Hakutulokset

1. K

*~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

Minäkin kävin liittymässä :) kirjottelen sit sinne uudelle puolelle kuulumisia. Paljon onnea Vauvautuneille!!
  2. K

heippa! Pikasesti puhelimella. Meille syntyi su 10.3 klo 00.23 ihana tummatukkanen poika. Paino 3718g ja pituus 52cm. Kotoa lisää! :)
  3. K

Omaa napaa: oksensin illalla kaikki ulos ( voi johtua siit ummetuslääkkeestäkin) ja pari tuntii sit heräsin kaameeseen menkkajomotukseen ja menin vessaan ni vereslimasta vuotoa..kai tää ny merkkaa sitä et synnytys alkamassa:confused:..suppareita harvakseltaan mutta aikas napakoita. Myös...
  4. K

Heippa! Hyvää naistenpäivää:wave: Rahahuolet:joo aika tiukkaa tehny helmikuu ja ens vkolla saa ekan äippärahan joka meneekin sitten heti sen siliän tien laskuihin :( että kiva :( Korotitko Sone sun YEL-rahoja sillon 6kk ajaksi ennen äippälomaa? mä saan saman tulon ku esikosta jopa hieman...
  5. K

Mä ostin kans levolacia ja ei ollu niin hirveen makusta mitä odotin. Aika makeeta kamaa kylläkin, nyt sitten odotellaan tuloksia:laugh: Mua ihmetyttää se et päivällä touhuillessa esim. kotitöitä mulla on parempi olo kuin öisin ku oon levossa. Siis suppareita tulee yöllä tosi paljon enemmän ku...
  6. K

Onnea vauvautuneille!!:heart: dania: Mitä valmistetta ajattelit kokeilla? Pitäs kans talsia apteekkiin joa koklaa jotain ulostusmömmöä :/ Onko se Levolac hyvää? Sone: Ootko käyttäny mitä ainetta niihin pukamiin? En tiiä onks mullaki niit pukamia :( ihan perseestä, sananmukasesti...
  7. K

CL:tosi hurja kyl toi uutinen kun vauvat päässy vaihtumaan, mulla tuli ihan kylmät väreet kun kuulin :(
  8. K

Alisalle tsemppiä!! Poksumisonnitelut SMV78 :) CL: tosi suloinen pikkumies teillä on:heart: Minx: paranemistoivotukset teille että pääsisitte pian kotiin sairaalasta! Hyvin teidän poika kasvanut :) Zuza: teidän neitipä antaa mamin nukkua noinkin pitkää pätkää, hienoa!! Itse muistan...
  9. K

Candlelightille ja Anncarolille Onnittelut Nyyteistä:heart: Onpas jänniä hetkiä monilla..mm Sone ja Leo, jänskättää täällä taas että mahtaako tänään tulla uusia vauvauutisia :) Mulla kans kurkku vähän kipee ja yöllä jouduin ottaa panadolia kun tuntu että en saa unta niin millään..masukin...
  10. K

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Onnea pepponen ja Bingo!!:heart: Kannatan suljettua ryhmää ehdottomasti, sen takia juuri arvoinkin vähän että liitynkö tänne "julkisuuden takia". Sais kirjotella vähän rennommin jutuista :) Sahi:kiva kuulla että vauva olisi kääntynyt itsekseen :) ymmärrän että stressaisin itsekin asiaa...
  11. K

Onnea Särö prinssistä:heart: Onkohan Candlelightilla jo nyytti sylissä? Joo kannattaa hemmotella itseään vielä ennen vauvan syntymää jos vaan suinkin pystyy tai tietysti sen jälkeenkin on hyvä :) Piristää mieltä ja ilmettä =) Sone ja dania: mulla jo useemman kuukauden tuntunu muksun...
  12. K

Lexiina: kyselit YEL:stä että maksaako äipparin aikana, mä en aio maksaa. Saas nähdä missä vaiheessa meen tekee jotain, toisaalta haluisin olla mahd. pitkään tekemättä mutta kait se on pakko :|
  13. K

Paljon Onnea vauvautuneille!! Laitan nyt tälleen yleisesti kaikille etten unohda ketään.. Ihanan paljon vauvoja satelee koko ajan, oikein jännittää aina avata sivuja että onko taas vauvauutisia:heart: Särölle tsemppiä jos pääsit tositoimiin!! Tosi kiva lukea vauvautuneiden arkea, alkaa...
  14. K

Tsemppiä Mammutille&sintille ja Nippatädille, hui kun alko jänskättää kun lukee näitä päivityksiä :) Minäkin ajattelin tutin pakata mukaan. Esikoiselle annettiin valvonnassa tutti ja hyvin kelpasi.Kaipa sitä pitäs sairaalakassikin pakata.. Esikoinen nukkuu vaihtelevasti päikkyjä kotona...
  15. K

zuza Me pidettiin ristiäiset esikolla joka synty keskosena pari päivää vaille 3kk. Hän keräsi kyllä hyvin massaa siihen ikään mennessä niin ei ollu ihan kirppuna mekossa, mitä minäkin aluksi kuvittelin:) Hienosti on paino lähtenyt nousuun teillä. Samoin nopposen pojalla :) Ulkoiluohjeet vissiin...
  16. K

Sunnantaita! Paljon Onnea Sannamarylle tytöntylleröstä Tervetuloa Aurora84! Meillä on emman deluxe sitteri esikoisen jäljiltä ja oli mun mielestä ihan hyvä, sellanen perussitteri. Mä oon kans ostanu pampersin 1 kokoa paketin tulokkaalle ja tykkään ainakin aluksi ehkä hieman enemmän...
  17. K

Sone: kyllä samalla alalla ollaan :) Painosta mulla on tullut nyt 8kg ja pylly on ihan lättänä ja mitään lihaksia ei näy, en sanois että aiemmminkaan näkyi mutta nyt tuntuu että keskikroppa on pelkkää mahaa ja nahkaa. muutaman verenpurkauman löysin reisistä mitkä on tullut nyt äskettäin...
  18. K

Alisa: Mulla tuntuu nuo supparit juuri samanlaisilta kun kuvailit..eivät oo kipeitä mutta tuntuu että henki salpautuu välillä niiden ajaksi ja vatsa kivikova,joskus saattaa tuntu myös peräpäässä ne?! Eli niinku ois kakkoshätä hetken ..kait se vauva porautuu alaspäin? mulla on muuteski jotenki...
  19. K

Onnea Ihanainen tytöstä :heart: Minäkin kotiuduin äsken synnytystapa-arviosta. Kaikki hyvin masussa, tyyppi oli n. 2,5kg ja syntymäpainoksi arvioi n.3,3kg jos menee LA:han asti. Istukan virtaukset yms. kunnossa ja RT oli ja tapitti ylöspäin silmillä :) Alasynnytykselle ei esteitä joten...

Yhteistyössä