Kävimme siellä ava-klinikalla torstaina. Ja siellä lääkärin kanssa juttelun päätteeksi. Olen päättänyt jättää alkoholin ja tupakan menneisyyteen ja aloittaa samaan syssyyn laiharinkin... hullua ehkä mutta, ensi kertaa tuntuu päätös oikeastaan todella hyvältä.
Jos tuolla kaikella saamme lapsen niin se on sen arvoista.
Selvennystä asiaan.... mulla on mennyt tässä vähän överiksi. Joten päätin ettei tälläinen elämä voi enään jatkua. Tuhoan itseni ja rakkaat siinä samassa, käytökselläni mitä alkoholi saa mussa aikaan. sitä paitsi se estää mua saamasta sitä mitä haluan eniten tässä maailmassa. Joten nyt on korkea aika kasvaa aikuiseksi (ikää 35) ja elää myös niin.
Lääkäri sanoi että elämäntapa muutoksella meillä on hyvät mahdollisuuden omaan lapseen hoitojen avulla. Joten se on aikamoinen motivaation lähde prosessiin.
Tarkoitus olisi IVF:llä aloitella hoitoja loppu kesästä.
Onnea plussanneille ja pahoittelut negoille!
Jos tuolla kaikella saamme lapsen niin se on sen arvoista.
Selvennystä asiaan.... mulla on mennyt tässä vähän överiksi. Joten päätin ettei tälläinen elämä voi enään jatkua. Tuhoan itseni ja rakkaat siinä samassa, käytökselläni mitä alkoholi saa mussa aikaan. sitä paitsi se estää mua saamasta sitä mitä haluan eniten tässä maailmassa. Joten nyt on korkea aika kasvaa aikuiseksi (ikää 35) ja elää myös niin.
Lääkäri sanoi että elämäntapa muutoksella meillä on hyvät mahdollisuuden omaan lapseen hoitojen avulla. Joten se on aikamoinen motivaation lähde prosessiin.
Tarkoitus olisi IVF:llä aloitella hoitoja loppu kesästä.
Onnea plussanneille ja pahoittelut negoille!