Mulla onkin nyt aikaa kun sain tuon esikoisen syötettyä
Tutkimuksista, käytiin miehen kanssa lapsettomuusklinikalla ennen yhtäkään km:a, molemmat tutkittiin, kaikki ok. Ja nyt noitten kolmen km:n jälkeen käytiin sitten vielä vähän lisää tutkimuksissa, eikä mitään löytyny. Lääkäri sillon sano, että harvemmin noihin km:n mitään syytä oikeestaan löytyy, niitä vaan tapahtuu
Yrittäminen aloitettiin lokakuussa 2010
Oireet: Turvotusta on ollu varsin paljon, taas kerran. Edellisissä oli myös tosi paljon. Ensimmäisestä lapsesta en muista kyllä yhtään, kun siitä synnytyksestä on aikaa jo reilu 12 vuotta
. Rinnat on HYVIN HYVIN kipeät
. Joudun ihan nukkumaan rinsikat päällä, kun niin kovasti sattuu, tämä vaiva myös edellisissä. Pahoinvointia ja väsymystä odotellessa
Neuvolaa en tosiaan ole vielä varannut. Meen ensin varhaisultraan ja vasta sitten varaan ajan neuvolaan. Täällä on kyllä ihania nuo neuvolantätit. Viimesen km:n jälkeen kävin juttelemassa tunnin verran yhelle tätille ja se oli varsin helpottavaa
.
FB:stä, jossain vaiheessa olis kiva kuulua johonkin ryhmään, mutta en vielä uskalla liittyä mihinkään sen enempää, kun mikään ei ole varmaa ennen ku se on varmaa
. Ehkä sitten myöhemmässä vaiheessa. Ideana hyvä.
Peloista, pelko km:sta on koko ajan takaraivossa, tosiaan kolme on takana 9/11, 1/12 ja 6/12. Vessassa käydessä pelottaa että josko taas tulee paperiin punaista
, pienikin mahakipu pelästyttää. Mulla tosin on tosi paljon repäisysyjä eli noustessa ylös ja aivastaessa niitä tulee. Ja useimmiten ne on vasemmalla puolella. Välillä sattuu niin paljon että vetää mut ihan kaksinkerroin
Liikunta, mä en sen kummemmin mitään liikuntaa harrasta. Koiran kanssa tulee käytyä lenkillä ja nyt viime viikkoina oon hiukan innostunu hiihtämään. Juoksua viime kesänä jonkun verran harrasti, mutta luulen että sen jätän nyt kokonaan pois. Luulen että mun liikunta on vaan koiran kanssa liikkumista ja hiihto.
Työhommista, oon tällä hetkellä omasta halustani TYÖTÖN
, mutta maalari siis olen ammatiltani ja jonkun verran mun ammattiin liittyy riskejä. Mutta en esim. koe että aikaisemmat km:t olisivat työstäni johtuvia. Moni on sitä kauhistellut että kun ammattini on mikä niin mitä sitten kun tulen raskaaksi (hyvin harva tietää meidän yrittämisestä ja epäonnistumisista), että jäänkö samantien pois töistä vai mitä. Jos tässä nyt töitä saan, nii en jätä niitä ottamatta sen takia että olen raskaana. En näe työssäni sellasia vaaratekijöitä, että lopettaisin työnteon. Järjenkäyttö on sallittua
Alii pidän peukkuja, että kaikki on hyvin :heart:. Voin niin asettua sun tilanteeseen
Tulipas txt, jos joku jaksaa lukea koko sepustuksen niin vallan mainiota