Hakutulokset

  1. H

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. 1.8. @Misimi / 33v. / 5. @SuurPerheenMama / 37v. / 6. / OYS 2.8. 3.8. @Memata / 38v. / 3. @Pikkumyy04 / 19v. / 1. 4.8. 5.8. @pikkuhaave / 26v. /...
  2. H

    Elokuiset 2024

    Minun tekee mieli appelsiinejä(kaikkea raikasta), leipää, makaronia sisältävät ruoat kaikki menee, smoothiepusseista vadelma ja päärynä. Mehujäät. Sekä uutena tullut kylmä kaakao!
  3. H

    Elokuiset 2024

    Väsymys on ihan jäätävää! 😑 Ja yhtää ei helpota se, et vessaan pitää herätä jo öisinkin. Tosi vaikea saada unta uudestaan, kun herää. Joten väsymys vaan kasvaa. Täällä lapset, kun tämä pienin syntyy ovat 17v, 10v ja 8v. Tuleva pienokainen on miehelleni ensimmäinen. ❤ Vanhin lapsi ajatellut...
  4. H

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. 1.8. @Misimi / 33v. / 5. 2.8. 3.8. @Memata / 38v. / 3. @Pikkumyy04 / 19v. / 1. 4.8. 5.8. @pikkuhaave / 26v. / 2. 6.8. 7.8. 8.8. @tesssa__ /...
  5. H

    Elokuiset 2024

    Varhaisultrassa käyty. Harmittaa, kun ei ollut mahdollisuutta mennä sinne vähän myöhemmin, nyt ei saanut sykettä näkyviin. Päiviä olikin pari vähemmän, eli nyt 5+5. Sano, että jo vaikka huomenna ois voinutkin se syke näkyä... Mut ei voi minkää. Muuten oli kaikki niin kuin kuuluukin tässä...
  6. H

    Elokuiset 2024

    Me ajateltiin mennä varhaisultraan vasta reilu viikon päästä. Mutta työvuorot eivät olleet samaa mieltä. Sopivia aikoja, niin että molemmat päästään ei löytynyt. Joten menemme tänään jo varhaisultraan. 😍 Jännittää tosi paljon. Vaikka tämä on 4 lapsi, mutta 3 edellisestä en ole koskaan käynyt...
  7. H

    Elokuiset 2024

    ELOKUISET 2024 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. @Memata / 38v / 3. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2. 6.8. 7.8. 8.8...
  8. H

    Elokuiset 2024

    Tällä kans kaikki öllöttää. Mitään ei tee mieli syödä. Paino tippunu pari kiloa. Alamaha kyllä niin turvonnut, et ihan kun oisin kauheesti syönyt. Tuskin mitkää jouluruoat tulee maistumaan. 😌 Lämmin ruoka ei mene alas. Mitä oon tässä pystynyt syömään on... Kinkku, ruisleipä juustolla, kurkulla...
  9. H

    Elokuiset 2024

    Nään kans paljon unia ja väsyttää koko ajan. Töissä vaikea olla, kun väsyttää. Kahvia pystyn vielä juomaan, aamukahvi on tärkein ja se on saatava🤭 Alamahaa nippailee ja kuplii, vihloo. Tukka rasvoittuu nopeasti. Ruoka ei maistu. Siinä ne omat oireet nyt. Rinnoissa ei vielä muutoksia. Itse...
  10. H

    Elokuiset 2024

    Kerroin tässä kahdelle tärkeälle ystävälle❤️ Miehelle teen yllärin, ostan testin missä lukee se raskaana ja annan sen hänelle 👀
  11. H

    Elokuiset 2024

    Hei, täällä uusi ilmoittautuu. 🖐️ 37v. Etelä-Karjalasta. Aamusta tehty testi ja haalea plussa ilmesty. ❤️ Paljon oli kyllä tässä oireita, mutta uskoa en vaan voi todeksi. Onnistui ensimmäisestä yrityksestä. 👀 Ajattelin, että menee pitkää. Ennestään on lapsia 16v.10v ja 8v. Miehelleni tämä tuleva...
  12. H

