Hakutulokset

1. H

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

verppu Voi surku, paljon voimia! <3 Tagzy Minulla nuo rannekkeet ovat jonkin verran auttaneet. Hommasin ne, kun oli 24/7 sellasta öllötystä koko ajan. Viikon verran se kesti ja pahimpina hetkinä laitoin ne rannekkeet käteen. Nyt ne kulkee aina mukana, jos tulee olot takaisin. Miulla on...
  2. H

Ja tänne ilmoittelen kanssa. Eli tänään soitettu aika nt-ultraan eli se on siis 28.3. Ja muutama vaatekin tulevalle pikkuiselle tuli ostettua. En tiedä mikä minuun meni, mutta en voinut kaupassa vastustaa sellaista ihanaa asukokonaisuutta :) Sekä aikasemmin tilasin ellokselta nallehaalarin...
  3. H

Hei! Tulee niin paljon kirjoteltua tuonne facebookkiin, että tänne kirjottelu meinaa tyystin tyssätä. Ihan vain siksikin, että harvemmin istun kauaa koneella. Kännykällä vain surffaan netissä. Nämäkin täällä luen säännöllisesti, mutta puhelimella vaikea kirjoittaa. Eli täällä tänään takana eka...
  4. H

Lumisia kuvia :)

5. H

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Laala, olen siis vielä opiskelija. Valmistun toukokuun lopussa. Harjottelun aikana oon ollu paikassa jossa tullut esiin tubi tapaus. Tänään juttelin lääkärin kanssa ja oli sitä mieltä, että raskauden ensimmäisen kolmanneksen jälkeen on turvallista mennä röntgeniin. Ja se pitää kuulemma selvittää...
  6. H

Heissan, paljon tullut tekstiä tänne. Kohan aikaa on, niin pitänee lukea. Itselläni ei oikein ole mitään oireita enään. Välillä ihan havahdun ajatukseen, että heiii, olen raskaana. Ei sitä vaan ymmärrä, kun ei oo mitään todellista näyttöä. Jännää on se, että esikoisen kohdalla...
  7. H

Mikä tuo varhaisultra juttu on? Pääsekö sinne kuka vaan ja miten sinne pääsee? Ja monennella viikolla? Minulla takana yks raskaus, se meni hyvin. Nyt tässä toisessa panikoin keskenmenoa, enkä tajua miks :(
  8. H

Nyt on sitten soitettu neuvollaan ekaa aikaa. Siellä täti laski, että viikkoja ois 4+6 ja LA 16.10 eli vähän muuttui, mitä laskurit antoi. Ja toki voihan se vielä tuosta muuttua jatkossakin :) Tänään taas ei ole oikein ollut mitään tuntemuksia. Jännä, että välillä on niin varma tästä raskaudesta...
  9. H

Heissan taas, täällä podetaan viiltävistä kivuista. Ne olivat pois viikonlopun, mutta tänään on taas tuntunut tosi ilkeältä tuolla alamahassa. Ei onneksi koko aikaa, mutta useasti ja pitkää. Turvottaa niin, että housut puristaa. Väsymykset tulee aaltoina. Toisinaan olen niin pirteä, kun yhtäkkiä...
  10. H

Hei! Täällä ilmoittautuu mukaan neitonen, joka plussasi ensimmäisen kerran perjantaina kp31/32 oli vielä niin haalea, että halusin varmistuksen ja testasin tänään uudestaan eli kp 33/32 ja selkeämpi plussa pärähti ruutuun <3 Olo on sekava ja jännittynyt. Minulle tämä on toinen lapsi (esikoinen...

Yhteistyössä