Hakutulokset

1. 3

~~ Elokuun ihmeet 2013 ~~ Ensimmäinen vuosi

Hei onko muilla alkanut jo menkat? koin suorastaan kauhunhetkiä viikonloppuna kun nyt 11vko synnytyksestä alkoi taas verinen vuoto! Ja tosiaan ihan pelkkää verta. Täysimetän mutta sekään ei ilmeisesti ole tae sille ettei kuukautisia tulisi vielä. En muuten olisi ollut kauhuissani mutta kun...
  2. 3

Meillä kans iltaisin samat rutiinit toistamalla on saatu kiva rytmi aikaan suht alusta asti. Poika käy nukkumaan 22-23 aikaan ja nyt 7 viikkoisena nukkuu jo 6h putkeen minkä huomaa kyllä omassa jaksamisessa päivisin. Kuitenkin n. kerran viikossa on sellainen kamala tankkauspäivä jolloin ollaan...
  3. 3

moikka taas pitkästä aikaa! täällä ollaan jo 6viikkoisia ja viime neuvolassa 2viikkoa sitten painoa oli jo 4600g ja pituuttakin tullut muutama sentti lisää :) täysimetyksellä mennään täälläkin ja onneksi mun rintatulehdus ei aiheuttanut loppujen lopuksi ongelmia :) vähän on masuvaivoja ollut...
  4. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet elokuussa ~~ MEIDÄN KUU!

onnea vauvautuneille! :flower: Meillä oli eka neuvola ja paino lähtenyt kivasti nousuun 3pv kotiutumisesta +100g :) Vauva-arki on ihanaa ja alkaa pikkuhiljaa löytyä rytmi vuorokauteen! Jatkuuko elokuisten vauvautuneitten kuulumisten vaihto jossakin tämän jälkeen?
  5. 3

Täällä on tänään jakauduttu! Pojalla oli kiire maailmaan ja hän hulautti viime yönä lapsivedet malttamattomana et nyt mennään jo! :D sektio saatiin suunniteltuun aikaan kuitenkin ja pieni murunen syntyi 9.45 mitoin 3740g ja 53,5cm <3
  6. 3

voi herranjestas kun en tiedä miten päin olisin.. En varmastikaan nuku ensi yönä tältä jännitykseltä joten taidan yrittää nukkua päikkärit! Mielessä pyörii vaan että mitähän kaikkea olen unohtanut tehdä/hankkia tms. ja pää lyö tyhjää että minkälaista elämä tulee olemaan tästä eteenpäin.. Avoimin...
  7. 3

onnea kaikille vauvansa saaneille!:flower: Sain eilen illalla viestin että hyvä ystäväni oli päässyt myös viimein tositoimiin, takana kuitenkin jo 26h synnytystä viestin saavuttua ja kuulema loppua ei ollut näkyvissä :s nyt odottelen jo kovin vauva uutisia <3 Itsellä enää 3 yötä sektioon...
  8. 3

Mä en enää jaksa tätä odottelua! Tollanen ilmakin vielä ettei voi edes ulos mennä koirien kanssa kun ei ole sadevaatteita jotka mahtuisivat päälle! :D Miten te olette päivänne käyttäneet nyt äitiysloman alkaessa? Mä en yksinkertaisesta jaksaisi joka päivä keksiä jotakin uutta siivottavaa tms...
  9. 3

catida: Ei oo supistellu kun ainoastaan töissä ollessani kun jouduin nostelemaan kaikkea raskasta ja lopetinkin työt jo aiemmin. Nyt ei ole vaivannut kun ne sukkapuikko kivut ja niiden alkamisen jälkeen onkin paikat auvautuneet ja pehmentyneet :) Ajattelin vaan kun niiiiin rakastan piikkimattoa...
  10. 3

Tuli mieleen että jokohan uskaltaisi alkaa makoilemaan piikkimaton päällä? Mä sain syyttäviä katseita viikoilla 20-24 kun kerroin kovien selkäkipujen helpottavan _heti_ piikkimatolla :) Ei olis saanut kuulema käyttää kun se lisää oksitosiinin erittymistä ja voi aiheuttaa supistuksia niin eikö...
  11. 3

Nonniin äippäpoli kuulumisia! Ihanaa kun asiat selviytyivät :) Poju niin vahvasti perätarjonnassa kun vaan voi olla. Pylly laskeutunut jo todella alas ja minuutin jaksoi lääkäri yrittää ujuttaa sormia pyllyn alle että olisi kokeillut kääntää mutta ei! Sektio-aika varattiin 22.8! Poitsu sai...
  12. 3

onko muilla ollu sellasia kipuja kun ihan kuin sukkapuikolla tökkisi tuolla sisällä ja suoraan alaspäin? eivät oikein liity mihinkään tekemiseen vaan voi tuntua pari kertaa tai vaikka vaan kerran. Istuessa, seistessä, mutta toi "sukkapuikolla tökkiminen" on erittäin kuvaava ilmaisu! :D
  13. 3

Zanizipp Kiva kuulla et meni hyvin! Mua pelotteli tutut että sektion jälkeen sairaalassa joutuu olemaan viikon! Toki se on yksilöllistä miten asiat menevät ja kuinka toipuu mutta mua stressasi eniten tuo sillä olen _todella_ huono nukkumaan vieraassa paikassa.. Kotona saan järjestettyä paljon...
  14. 3

Tälle vois nyt päivitellä sit äippäpoli käynnin 8.8.. Mahdollinen kääntöyritys/synnytystapa-arvio. 3ssi 36+1
  15. 3

onnea kaikille jakautuneille! :) Zanizipp: täällä olisi ehkä myös sektio edessä, mikä on ollut vointisi leikkauksen jälkeen ja kauanko joudut olemaan sairaalassa?
  16. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

Neuvolalääkärissä tuli käytyä ja kaikki muuten ok paitsi poju niin ylhäällä kun mahdollista ja kuten arvelinkin, pää korkeimmalla kohdalla. Lähete tuli siis päksiin äippäpolille.. Lääkärillä oli niin kiire etten saanut mitään kommenttia edes sisätutkimuksesta :( Seuraava neuvola kuitenkin 9.8...
  17. 3

mulla muksu oleilee edelleen navan yläpuolella poikittain! Miksei painovoima edes vedä sitä alaspäin mun ollessa pystyssä? :D viikko olisi vielä aikaa kääntyä omin voimin.. 3ssi + poju 34+5
  18. 3

onnea Victoria78! :) yyyh mä en kestä! Niin huonosti nukuttu yö taas takana kun poika on niin ylhäällä kun vaan voi olla ja poikittain! En edes tunne mun alimpia kylkiluita. Miten se edes pysyy noin korkealla poikittain? Miksei painovoima vie sitä alaspäin seistessä? :D Saako tuohon...
  19. 3

Neuvolassa käyty ja kaikki on muuten reilassa paitsi että pieni kyytiläinen on perätilassa.. En olekaan silitellyt pyllyä vaan päätä.. Noh, sain aikaistetun neuvolalääkäri ajan 30.7 ja katsotaan josko pieni olisi kääntynyt, muutoin lähetteen kerä käymään PÄKSissä. Kuinka herkästi he...
  20. 3

Paljon onnea cockerspaniel!! :) Oli ihan pakko selata taaksepäin Cockerin viestejä ja hassua miten olet vasta sanonut myös samoin kun minä että ei ole ollut mitään tuntemuksia tai kipuiluita et näinköhän olet kasassa vielä pitkän ajan kuluttuakin! :D Nyt alkoi vähän jännittää että se lähtö...

Yhteistyössä