Hoidot jatkuu 2013

Johkunen: Kiitos sinulle sanoistasi <3 Tosi paljo piristi mieltä =) Vaikka itse et sormia ristissä enää pidäkään, niin täällä pidetään plussan puolesta!

Toivottavasti Kesänlapsellekin ja Kupille suotaisiin onni ja kaksi viivaa testiin!
 
Johkunen kurja, että on tuollaiset tuntemukset, varmistus kuitenkin vasta myöhemmin (mulla oli ihan samanlaisia selkäkipuja ennen plussaa kuin ennen menkkoja). Oikein rentouttavaa lomaa. Pitää katsoa tuleeko digitestille tilausta, jotenkin olen sillä mielellä, että menee kesken jos on mennäkseen, toistaiseksi kuitenkin raskaana ja pää pystyssä, ei tuo arvo nyt kuitenkaan niin huono ollut. Nautinnollista reissua

Kesänlapsi kunpa kääntyisi parempaan!
 
Meinas mennä "Kuppi nurin" tänä aamuna kun tehtiinkin sitten testi jo tänään. Se oli ihana plussa! Tämä päivä töissä on mennyt kyllä ihan harakoille, ei melkein pysty keskittyy mihinkään, tai ainakin vähän väliä huomaa ajatusten olevan ihan jossain muualla! Toivottavasti nyt vaan kaikki jatkuu hyvin, vielä ei kannata koko suvulle alkaa onnea hehkuttaa ;) niin alussa ollaan.

Älkää kanssasisaret uskoko menkkakipuihin, ne voi tosiaanki huijata! :)

Hyvää pääsiäistä tännekin ketjuun!
 
ONNEA Kuppi ja Paiju!!!! Ihania uutisia tälle palstalle!! Ottakaa meidät muut piinailijat tuohon plussa-aaltoon mukaan! :)

Suuren suuret voimahalaukset negan saaneille :( mua jännittää toi niin paljon....

Valoa: mikä olo? Onko mitään tuntemuksia? Meinaatko odotella oikeeseen testipäivään?

Kesänlapsi:tsemppiä! Peukut pystyssä!!

Neppu: pitkää pinnaa hoitoihin ja tsemppiä!

).( eilen olin varma et oon raskaana ja tänään oon yhtä varma et en oo... Mä odotan kauhulla et alkaako yöhikoilut niinku viime hoidoissa... Johkunen kun kirjoitti hormoonitason romahtamisesta. Menkkaolo on kokoajan vatsassa vähän niinkuin "ontto" olo... Ja lugeja laittaessa alapää on jotenkin tosi turvoksissa ja pehmeän tuntuinen. Sit on tooosi vetistä valkovuotoa. Välillä lorahtaa niin et säikähdän et alkoiko menkat. Tissitkin on kipeet. Toivon todella et nää kaikki ei johtuis vaan lugeista!!!! No tiistaina verikokeeseen...
 
Aamulla testasin ja nega edelleen :( Tää oli sit niin kuin tässä, ruskea tiputtelu vuoto muuttui veriseksi vuodoksi.. niin kuin vähän jo ajattelin.. Seuraavaksi pakastesiirto, hyvillä mielin mennään eteenpän, toivotaan että meillekkin se onni suotaisiin :)
 
Onnittelut Kupille ja Paijulle plussista!!!

Ja vastaavasti isot pahoittelut Kesänlapselle. Monesko hoito teillä olikaan?

Johkuselle en vielä pahoitteluja osoita, koska onhan sulla vielä matkaa tuohon viralliseen testipäivään!

Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Mitkä on tuntemukset? Mulla toi isompi kortisoniannos, joka oli viis päivää 30 mg, oli kropalle vähä liikaa. Sydän rupes lyömään nopeesti, naama helotti punaisena ja mahassa myllersi... Tiistaina sain onneksi palata normaaliin 10 mg annokseen, jolloin myös oireet oikeastaan pikku hiljaa hävisivät... Tällä hetkellä ei juuri mitään oireita, mutta toi Lugemössö on muuttunut jotenkin tosi valkoiseksi ja paksuksi, kun aluksi se oli ohkaisempaa... Tällä hetkellä siis pp 8 ja aattelin testailla sunnuntaiaamulla, jolloin on pp 11, veritesti on siis keskiviikkona.
 
Moi, uskaltaudunpa minäkin hihkaisemaan itsestäni täällä ekaa kertaa. Olen sivusta hiljaa seurannut varsinkin plussauutisia, ja nyt mulla on vihdoin antaa muille plussatarinoita lueksiville oma juttuni.

Mulla todettiin munisten vähäinen määrä ja AMH vain 0,4. Toisin sanoen lisääntymisvehkeeni ovat hiipumaan päin, vaikka ikää ei vielä paljoa ole. Lääkäri vinkkasi jo kyselemään pikkusiskolta munasoluja.

Yritettiin kuitenkin ekaa IVF:ää Gonal-F:llä, mutta ei tullut kuin yksi solu. Sitten vielä Menopurilla tehtiin maaliskuun alussa uusi kierros, mistä saatiin neljä solua, joista tuoresiirtoon yksi ja pakkaseen yksi alkio.

