......
Mitä voi pojalla olla pielessä vai onko mitään? Muuten kaikki asiat ok. Ei ole väkivaltainen, uskoo käskyjä ja tekee pyydettyjä asioita, osaa toimia kaverin kanssa leikkien. Ainut vain tuo ryhmässä oleminen. Poikani kuulemma haluaisi olla koko ajan äänessä ja viittaamassa vuoroaan sekä koittaa pölpöttää päälle. Ja tahtoo ns.johtaa koko tilannetta. Näin minulle kerrottiin, terkkari oli käynyt ryhmässä havainnoimassa tilanteen. Nyt sitten tilanne se, että hänelle varataan tuon takia aika psykologille.
Mitä siellä tapahtuu? Itse huomaan ehkä tuollaista käytöstä häneltä juurikin silloin, kun meille tulee vieraita. Koittaa esiintyy ja olla ääneessä, jos en ohjaa tekemään jotain itsenäisesti. Haluaa siis olla se ykkönen. Ja tällainen hän on ollut luonteeltaan aina.
Mitä siellä tapahtuu? Itse huomaan ehkä tuollaista käytöstä häneltä juurikin silloin, kun meille tulee vieraita. Koittaa esiintyy ja olla ääneessä, jos en ohjaa tekemään jotain itsenäisesti. Haluaa siis olla se ykkönen. Ja tällainen hän on ollut luonteeltaan aina.