OivaAinolle onnittelut pojasta! :flower:
SaHi, loisto juttu, että pieni hengailee siellä pää alaspäin. Mä ihmettelen ihan samaa kuin sä, että miten peppu voi olla niin ylhäällä jos vauva on kerran jo laskeutunut!? Mullakin on maha niiiiiin täynnä vauvaa. Ei pysty ollenkaan selkää pyöristämään, ja kumartuminen on ihan tuskaa.
Raha-asiat... huoh, ne ei oo koskaan itelläkään ollu kovin hyvin. Totuin kituuttamiseen jo opiskeluaikana, ja sen vähän aikaa kun ehdin olemaan töissä, sain yliopistolla suoraan sanottuna ihan paskaa tutkijan palkkaa. Viimesen vuoden oonkin ollu työttömänä, eikä niillä päivärahoilla oo ollu juhlimista. Sikäli meillä ei ole hätää, kun mies tienaa ihan hyvin, mutta itselleni on ollut
todella kova paikka luopua omavaraisuudestani ja antaa miehen kustantaa lähes kaiken. Mutta nyt se on vaan pakko hyväksyä, että en kertakaikkiaan pysty osallistumaan perheen menoihin samalla tavalla kuin mies. Ahdistavaa on myös kun itselle ei jää rahaa pakollisten menojen jälkeen ollenkaan, mutta en valita kun kyllä tässä toimeen tullaan... Mutta, tsemppiä kaikille joilla rahahuolia on, tiiän että ne on kyllä niin masentavia... :hug:
Nippa huiiiih, säähän kuihdut kohta ihan kasaan! Muistathan nyt kuitenki syödä riittävästi! (paljon sit vaan sellasta, mitä Pavenkin maha kestää..)
Karoannalle tsempit synnytykseen, eiköhän se tosta lähde käyntiin?! Ja
millipillilläkin supparit kuulostaa lupaavilta!
Leolle ja
Nuskalle myös pikaista synnytystä!
SMV:lle ihanaa vauva-arjen aloittelua sinne kotosalle!
Dania kyllä kyllä, ton on pakko enteillä synnytystä.
Mitähän
Alisalle ja Hipulle kuuluu..? Tuuhan Alisa ilmottautumaan jos vaan millään kerkiät.
Joo, jotain omituista ollut ilmassa viimeyönä, kun mäkin sain nukuttua!
Tosin vaan puolet siitä mitä esim.
Sone on vedelly, mutta tääkin on ruhtinaallista mulle.
Tänään käytiin hakemassa kaverilta hoitopöytä ja vauvan amme lainaan. Nyt on sitten viimeisetkin asiat hommattuna. Enää pitää villahousut käsitellä lanoliinilla, ja sitten saisikin jo pieni tulla! Kaikki valmiina!
Aamulla kun makoiltiin vielä sängyssä, mulle tuli sellanen viiden minuutin kestosupistus, joka tuntui alamahalla jo melkeinpä menkkakivuilta! Kerroin miehellekin että nyt kyllä tekee kipeetä. Hän oli ihan hämillään kun ei oikein tiennyt oliko se nyt hyvä vai huono juttu. Itse siis ihan innoissani, mutta eihän toinen voi heti ymmärtää että joku tulee kivusta iloiseksi.
Muttaah, eipä sen kummempia tuntemuksia ole sitten tullutkaan.
Tänään olis luvassa vielä kaupungille lähtöä, syömässä käyntiä ja leffaa. Meillä oli kamala kasa leffalippuja, joita ollaan nyt yritetty käyttää pois ennen vauvan syntymää, vielä kun kahdestaan päästään. Tässä ollaankin saatu ravata leffassa melkein joka viikonloppu.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Nanna 37+4