Siirretty sankari on keikkunut nyt mukana muutaman viikon, ja testin viiva tummentunut komeasti. Nyt toivotaan kovasti, että hän pysyy kyydissä sinne marras-joulukuulle asti. Eka ultra huhtikuun puolessa välissä. Iiik! :)
 
Viimeksi muokattu:
Haikala, Tervetuloa!! :)

Onnea Paijulle! Onko oireita alkanut ilmaantumaan? :)

Kupille ja rimpsulle onnittelut plussasta!

Robina: Ei niin mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Perusjuilimisia ollut toisinaan mut ne on Luhen/endon tekosia. Rinnat on välillä olleet arat mutta olivat jo ennen siirtoa. Kyllä joo aattelin testata ennen oikeaa testipäivää. Mullehan sanottiin et testipäivä on 2 viikon päästä eli 4.4 mut aiemmin on puhuttu et aikaisintaan 10 päivän päästä siirrosta. Ehkä mä maanantaina (tai sunnuntaina) testaan :)

Kesänlapsi: Pahoittelut negasta!

Joanna: Aika hurjalta kuulostaa nuo kortisonin sivuvaikutukset. Onneksi sait vähentää annosta. PP8 elellään täälläkin. En oo vielä yhtään tikkua hommannut kaappiin, joten testaan ehkä su tai ma jos saan jostakin ostettua testin kun kaupat on kiinni. Huomenna ne taitaa olla päivän auki mut nukun yövuoron jälkeen.
 
Onnittelut Rimpsulle!!!

Valoa: Samoissa päivissä siis mennään... Nyt tässä aamusella, kun oon vähän tehnyt viime hetken pääsiäissiivoja, vaihdellut keväisempiä verhoja yms. kunnon menkkajuijinta on palannut alkuviikosta, tosin nyt tuli jo vessakäynnillä vähän vaalean ruskeaa tuhruakin paperiin... Saas nähdä, oliko tämä nyt tässä vai oliko tuo vain satunnainen tuhru... Tulossa siis tosi rentouttava ja virkistävä pääsiäinen...
 
Joanna: Toivotaan että tuhru tarkoittaa ihan muuta kuin menkkojen tuloa :) Luget voivat olla asialla.. Nämä viimeiset pari päivää menee varmasti tooodella hitaasti. Onneksi mulla ei ole testejä valmiina niin ei tarvitse kamppailla niiden kanssa. :)
 
Onnea Rimpsu!!!! :)

Joanna: meitähän on täällä monta täysin samoissa :) mullakin pp8! Toivottavasti tuhru ei tarkoittais menkkoja vaan jotain raskauteen liittyvää!

Kesänlapsi: pahoittelut negasta :( mun virallinen testipäivä on tiistaina!

Valoa:mulla olis täällä testejä ;) mä oon nyt tällä kertaa päättäny et en testaa kotona vaan odotan suosiolla tiistain verikoetta.
 
Robina: Aika jännä, että mennään samoissa, mutta mulle annettiin veritestipäiväksi keskiviikko! Mulla on tosiaan kans just samat fiilikset kuin sullakin, eilen tuntui, etten tosiaankaan oo raskaana ja tänään taas tuntuu, että mitäpä jos olisinkin... Odottavan aika on pitkä, siis jo ennen odotustakin!
 
Kuppi ja Rimpsu onnittelut :)

Joanna ja Valoa isot peukut huomiselle!! Ja Robina tiistaille! Eikös ne villieläimetkin keväisin lisäänny? Jos meissäkin olisi vielä vähän luonnontaitoja jäljellä, vaikkei itsestä ainakaan tässä hoitorumbassa siltä paljon tunnukaan..teillähän on ihan mahdollisen kuuloisia oireita ainakin! Toivotaan, toivotaan ja vielä kerran toivotaan!

Aloin juuri miettimään mitä oireita olikaan tällä kertaa, aluksi oli ärsyttävien lugeoireiden puuttuminen, sitten pp 8 vihlaisu oikealta ylösnoustessa, pp 10-12 alkaen ainakin selkäkipua, joka oli vähän iskiastyyppistä, rintojen lievää turvotusta, mahan muoto muuttui niin ettei voi vetää alavatsaa sisään, voimakkaat hajut herättävät vastenmielisyyttä. Sen jälkeen on ollut lisääntyvästi hyväntuulisuutta, palelua ja väsymystä, ruokahalu on jotekin erilainen, ja kahvin juonnin lopetin, kun se pissattaa ihan uskomattomasti. Tällaista täällä siis, luget loppu, eikä vuotoja. So far so good. Ultra optimistisesti varattu 16.4.
 
Täällä testattu negaa.... Lugetkohan mulle näitä oireita sitten aiheuttaa, ei oo nimittäin ikinä ennen hoitokierrossa ollut tällaisia fiiliksiä, paitsi silloin, kun oon ollut raskaana... Koko perjantain oli ihan valtavia menkkajomotuksia, eikä vuotoa silti oo näkynyt... No, ehtiipähän se sieltä vielä tulla! Toivottavasti Valolla olis positiivisempia uutisia?!
 
