Hakutulokset

  1. P

    Elokuiset 2022

    Täällä aletaan myös väsyä mahan kanssa elämiseen 🙈 RV 31, hyvä että sängystä ylös pääsee, askel painaa ja kipua tuntuu nivusissa, ja välillä vatsan seudulla kun vauva kaiketi hieman huonossa asennossa. En tiedä miten nämä viimeiset pari kuukautta kestän olemista. Välillä voimat vain loppuvat...
  2. P

    Elokuiset 2022

    Kiva kun täällä on ollut vähän elämää, tähän asti olen vain sivusta seurannut, mutta ehkä uskallan liittyä joukkoon nyt kun nt-ultrassa heilui kaveri 😍 Viikkoja 12+, pahoivointi onneksi helpotti, mutta väsymys on tullut jäädäkseen. Mutta selkäkipu, tuntuu että ei fysiikka kestä millään tätä...
  3. P

    Syömishäiriödiagnoosista

    Taitaahan se siellä kummitella erityisesti lääkärillä käydessä, mutta muutenhan siitä ei pitäisi olla ongelmaa. Vaikka en tiedä, voihan olla että sieltä poistetaan jos lääkäri toteaa tyttäresi terveeksi. Ainoastaan kirjaukset siitä, että asian tiimoilta on ollut hoitokontaktissa, eivät...
  4. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Lapsia on kuskattu arvioitavaksi asiantuntijoille, eikä lapsissa näy merkkejä siitä, että olisin heitä masennuksellani vahingoittanut. Otan siis lapsilleni apua vastaan, haluan tietää olenko "tehnyt tuhojani". Mutta ongelma on siinä, etten ota lastensuojelusta apua vastaan, vaan esim...
  5. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Missä vaiheessa lasten asiat jäävät kokonaan hoitamatta, jos en pysty asioimaan lastensuojelun kanssa? Sossumainen näkökulma...
  6. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Paniikkikohtaus oli ei ole iskenyt milloinkaan muuten kuin lastensuojelun palaverissa, asiat muualla hoituu kyllä. Toisekseen, yksi palaveri pidettiin meillä kotona, ja koska tiesin romahtavani, lapset olivat muualla hoidossa sen ajan, etteivät joutuisi näkemään moista.
  7. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Meillä ainakin täti istui sohvalla kolme tuntia, kyseli ja lässytti. Meillä lapset niin pieniä, ettei heitä voi tentata, mutta lasten ja vanhempien välistä vuorovaikutusta se siinä tutkaili, samalla kun seurasi kun tein kotihommia. Mies sai siis hoitaa etupäässä keskustelut tätyskän kanssa...
  8. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Psyk.sh. Aloitti keskustelumme sanomalla, että olemmehan avoimia ja rehellisiä toisillemme... No olin, ja seuraukset olivat tuhoisat. Yksityiselle voisin harkita meneväni, mutta tässä kohtaa tulee raha vastaan. Korvaahan kela osan, mutta kyllä se silti jäisi liian kalliiksi.
  9. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Olen ollut työelämässä muutama viikko sitten, tein muutaman viikon sairaslomansijaisuuden, eikä työkyvyssäni ollut mitään vikaa, samoin olen työkykyinen myös kotona, nyt vanhempainvapaan jatkan loppuun kotona, kun mies aloitti työt vuorostaan. Sossut ovat vain päättäneet etten voi taata...
  10. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Tämä on ihan totta, mutta se ei paranna masennustani, johon liittyy ahdistus vahvasti mukaan. Lastensuojelun myötä olen koko ajan hermostunut ja ahdistunut, ja sen myötä käytökseni ei muutu helpon asiakkaan käytökseksi, vaikka sitä kuinka yritän. En ole tahallani ahdistunut, olen yrittänyt...
  11. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Jos hän olisi halunnut kuulla minun mielipiteeni, hän olisi voinut sanoa, että hän tietää sossun näkemyksen, mutta haluaa kuulla myös mun näkökantani. Ei hänen olisi tavinnut sanoa ettei tiedä mistään mitään.
  12. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Itselläni jäi nyt masennus hoitamatta, kun sain hoitokontaktin psykiatrian polille, jossa avoimesti kerroin ajatuksistani. Polin työntekijä soitti selkäni takana sossuun ja kertoi mitä olin sanonut, ja sen myötä lastensuojelun huoli kasvoi... Loppui hoitokontakti siihen tahoon sen jälkeen, enkä...
  13. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Näin tein, ajattelin olevani hyvä äiti kun haen apua ongelmiini, ja että olisin vielä parempi kun hoidan itseni kuntoon. Toisin kävi. Tämä oli taas vain yksi todiste siitä, ettei ongelmiinsa saa hakea apua, jos ei halua ls.n mustalle listalle, joskus kun olen foorumeilla nähnyt kysymyksen...
  14. P

    Lastensuojelun reilu kerho

    Lastensuojelu tuli mukaan kuvioihin, kun kävin tk.ssa masennuksen vuoksi, lääkäri ei uskonut kykyihini hoitaa kotia ja lapsia, vaan teki lastensuojeluilmoituksen. Olen kapinallinen ihminen, kun jotain on pakko tehdä, hangoittelen vastaan viime minuuteille asti, se on viallinen luonteenpiirteeni...

Yhteistyössä