Hakutulokset

1. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

onko teille tullut raskausarpia? Huomasin pari päivää sitten kauhukseni peilistä että navan alapuolella vasemmalla ja oikealla on ratkennu yhdet viirut. Juuri se paikka minne en ole nähnyt mutta mielestäni rasvalla ja bio-oililla lätrännyt riittävästä :D kyljissä myös pieniä punaisia palloja...
  2. 3

mua vähän pelottaa et tuleeko synnytyskivut kamalana shokkina kun en ole kärsinyt missään vaiheessa mistään liitoskivuista yms. :D (olen jatkuvasti miettinyt että mitä ihmettä ne tarkoittavat kun niin moni niistä kärsii..) Olen siis todella kiitollinen että raskausaika on mennyt näin hyvin ja...
  3. 3

Miten ootte jaksaneet vielä liikkua? Mulla meinaa paino nousta turhan reippaasti (josta neuvolassa tottakai muistutetaan *ahdistus*) kun en jaksa enää kävellä kun max. 1,5km kunnes alaselkään alkaa sattua tosi paljon. Äippälomalla kun olen, tulee helposti naposteltua jos ei ole tekemistä...
  4. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

mulla on ensi keskiviikkona seuraava neuvola ja ohjelman mukaan olisi esitietokaavakkeen täyttö, mitä tää tarkoittaa? :) Täällä jaksellaan muuten hyvin mutta yöt tuppaa olemaan tuskaisia! Heti kun alkaa rentoutua ja meinaa nukahtaa, alkavat levottomat jalat vaivata.. Todella raivostuttava...
  5. 3

Odotteleeko joku muukin äitiyspakkausta? mä olen varmaan kuukausi sitten laittanut hakemuksen eikä edes päätöstä ole vielä tullut.. Niissä papereissa jotka neuvolasta sain, luki että raskaustodistus on lähetetty suoraan mm. kelaan ettei sitä tarvitsisi itse lähettää joten eikai tästäkään riipu...
  6. 3

Catida: Oli kyllä just semmosta peruslätinää tuo perhevalmennus, aiheena ensimmäisellä kerralla siis synnyttämään lähteminen ja synnytys. Ainoa mielestäni kiinnostava asia oli kun katsottiin "synnytys" video nimenomaan tuosta meidän sairaalasta. Kiva nähdä millaset tilat jne. mutta mitään...
  7. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Vempulille onnea ja tsemppiä! :) Mulla oli eilen sokerirasituskoe ja neuvolalääkäri. Kaikki oli kunnossa maha on kasvanut kyllä hurjasti :) Pienen liikkeet tuntuu nyt selvemmin kun koskaan ja ympäri masua :) Mullakin on vaivana nuo suonenvedot öisin! aargh! Lisäksi maito on alkanut nousta joka...
  8. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

Tänään vaihtui rv24 ja pojan pullero on kyllä kova möyrimään tuolla masussa :) Liikkeet näkyy jo ulospäin ja niitä on ihana seurailla! Viime viikolla oli neuvola ja paino noussut n. 500g viikossa (jaiks) vaikka luulin että olisi enemmänkin tällä syömisellä.. :D Naperolle laskeskeltiin...
  9. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

osanottoni Ambrosialle ja kovasti voimia tulevaan <3 Tuntuu kamalalta tulla kertomaan omia rakenneultra kuulumisia :( Meillä siis tänään ru ja kaveri oli siellä nokosilla pienellä kerällä ja meidän ultra kesti 45min kun yritettiin herätellä pientä vähän liikkumaan. Kaikki mitat saatiin ja...
  10. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

8 päivää rakenneultraan ja pikkukaverin liikkeitä on tuntunut nyt viikon verran päivittäin <3 ihan kuin olisi kultakala masussa uimassa :))
  11. 3

~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

Tuohon ratsastamiseen, itsellä on oma heppa, issikkatamma joka lähtee ensi kuussa ylläpitoon kun en kauaa enää uskalla ratsastaa. Sääli sinänsä kun olen ratsastanut työkseni joten varmaan tulee pian ikävä hevosen selkään, varsinkin oman. En kuitenkaan halua riskeerata mitään vaikka luotankin...
  12. 3

Osta itselle sellainen doppler niin voit kotonakin kuunnella sydänääniä! Toimii tosi hyvin ainakin meillä :) eikä maksa paljoa (Raskaustestit ja ovulaatiotestit, Clearblue, Kestovaipat, Angelsounds doppler, Avent, Bola korut, Emma Jane, Funmum, BOOB, Bravado, Lasten sis)
  13. 3

Hei kiinnostaisi tietää että onko teistä kukaan vatsallaan nukkuja? Oletteko joutuneet jo muuttamaan nukkumisasentoa ja jos olette niin missä vaiheessa? Mulla lähtee huomenna vko 17 ja nukun edelleen vatsallaan kun ei tunnu vielä ikävältä. Olen ajatellut että se ei varmaan vaan tunnu jossain...
  14. 3

Mä olen Heinolasta :)
  15. 3

Hei me saatetaan olla samaan aikaan synnärillä! :D Oletko Lahdesta?
  16. 3

Heippa kaikille! Voisin liittyä tännekin mukaan :) Eli olen 22v ja avomieheni kanssa odotetaan esikoista jonka La on 29.8 :) Rakenneultra on 10.4 ja synnytys-sairaala on PHKS. Tänään alkoi rv 16. Masu on pyöristynyt kivasti ja kovasti jo liikkeitä odotellaan<3
  17. 3

? ELOKUUN 2013 odottajat ?

Moi kaikille! Mäkin vähän myöhään liityn vaikka olenkin täällä jo käynyt vähän seurailemassa :) 1. Koska arvelette lasketun ajan olevan? 29.8 nyt menossa rv 14+6 2. Onko aavistusta kumpi on tulossa? ei mitään hajua, itse toivon tyttöä, avo poikaa mutta eipä sillä loppujen lopuksi ole mitään...
  18. 3

Syysmasut 2013

Heippahei, täällä esikoista odottava ilmoittautuu mukaan :) Itse olen 21v(maanantaina 22v :D) ja avomies/kihlattu 24v. Yhdessä ollaan oltu pian 8v ja ystävänpäivänä mentiin vihdoin ja viimein kihloihin. Rv 14+6 ja masu alkanut pyöristyä ihanasti <3 LA 29.8

Yhteistyössä