Hakutulokset

  1. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea taas vauvan saaneille perheille :heart: Täällä lapsivettä pikkusen hulahti nyt päivällä, eli illalla mennään ainaski näytille sairaalaan tsekkaa tilanne :) Supistuksista ei ole vielä tietookaan... Katsotaan kuin käy ja toivotaan ettei ole vain runsasta valkovuotoa ja väärä hälyytys. Mä...
  2. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onneaonneaonnea kaikille jotka saaneet nyytit syliin! :heart: Jeccika: Sympatiatsemppihalaus! Mulla on ollu liitoskivut jo pitkään tolleen pahat, elo ja olo on kyllä tuskaa kun kaikki liikkuminen sattuu! Mies joutuu oleen tosi paljon tukena jo ihan sohvalta nousemisessa, yöllä kylkee...
  3. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea Alexa, Merve ja Pohjoistuuli :heart: Tuntuu niin jännältä, että kohta tuo ihana masumylttääjä on tässä sylissä. Täällä meinaa päivät olla erilaisia, välillä on kärsivällisempi fiilis ja sitten toinen päivä tuntuu että on niin väsynyt tähän kun joka liike sattuu ja olo on niin tuskaisa...
  4. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea taas vauvauutisista :xmas: Täällä oli tosiaan eilen laskettu aika ja neuvolakäynti sen kunniaksi, eikä tuo pikkunen anna mulle merkkiäkään aikomuksistaan syntyä. Supistelutki on loppuneet kuin seinään, vähän sellasta menkkakipua muutaman kerran päivässä selässä ja vatsassa, mutta menee...
  5. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Moikka kaikille! Ja lämpimät onnittelut jo kaikille jotka on saaneet nyytin syliin <3 On ollu ihana lukee teidän kuulumisia. Täällä elämä on yhtä o d o t t a m i s t a, laskettuun aikaan enää siis alle viikko. Yöllä nukkuminen tosi katkonaista kun vessassa saa käydä noin parin tunnin...
  6. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 lokakuussa ~*~

    SaaraW: Lämmin osanotto koko perheelle ja voimia <3
  7. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Kiitos Talventähti :wave: Oli kiva ku kävit! Ehdin soittaa jo Kelallekin, ja tosiaan, ne on vähennyksiä, myös työmatkavähennykset, eli vähennetään palkkatuloista. Onpas outoo :O Kun mulla on noussu tulot vähän reilu 20% vuodesta 2011, niin nuoko voi heikentää mun mahdollisuutta saada...
  8. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Noni, neuvolalääkärissä käyty. Muuten kaikki oli OK, mutta sokerit olikin koholla, vaikka kaks-kolme viikkoa sitten rasituskokeessa arvot oli kunnossa. Nyt sitten paastoarvoa mittauttamaan labraan lähipäivinä... ääh. Toivottavasti ois kunnossa :| Painoo on nyt sitten tullu yhteensä 5kg...
  9. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Moikka! Siitä SI-vyöstä. Soitin siis neuvolaan ja pyysin lähetettä siitä terveysaseman fysioterapiapuolelle. Neuvolassa olivat sitä mieltä, et se vyö tuskin tulee mitään auttamaan liitoskipuihin, "mutta voihan sen lähetteen laittaakin". No hyvä että laittoi, nyt on olo kyllä helpompi...
  10. K

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Moikka! Täällä sitä paisutaan vaan :) Oon lueskellu päivittäin lähes teidän kirjotuksia, mutta kirjottelu on jääny vähemmälle... Täällä kaikki jees, mitä nyt tuskasen kipeet liitoskivut vaivaa. Sain fysioterapeutilta sellasen SI-vyön, sen avulla oon jaksanu nyt töissä ja kävellä taas pystyy...
  11. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Terveisiä lomalta, huh, kyllähän teki hyvää :) Nyt on siis lomat pidetty tällä erää ja ihmettelen tässä että miten sitä töissä enää jaksaa ollakaan ;) Nukuin lomalla päikkärit lähes joka päivä ja väsy on ollutkin aikamoinen. Nyt se vähän helpottaa, että jaksaa vähän jotain tehdäkin. Mutta...
  12. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heipsan! Tömpsis: Täällä sokerirasitus tulee oleen joskus seuraavan neuvolan jälkeen, eli elokuussa. Ajatuski tekee ilkeää, yyyöööökkkk :x Missy1985 Täällä oli tosiaan paino noussu ekan ja tokan neuvolan välissä puol kiloa, eli mun oma vaaka näyttää kilon enemmän ku neuvolan vaaka. Ihan...
  13. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Toinen neuvola takana. Kaikki oli hyvin, sydän pampatti ihanasti ja pikku tyyppi yritti koko ajan luikkia pakoon :) Hemoglobiinia ei mitattu, ku viimeks oli hyvä, mut nyt sit eilen ja tänään on ollukin ihme heikotuksia, istualtaan saattaa tulla tosi heikotusolo, tuntuu että taju lähtee. Aina...
  14. K

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Moikka! Mä uskaltaudun kans nyt ilmoittautumaan mukaan, la on 4.12. / 35v. / 1. / Rakenneultra 19.7. Oon lueskellu täällä teidän ihania kirjotuksia, mutta oon (ollu?) aika varovainen uskomaan että kaikki menee hyvin, kun takana ikäviä menetyksiä. Nyt kuitenkin NT-ultra on käyty ja...
  15. K

    Hoidot jatkuu 2013

    Meinas mennä "Kuppi nurin" tänä aamuna kun tehtiinkin sitten testi jo tänään. Se oli ihana plussa! Tämä päivä töissä on mennyt kyllä ihan harakoille, ei melkein pysty keskittyy mihinkään, tai ainakin vähän väliä huomaa ajatusten olevan ihan jossain muualla! Toivottavasti nyt vaan kaikki jatkuu...
  16. K

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Niinhän siinä sitten kävi, että en malttanu odottaa huomista testipäivää, kun vatsa on ollut tosi kipeä, juuriki sellasia kipuja mitä menkkojen aikaan aina on. Halusin tehdä testin ettei olis niin suuri pettymys kun vuoto alkaa. Mutta mutta. Tikku näytti plussaa heti melkeistä, ennen...
  17. K

    Hoidot jatkuu 2013

    Voi, toivottavasti muuttuu plussaksi! Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, vaikka oireet pelottaa, ne voi myös hämätä :)
  18. K

    Hoidot jatkuu 2013

    Heih Kesänlapsi (ja muikkis muillekin)! Meillä on sama testipäivä :) Olisi kiva kuulla sun fiiliksistä ja oireista, miten on hoito mennyt yleensäkin. Meille tää on siis kans ensimmäinen IVF, kaks inssiä takana aiemmin. Piikitykset meni täällä ihan ookoo, punktio jännitti ihan ka ma las ti...
  19. K

    *Keväällä 2013 hoitoja aloittavat (ivf/icsi)*

    Hei kohtalotoverit :) Uskaltauduin kirjoittaa nyt vihdoin itsekin, oon jo pidemmän aikaa lueskellut täällä (ja muillaki foorumeilla) kirjoittelua lapsettomuudesta ja hoidoista. Meille on tehty kaksi inssiä aiemmin, nyt "odotellaan menkkoja" ja siitä sitten lähtis IVF-hoidon piikitykset...

Yhteistyössä