Hakutulokset

1. A

Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Tekstiä on kyllä taas tullut:) Minähän kävin viikko sitten varhaisultrassa ja siellä se sykki:heart:. Viikot ei vastannut kuukautisista laskettuja, mutta se oli tiedossa epäsäännöllisen kierron takia. Tänään siis 7+2. Mulla on kyllä kaikki sympatiat teidän puolella, jotka olette menneet...
  2. A

Just niitä tarkoitan.. Tiedä sitten auttaisko itselläkään. Voipi olla, että on enemmän henkimaailman juttuja ja siihen rannekkeeseen pitäis oikeesti ite uskoo, että tuntuis auttavan:D
  3. A

Vau kuinka paljon tekstiä ja uusia odottajia! Tervetuloa! Minä olen tietoisesti vähän vältellyt näitä vauvajuttuja. Tuntuu, että jos kaikki ei menekään parhain päin, niin ei tipu sitten niin korkealta vauvapilvistä. Mutta ruskea vuoto on loppunut ja oireet sen kun vahvistuu.. Sunnuntaina...
  4. A

Missä vaiheessa tuohon varhaisultraan voi aikaisintaan mennä? Minullahan on se tilanne, etten tiedä tarkalleen millä viikolla menen, niin on vaikea varata sinne aikaa.
  5. A

Niin ja kai osan näistäkin ahdistuskohtauksista voi laittaa hormonien piikkiin.. Välillä nimittäin selaan netistä vaunuja ja muita tarvikkeita eikä siinä vaiheessa talousasiat vaivaa ollenkaan:D
  6. A

Ajattelin roikkua vielä täällä mukana, kun keskenmenon oireet ei kerta ole lisääntyneet.. Neuvolaan soitin, eikä ne osannut siellä sanoa oikein juuta eikä jaata. Neuvola-ajan sain maaliskuulle, mutta käski perumaan, jos syitä ilmenee.. Mitähän tuostakin pitäisi ajatella: /. Kirsikka92: osaan...
  7. A

Kiitoksia kovasti kaikille tsempityksistä. äiti88 sulla on kyllä varmasti paljon mietittävää sairauden takia. Jotenkin haluaisi ajatella niin, että et olisi raskautunut, jos sun keho ei pystyisi siihen. Ja sitä kautta syöpäkin olisi selätetty. Toivotaan niin :heart: Omaa napailua: Ruskea...
  8. A

Se tais olla sitten siinä:'( Ruskeaa vuoto loppui torstaina, mutta nyt vessassa käydessä sitä tuli paperiin ja mukana oli pieni verinen hyytymä, lisäksi alaselkää juilii. Neuvolaan en kerennyt varata, niin eipä tarvi sitä ainakaan perua. Ihan liian aikaisin innostuin tästä:( Toivottavasti...
  9. A

Kiitos LukLu sanoistasi. Auttaa, että joku toinen rohkasee tuon vuodon suhteen.. Miehestä ei tässä tapauksessa ole hyötyä. Voin ilmeisesti sitten tässä vaiheessa soittaa neuvolaan. Viikkojahan en tiedä tarkasti, mutta digitaalinen sanoi keskiviikkona 2-3 viikkoa. Mitä muihin oireisiin...
  10. A

No hei vaan kaikille! Pitihän se minunkin rekisteröityä ja ilmoittautua mukaan. Mulla on tämän raskautumisen takana sellainen tarina, että keskiviikkona tein raskaustestin sillä tarkoituksella, että voin varmasti sanoa terveyskeskuksessa etten ole raskaana. Testiin pärähti heti tosi punainen...

Yhteistyössä