Hakutulokset

  1. P

    Raskaana pian sektion jälkeen

    Mitäs mä täältä foorumilta bongasinkaan :D Ohhoh Minalo millanen ylläripylläri :D Oon kans ite miettinyt samaa kysymystä kuin säkin, mutta itse ajattelin odottaa vielä ens vuoden puolelle haaveen kanssa. En ehkä ihan niin hyvin oo vielä toipunu. Mut tsemppiä, toivottavasti jatkossa hyviä uutisia :)
  2. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Urakka ohi ja vauva maailmassa ???? tyttö 10.7.14, 3132g ja 49 cm. Sairaalassa olo ollut tuskaa kun puhelinta ei oo vinu käyttää :D Onneksi on ollut tuo pienen pieni vauveliini seurana. Unikaan meinaa itsellä tulla kun pitäisi vain nuuhkia häntä. Myöskin vihdoin kun on päässy ulkomaailmsan...
  3. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Oiiiiii!!!! Onnea Minalo:flower: :flower: :heart: Potrasta poikaa siis kasvattelit, kun noilla viikoilla ja painoa sopivasti kertynyt :) En ois aivan heti arvannut että ehdiit mua ennen :) Mutta oikein ihania vauvan tuoksuisia päiviä sinulle! Palsta tarvinnee uuden päivittäjän :D
  4. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Vauvatoiveinen :hug: Täälä ketjussa on monta sellaista, jotka on eläviä todisteita siitä ettei kannata luovuttaa <3 Ambrosia: Hienoa että kaikki hyvin siellä masussa ja elämä hymyilee :) Alien Onnea :flower: Minalolle tsemppiä! Toivottavasti pääset vielä kotiin hetkeksi kasvatteleen...
  5. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Vauvatoiveiselle piinaaviin päiviin, toivottavasti hyvin kävisi :) Muistan itse ensimmäisen varhaisultran ja silloin sattu jopa näkymään, mutta lääkäri sanoi että noin pienillä viikoilla, mikä vain on mahdollista. Täälä toivotaan sulle hyviä uutisia! Fujin, hui.. Sun kirjoituksen jälkeen, oli...
  6. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Onnea Niwhai ja Joosukka!!! Ihanaa, kun teidän pikkuiset on jo maailmassa! :) Ja listaa katsoinkin, että jonossa ennen mua ei oo enää montaa, apua! :D Ihanaa, kun teille alkuvaiheen raskaana oleville on tullut hyviä uutisia ultrasta :) On se aina kiva kuulla :) Muistaa, kuinka jännittävää...
  7. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Minalo: Juu, onnellisuushormoonit on jees, mutta nyt oon huomannu että mulla on kerran viikossa sellainen masispäivä :D Ihan kaikki maan ja taivaan väliltä masentaa. Yön yli kun nukkuu niin se häviää.. Ihanaa, sulla on siis jo ens viikola RU :) Tsemppiä! Vekkuliina: Mä sain kans...
  8. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Miwwille oikein paljon onnea pienestä tyttövauvasta!! :) :heart: Minalo koskas sulla on rakenneultra? Uusille tervetuloa!! :) ( . ) Voikun sitä alkaa jo voida paksusti :o Vaikka vatsa ei vielä ole järkyttävän suuri, niin kyllä alkaa paikat olla jo kipeenä ja pitempään istuminen saa...
  9. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Miwwi jaksuja ultran oottelemiseen, oonkin jännännyt sun puolesta. Peukut pystyyn ettei mitään vakavaa, kun uskalsivat ultrankin venyttää.. Minalo Mukavia ultrakuulumisia sulla taas ollut :) Ihanaa! Ja pääset jo 4 vkon päästä sit seuraavan kerran :) Katkerana laskin että mahdollisesti itse...
  10. P