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Neuvolasta, itse voin soittaa vasta 2vko plussan tulemisen jälkeen. Kun en ole saanut uusia työvuoroja niin en olisi pystynyt varaamaan aikaakaan. Toivotaan, että siellä toisessa päässä ymmäretään. Eli maanantaina pääsen soittamaan aikaa ja silloin se tasan kaks viikkoa plussasta. Minulla ei...
  13. H

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Paljon voimia ja halauksia menetyksen kohdanneille. Kertomisesta olen kertonut kahdelle ystävälle, yhdelle tärkeelle työkaverille ja toiselle veljistäni. Sunnuntaina yllätän äitini ja annan sellaisen lahjan jossa käy selväksi, että raskaana olen. ;) Siinä samalla saa kuulla sitten toinen...
  14. H

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Oireista Täälläkään ei oikein mitään ole ja sen takia tuntuu epätodelliselta. Välillä tisseihin vihloo tai mahaa koskee. Ei muuta. Toivotaan, että kaikilla meillä menee loppuun asti kaikki hyvin. :) Ruokahalu Minulle ei meinaa maistua mikään. Ollut sen pari viikkoa sellaista, että mitään en...
  15. H

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Niin siis kun nyt menossa kp35. Jäi mainitsematta tuohon. Ja olen kiinnostunut pääsemään mukaan facebook ryhmään. Jos joku osais kertoa, miten sinne pääsen hyppäämään mukaan niin olisin kiitollinen. :) Ja ikää minulla 28v, heinäkuussa 29v. ;)
  16. H

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Täällä tehty positiivinen testi tiistaina. Todella sekavat tunteet, kun ollaan elokuusta asti yritetty. Eli la tulee olemaan nyt tammikuu. Tarkkaa päivää en vielään tiedä. Miun kierto on heitellyt 34-42. Oletan, että tämä nyt lyhyimmän kierron mukaan. Koska positiivinen tulos näkyi haaleana...
  17. H

    Eskarilainen ja ryhmässä oleminen tuottaa hankaluuksia=psykologille meno. Kokemuksia?

    Kyllä otan avun vastaan. Nyt vain pitää hetki odottaa, että me saadaan kotona vauvan kanssa aloitettua arkea. Alkuun kuullosti kovin kummalta, että pojalla epäillään jotain ongelmaa jossakin. Kun tosiaan kotona alkanut kaikki menemään vain parempaan. Mutta toki uskon sen, mitä sieltä eskarista...
  18. H

    Eskarilainen ja ryhmässä oleminen tuottaa hankaluuksia=psykologille meno. Kokemuksia?

    Ei käyttäydy uhmakkaasti. Vaan juurikin vilkkaan lapsen höpinöitä. Terkkarikin sanoi, että lapsesi oli hyvällä tavalla äänessä siellä. Mutta kuitenkin se häiritsee muita, kun lapseni haluaa olla ns.koko ajan äänessä ja vastaamassa kaikkeen. Eli niiku hyvällä tavalla esillä koko ajan, mutta...
  19. H

    Eskarilainen ja ryhmässä oleminen tuottaa hankaluuksia=psykologille meno. Kokemuksia?

    Ei ole ollut. 3 vuotisesta asti hoidossa. Viimeisen vuoden ennen eskariin menoa oli pph:lla. Siellä siis yksi hänen ikäinen leikkikaveri ja kaksi pienempää lasta. 4,5 vuotiaana kun oli vielä päiväkodissa koitin kysellä apuja hänen villiin käytökseen ja kyseenalaistaa sitä, onko adhd:tä...
  20. H

    Eskarilainen ja ryhmässä oleminen tuottaa hankaluuksia=psykologille meno. Kokemuksia?

    Niin siis kotona kyllä uskoo käskyjä ja tekee pyydetysti. Ryhmässä joo tuskin niin tekee, kun on ongelmaa. Ja toki otan tuon avun vastaa, koulussa kuitenkin on tosi tärkeetä ryhmässä olemisen taito. Niin siis olen aapeee.

Yhteistyössä