Hakutulokset

1. T

Ivf hoitoja lapsettomille

Heippa murut!viimeviikolla oli suunnittelukäynti polilla,ja päätimme mennä lyhyen kaavan mukaan,pistely oli tarkoitus aloittaa toisena kiertopäivänä, ja ivf olla viikolla 24 ainoana ongelmana oli se että jos menkat myöhästyy niin myös ivf siirtyy pitkälle syksyyn/alku talveen kun mies on...
  2. T

Ivf hoitoja lapsettomille

Moikka kaikille!ajattelin nyt liittyä tänne jos joukkoon mukaan mahtuu :) hieman taustoja: yrittämistä takana 5vuotta 2keskenmenoa,nyt keväällä tehty kaksi inseminaatiota,tuloksettomia :/ tänään olis ivf suunnittelu aika ja suunniteltu ivf viikolle 24, jännittää tosi paljon!miten tuo ivf...
  3. T

Inseminaatio 2013

Noniin testit tehty negaa näytti ja menkat oli,tuli ja meni kestivät 3päivää!!!tänään aloitan pistämään gonal-f ja ens torstaina olis sitten folliultra!haleja kaikille negan testannelle,paljon plussa tuulia meille kaikille:) jotenkin tuntuu että ei enään jaksaisi tätä yrittämistä,ja pettymyksiä...
  4. T

Inseminaatio 2013

moikka murut! täältä hetken oon ollu poissa,kaikenlaista tekemistä itselleni keksinyt näihin piinapäiviin,laivalla käyntiä yms. fiia meillä onkin sit testipäivä melkein sama mulla nyt dpo 12 menossa ja ei kans oo ollu mitään tuntemuksia :/ eli tuskin tämäkään inssi tuotti tulosta:( te laitatte...
  5. T

Inseminaatio 2013

Heippa!nyt on sit toinen inssi tehty,viikonlopun aikana piti pupuilla kotona mutta mulla nousi perjantaina hirveä kuume ja kauhea flunssa on edelleen niin ei oikeen ole huvittanut muu kun peitonalla makaaminen!mulla oli tosi miellyttävä ulkomainen lääkäri inssin jälkeen makoilutti mua...
  6. T

Inseminaatio 2013

No niin eilen oli folliultra,kaksi sieltä löytyi toinen 12mm ja toinen 11mm,vielä tänään pistän vielä menopur pistoksen,huomenna pregnyl ja perjantaina inssi!!!mites te muut onko inssipäiviä tiedossa?
  7. T

Inseminaatio 2013

heippa murut!tänään on sit viides pistopäivä ja huomenna folliultra,hieman taas jänskättää kunka käy!kuinkas monta päivää teillä muilla on ollu nuo pistokset?mietin vaan että ehditäänkö inssiin vielä tällä viikolla vai sattuuko pregnylin pistäminen juuri sillai että menee viikonlopulle...jos...
  8. T

Inseminaatio 2013

Moikka murut!anteeksi etten ole aiemmin tänne tullut kirjoittelemaan,on vaan ollut mieli niin maassa ja on edelleen sunnuntaina alkoi menkat ja se tuli kun isku vasten kasvoja täysin puun takaa varoittamatta,mitään "ennakko oireita" ei ollut olin niin varma raskaudesta...juuri sain aikaiseksi...
  9. T

Inseminaatio 2013

moikkelis kaikille :) paljon onnea marjaana ihan selvistä plussista,mä oon niin onnellinen sun puolesta!tyhmä kysyy,mutta mikä tuo dpo on?miten olette testailleet inssin jälkeen,siis kuinka monta päivää väliä?kyllä tää on niin piinaavaa odotella ja kun selvää testipäivää ei sanottu,niin on...
  10. T

Inseminaatio 2013

Mulle kans ei lääkäri sanonu mitään tarkkaa testauspäivää,ainoastaan että kahdenviikon päästä olettaisin että 14päivää siitä kun inssi on tehty???meillä siis eka inssi tehtiin 29.1 elikkäs maanantaina sit sais testailla :) jännittää kovasti,alavatsaa nipistelee,ja on sitä paineentunnetta!teidän...
  11. T

Inseminaatio 2013

Vauvayritys,harmi jos menkat alkaa,mutta toivoa ei kannata hukata ennenkuin ne oikeasti alkaa:-) mulla ollu sellaista ihmeellistä aikas kovaakin paineen tunnetta tuossa oikealla alavatsalla,tuntuu välillä että mikään asento ei ole hyvä,oliskohan tämä sitä mitä luulen:-) tai sitten se kuuluu vaan...
  12. T

Inseminaatio 2013

Moikka,mulla ei gonalista tullu mitään sivuoireita,tai noh ehkä olin normaalia väsyneempi!meillä ei clomeja julkisella edes ehdotettu vaan hypättiin heti pistoksiin,hiukka tietysti jännitti se itseään piatäminen vaikka työkseni joka päivä ihmisiä pistelenkin,mutta ekasta pistosta kun selvis niin...
  13. T

Inseminaatio 2013

Moikka,päätin minäkin tulla tänne:-) hieman taustaa,yritystä takana 2,5vuotta keskenmenoja 2010 ja 2011 plussia ei ole kuulunut niin saimme lähetteen julkiselle,miehen näyte täydellinen ainut ongelma oli mun ovuloimattomuusepäily,viime kierrosta aloitin gonal-f pistämisen kp 5-12 kp 13...

Yhteistyössä