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Ambrosia ja muut uudet, lämpimästi tervetuloa! Ja teitähän ei pois päästetä! :) Milanolle kiitos uudesta pinosta! :) Mulle vois päivittää iäksi 30 ja sairaala Tyks. Voi, jos ostoksilla kiroais raskauden niin kaikilla tulis kiire laitokselta päin osteleen :) Näin mä oon sen ajatellu.. :)...
  11. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Miss_piggy: Onnea pojasta! Ei muuta kun kaikkea hyvää teidän pienelle perheelle :) Jetta: Hui, toivottavasti nyt menis kaikki hyvin ja vuoto olis ollu jotain viatonta. :hug: Omia kuulumisia: Täälä on voitu hyvin ja ehkä jopa pieniä liikkeitä havaittavissa. Eilen poksui 20+0.. Apua :D En...
  12. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Alienille tsemppiä, toivottavasti rauhottuu et saat olla töissä vielä :) Katrinaine: Sulla onkin h-hetki ihan lähellä!! Hui!!! :) Tsemppiä tuleviin hetkiin :) Miss_piggy, joko alkais näyttää siltä et pian syntyis? :)
  13. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Ihania ultrakuulumisia tullu tänne :) Mahtavaa :flower: Minalon ultrakuulumisia oon ootellu aivan tulisilla hiilillä. Oon niiiiiin onnellinen sun puolesta :) Alkaa päivä päivältä näyttää enemmän siltä että meillä on loppuvuosi kiirettä pikkutuhisijoiden kanssa <3 Mulla olis ru-ultraan vielä 3...
  14. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Vekkuliina: Ihana kuulla et kaikki hyvin :) Oli pakko jo kysellä perään kuun niin murehrutti. Ja ihanaa, teille sit tulee poika :) Mä jo niiiiin oottelen rakenneultraa et pikkunen kertois kumpi on et vois alkaa tekeen hankintoja :) Minalo: Suakin oon jännänny, kun niin kovin taustailet. Mutta...
  15. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Vekkuliina: Mitä sanoivat siellä erikoisklinikalla? Ärsyttävää tuollainen tk-meininki, aina voi uudestaan.. arghh.. Minalo: Huhuu, mä täälä jännäilen kovin miten sulla on mennyt ja miten meni np-ultra :) Tulehan ny välillä kertomaan kuulumisia :) On: Vaikia saaha sydänääniä kuuluu omalla...
  16. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Noi onkin vähä niinku suositusten ulkopuolelta noi lisäaineelliset eines ym muut... Ja kun on tehnyt muutoinkin vaan lapsuusajan ruokia mieli, niin kovin on ollu kotitekoiset safkat.. Aspartaami on jo itselleenkin kovin haitallinen jos sitä suurissa määrissä saa.. Mutta sitähän Suomessa ei...
  17. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Ulkomaisista marjoista voi saada muutakin kuin norovirusta, norovirus on eniten ollut lehdissä yms. Niistä voi huonolla säkällä saada a-hepatiitin ja sitten jos on likaisella vedellä pesty niin on niissä salmonella, listeria etc. bakteeri joka on joutunut kasteluveteen esim. ulosteen vuoksi...
  18. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Maikki: No joo, en olisi itse uskonu että minulle niinkin pieni asia helpotti siihen järjettömään oloon. Harmi että sulla ei tepsiny :( Toivottavasti niistä rannekkeista olis ees vähä apua :) Tai pahoinvointi talttuis jo pian!
  19. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Nukkumisesta: Mä normaalisti nukun pääsääntöisesti mahallaan, plussauksen jälkeen se vain jäi heti koska rinnat oli niin kipeet. Nyt ehkä voiskin mutta tottunut jo muihin asentoihin. Onko muilla ollu nyt Flunssaa? Mulle tais joku pöpö pahanen tarttua, kuumetta tosin ei oo mutta ihan voimat...
  20. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Maikki: En tiedä tuollaisista rannekkeista. Itsellä oli alussa ihan hirvee koko päivän kestävää pahoinvointia.. Netistä sitten vinkkejä lueskellessa kokeilin yksinkertaisempia ensin... Eli syö jotain ennen kuin aamulla nouset sängystä, mulla oli sängyn vieres niin suolakeksiä, välipalapatukoita...

Yhteistyössä