä mahdollisesti häät. Mä oon ravintola alalla ja baaritöitä teen eli vuorotyö täälläki.
Keskiviikkoa jännällä odotetaan että pääsee ultraan, pelottaa kylläki kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: murri76
voimia keskenmenon kohdanneille :(

lapsen aamuheräämiset meillä toi esikkp 1v3kk nukkui ennen seitsemään ja ylikin, heräilee kevään tultua aika tarkkaan kuudelta. Äidin mielestä voisi nukkua pidempäänkin.

työt oon yksityisenä perhepäivähoitajana ja mulla on kesään asti hoidossa 1,5v ja 3v lapset ton oman lisäksi. Aiemmin työskentelin päiväkodeissa. En tiedä mitä haluan tehdä sitten joskus, omia lapsia en haluaisia laittaa päiväkotiin, niin saattaa olla että pph:n hommat jatkuu joskus.

parisuhde Me ollaan miehen kanssa oltu yhteensä 4v yhdessä, reilun vuoden jälkeen mentiin kihloihin ja esikoisen synnyttyä naimisiin eli reilu vuosi ollaan oltu naimisissa. Joidenkin mielestä varmaan tosi nopeaa toimintaa, muutettiin heti yhteen ja neljässä vuodessa nyt jo toinen tenava alulla, mutta kun sen vain tietää, tämä mies on mun elämäni (rakkaus).<3

peittojen heiluttelu ehkä nyt alkuun vähän hiljaisempaa mutta eiköhän se tästä, esikoisesta oisin voinut koko ajan, mutta iso maha alkoi häiritä sen verran että lopussa oli aika hiljaista, meidän suhde voi ihan hyvin vaikka makkarissa olisi hiljaisempaakin, ollaan paljon lähekkäin ja helliä muutenkin.

kauheen vilkas tää ryhmä! tuntuu ettei millään saa kokonaiskuvaa ketä täällä on ja juttuja pitää lukea monta kertaa päivässä että pysyy kärryillä!
Saas katsoa kuinka tunnollisesti tulee käytyä, esikoisen aikaan kaksplussailin paljon, mutta nyt on oikeassakin elämässä paljon samassa tilanteessa olevia niin vertaistuen tarve ei oo niin suuri. Ja ehkä aikaakaan ei nykyään oo niin paljoo.. :D

oireista palelu ja väsy alkavat hiipiä kuvioihin.. Tästä se alkaa!
 
Huh, tänne tulee tekstiä niin vauhdilla ettei kaikkea ehdi edes lukemaan! Meitä on kyllä täällä tosi monta!

Pahoittelut täältä pudonneille :hug:Tiedän tunteen... :(

Joo, ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja naimisissakin monta. Minä olen 31 v. ja mies muutaman vuoden vanhempi.

On: Pelkään kaikkea mahdollista, uutta keskenmenoa, kohdun ulkoista, tuulimunaa.. Ihan kun se siitä. pelkäämällä paranisi! Tänään taas testasin ja epätoivoissani olin varma ettei viiva ole vahvistunut, mutta kun viiva oli kuin olikin yhtä vahva kuin testi viiva, helpotti se vähän oloa :) Oireet on tosi lieviä, lähinnä väsymystä...

Tsempit kaikille ensi viikolla ultraan meneville! Omaani vielä 3 viikkoa :O

Stellini tv 4+3
 

Yhteistyössä