Hakutulokset

  1. Ä

    Hormonikierukan jälkeen raskaus?

    Itellä oli esikoisen jälkeen hormoonikierukka ja välittömästi sen poiston jälkeen tulin raskaaks ilman mitään vuotoja joten uskaltaisin kyllä onnitella ja toivotaan et kaikki menee ok.
  2. Ä

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    onko kaikki meidän syyskuisten pinosta hävinneet vai liekö vaihtaneet keskustelun jonnekkin muualle??aattelin vaa kun ei ketään ole kirjotellut pitkään aikaan.
  3. Ä

    Mitat 3kk:n iässä?

    kuopus oli syntyessään 4030g ja 51cm ja 3kk 6300g ja 62cm.
  4. Ä

    SYÖKSYSYNNYTTÄJÄT!!!!

    Eka kesti jotain 4h ja minuutit päälle, tokassa meni 20h ja risat ja kolmas tulikin sitten 2hja 13min, olis tullu reilusti alle kahessa tunnissa mut jäi olkapäistään kiinni- onneks oli osaava kätilö joka osas pyöräyttää niin et pääs tulemaan ihan normaalisti. Kipulääkkeitä en kerennyt viimisessä...
  5. Ä

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    36+6 (n. 3,5kg ja 48,5cm...)
  6. Ä

    kauan teillä kesti ponnistus vaihe esikoiselta?

    esikoinen 8min, toinen 1h20min ja kuopus 18min
  7. Ä

    ***SYYSVAUVAT 2007***

    Pitkästä aikaa pääsin vihdoin ja viimein koneelle- kone on toiminu jo jokusen viikon mut ei oo yksinkertaisesti vaan jaksanut käynistää sitä. Paljon onnea minun puolestani kaikille niille joita en silloin syyskuussa vielä kerennyt onnitella, toivottavasti kaikilla meni hyvin ja ootte voinut...
  8. Ä

    Koska vatsasi/vauvasi laskeutui 1. raskaudessa?

    Ekasta ei laskeutunut ollenkaan ja poika syntyi rv36+6 ja toka laskeutu viikkoa ennen ja syntyi 40+3, nyt laskeutui rv33 ja antanu ymmärtää et tulee mut toistaiseksi ollaan yhtenä kappaleena ( 35+3)
  9. Ä

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Kasassa ollaan täälläkin vielä. Viikko sitten kävin äippäpolila ja painoarvio oli 2068g ja vaavi sai luvan tulla jos on tullakseen- lääkäri arveli että max n. 2viikkoa menee joten nyt ollaan puolivälissä sitä. Joka päivä tulee oltua kello kädessä aikaa ottamassa suppareista kun ovat tosi kipeitä...
  10. Ä

    SYYSMASSUT '07 elokuussa

    Hanikselle hyvää synttäriä, itelä tulee huomenna 26vee täyteen ja kun vanhin muksukin on jo kuus niin olo tuntuu ihan "seniililtä"- heh, no ei nyt ihan mut kuitenkin. Kiitokset kaikille hengessä mukana kärsiville olo on tosiaan ollut todella tukala ja helpotusta ei todennäköisesti ennen...
  11. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    vietin viime torstain sitten synnärillä kun olo oli ollut jo useamman päivän todella huono ja alamaha kipu aika kova + torstaina aamupäivällä lähti siten limatulppakin (onko muilla lähtenyt vielä???). Supistuksia tuli muutamia aika kivuliaita ja sain käsivarteen bricanyliä suppareita...
  12. Ä

    Mitä teidän sf-mitta ollut rv 30 tai 31?

    Mulla oli rv31+ mitta 28cm ja se on korkeammalla nyt kuin edellisessä raskaudessa jolloin vaavi paino syntyessään 4kg ja nyt ultran mukaan lähemks kilon pienempi vaavi (tällä hetkellä) kuin edellinen viikkoihin nähden- joten ei se sf-mitta välttämättä vaavin kokoa kerro.
  13. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    En oo varma kävinkö laittamassa viime neuvolakuulumisia, mutta siellä oli kuitenkin kaikki ok. Perjantaina kävin jälleen äippäpolilla ja vaavin painoarvio oli huimat 16oog ja risat ( edelleenkin seurannassa koon vuoksi, mutta pääasia on että painoa on kuitenkin tullut). Kohdun suu pehmeä ja...
  14. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Tänään kävin sitten uuden "tädin" luona ja ihan ookoolta vaikutti vaikkakin jotenkin hassulta. RV 31+3 pissa puhdas rr 100/62 (oli korkeampi kuin yleensä) hb ei otettu (outoa koska mulla on ollut todella alhaset lukemat ja tapumusta anemiaan-no, hän tietää "kai" mitä tekee...) paino...
  15. Ä

    Millaisia oireita kun kohdunsuu pehmennyt ennen aikojaan?

    Mulla oli ainakin sellaista juilivaa kipua kohdunsuulla sekä poltteli alaselkää+ supparit siihen päälle. Mulla oli avautunut rv26 ja toistaiseksi yhdessä kasassa ollaan ja nyt rv31 menossa.
  16. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Eilisiä kuulumisia äippäpolilta: Kohdunkaula lyhentynyt ja edelleenkin pehmeä ja sormelle auki, sekä kohdun puolelta avautunut jonkin verran lisää- joten hyvin herkästi pitää polille olla yhteydessä jos jotain ilmenee. Pojun painoarvio oli 1436g ja vaikka painoa on nyt vähän tullut niin alle...
  17. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Heips kaikille. pippurimammalle: toivottavasti hetken vielä pysyisit yhdessä osassa, mutta jos et niin kyllä vaavilla pitäisi jo sen verran olla kokoa ettei pahempia huolia olisi- itellä vähän sama tilanne, ainut vaa et oon tarkkailussa siks kun vaavi on niin kevyt ja kohdunsuu auki. Mulla...
  18. Ä

    Clear blue raskaustesti

    Ite tein samaisella testillä kans ja omasta mielestäni siihen tuli viivan tapainen (plussan kohdalle) ja varmistin myös asiakaspalvelusta josta sanoivat et silloin se on plussa, MUTTA en sitten kuitenkaan ollut raskaana. Seuraavalla kerralla vaihdoin merkkiä- tein Acon10 3vrk ennen ja sain...
  19. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    :ashamed: pahoittelen kirotusvireitä (joita näytti olevan ihan ruhtinaallisesti), en jaksanut enää korjata. Täytyy mennä pehkuihin.
  20. Ä

    ***SYYSMASSUT 2007*** HEINÄKUU

    Täällä on ilmennyt outoa alavatsakipua muutaman päivän ajan ihan levossakin ja tänä iltana rupesi kummasti kolottamaan alaselkäänkin- outoa. Varsinaisest nihin ei liity suppareitamut ihme kipua kuitenkin- lääkäri sanoi viimeeks et pitää aika herkästi olla synnäriin yhteydessä koska kohdunkaula...

Yhteistyössä