Clear blue raskaustesti

Hei!

Onko kukaan saanut sellaista erittäin hailakkaa plussaa Clearblue merkkisellä testillä (voi tehdä 3pv aiemmin) ?
Olen testannut jo NELJÄLLÄ sellaisella, ja kaikkiin on ilmestynyt muutama hassu piste siihen, mihin kuuluisi tulla se plussaviiva, siis pystysuuntaan!
Olen ollut jo puhelinyhteydessä sinne kuluttajaneuvontaan tms, mutta ei ne sieltäkään oikein osanneet auttaa. Ajattelin vain onko muilla tullu tuollaisia vähän epäselviä tuloksia?? Ja mihin suuntaan ovat sitten muuttuneet..

 
Ite tein samaisella testillä kans ja omasta mielestäni siihen tuli viivan tapainen (plussan kohdalle) ja varmistin myös asiakaspalvelusta josta sanoivat et silloin se on plussa, MUTTA en sitten kuitenkaan ollut raskaana. Seuraavalla kerralla vaihdoin merkkiä- tein Acon10 3vrk ennen ja sain selkeen plussan (siis seur. kierrossa). Toiset kertoo et sekin antaisi vääriä tuloksia mut ite olin ainakin tyytyväinen siihen. Plussatuulia kovasti sulle ja toivotaan et kunnon plussan saat.
 
Äippä: Tuliko sulla se viiva ihan koko matkalle, ylhäältä alas? Mulle tuli vaan niitä pisteitä sinne vaakasuoran viivan yläpuolelle. Mutta toisaan sanoivat sieltä aspalvelusta, että jos jotain pisteitä ilmestyy on merkki kyl positiivisesta tuloksesta. Epäilen kyllä jo niiin kovasti koko pirun testejä! Huomen aamulla testaan viimesen kerran, ja jos ei tuu selkeetä plussaa en tiedä mihin viskaan ne :kieh:
 
...Mulla pisteet merkkas valitettavasti negaa (muutamalla testannut)... :( En hlökohtaisesti tykkää ko. testistä, koska jättää liiaksi tulkinnanvaraa. Koita jotain muuta testiä. Plussaonnea! :heart:
 
Juu en kyllä minäkään tule ikinä enää noita testejä ostamaan / muille suosittelemaan!! Maanantai aamuna vien näytteen labraan, ellei sitten menkat tule viikonloppuna. Sieltä saa varmaan ainakin luotettavan tuloksen! ;)
 

Yhteistyössä