Onnittelut Paiju, Kuppi ja Rimpsu plussista!

Oon niin kovasti jännittänyt teidän piinailijoiden tilannetta, mutta nyt en tiedä, mitä sanoa. Joanna, Valoa ja Kesänlapsi pahoittelut negasta. :( Itsellä niin tuoreessa muistissa oma nega vajaa kuukausi sitten... ei siinä mitkään sanat auta. Voimia.
 
Joanna, pahoittelut sulle negasta. :hug:

ON: Mä en jotenkin osaa enää edes pettyä kovasti. Alkaa olla siirtoja jo sen verran takana et kaikkeen näköjään turtuu. Ensimmäisissä siirroissa oli niin kovast toiveet ja sitten tiputtiinkin korkealta ja kovaa. Eiku uutta siirtoa kohti vaan. Ikävä juttu et meille taitaa tulla pakosta puolen vuoden paussi tähän hommaan. Lääkäri oli sitä mieltä et nyt täytyy tulla ensin vuoto ja sit vielä kahdet menkat ja mun laskutaidolla ( jos kierto palautuu normaaliksi) siirto sattuis just juhannuksen tienoille. Eli poli on jo kesätauolla.

Robina: Parempaa onnea sulle. :)
 
HOIDOT JATKUU 2013

Emma81 .............. 4.ICSI .................. helmikuu 2013
Simpli...................2.IVF 2.pas ................helmikuu 2013
Odottava73 ............ 4.IVF.......................helmikuu 2013
Nellikaneli..................2.IVF...... ..............maaliskuu 2013
Paiju........................3. IVF/ 3.PAS......maaliskuu 2013
Hiskias...................2.IVF/1.pas...........maaliskuu/huhtikuu 2013
Gizmo82...........2.IVF/ICSI/1.PAS.........toukokuu (?) 2013
Rotta09.................3.IVF........... .........toukokuu 2013
Hautomo76 ........... 2.ICSI ................... touko/kesäkuu 2013
Pumpinello ............ 1.ICSI/2.pas ............kevät/kesä 2013
Dreamer1 ........... 5.ICSI/1.pas ............. 2013
Meg.......................3.IVF/1.pas.............2013
Starlight84 ........... 3.IVF/ICSI .................. ?
Joku_päivä ........... 7.IVF .......................... ?
Syssy .................. 5.ICSI (?) ..................... ?
mariq....................4.ICSI/1.pas .................. ?
Tiinuli81 ............... 2.IVF ........................... ?
Moto76 ................ 3.IVF ........................... ?
Kevät87 ................ 2.ICSI .......................... ?
Tuba factor .......... 5.IVF ............................. ?
Fyi.........................1. IVF..............................elokuu 2013?
HilleriHiiru...............2.ICSI....... ......................elokuu 2013?
Amalia Armas...........2. (3.) ICSI.......................???
hox........................4. IVF...........................????
Onlyer...................?.............. ........?
Mamma2011................?
InLove_.................?...............



PIINAILIJAT
Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä
InMyDreams ......... 4.IVF/1.PAS ...........1.........................23. 3
Minnie82..................1.IVF/ISCI...........
Burma.....................6.IVF/ISCI 2.PAS... 1 ......................25.3.
johkunen...................5.IVF........ .............2.......................
Valoa........................2.IVF ....................1................... ....4.4
Robina......................2ICSI....... ..............1.......................2.4




PLUSSANNEET
Nimim ................. Hoito .............Plussa kk ............ LA
Inkku1................1.IVF/2.PAS........lokakuu...................6 .6.2013
Miles .................... 4.ICSI ............... lokakuu ............. 3.7.2013
Nuppuska ............ 2.ICSI/3.pas ....... marraskuu ...........20.7.2013
Sannuliinu.............2.IVF/ICSI...........marraskuu.............25. 7.2013
Mörkötys............3.IVF/ICSI/1.PAS.....joulukuu.............25.8.2013
Linnea1982 ........... 1.IVF/3.pas ......joulukuu ...............?.?.2013
Annabell-77 .......... 1.ICSI/3.pas ....joulukuu.................5.9.2013
Seline.................. 2.IVF. 1.PAS....maaliskuu.................9.11.2013
 
Tervehdys palstalle!

Tervetuloa uusille. Halaus :hug: neganneille ja isot onnittelut :flower: plussanneille!

Hyviä uutisia varhaisultrasta! Alkio oli oikeassa paikassa, vastasi hienosti viikkoja ja näimme pienen sydämen :heart: jyskytyksen ruudulla. Olen ollut melko pahoinvoiva ja unettomuus ja väsymys vaivaa. Keskenmenon pelko on edelleen suuri ja minun on vaikea uskoa, että tämä voisi nyt oikeasti olla totta 5 vuoden jälkeen. Onneksi lähipiiri jaksaa tsempata ja pysyä positiivisena, ehkäpä minäkin pikku hiljaa :ashamed:

Isot tsempit kaikille ja aurinkoista kevään jatkoa! :heart:

Seline 8+2
 

Yhteistyössä