Hakutulokset

  1. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Täällä on käyty lääkärin pakeilla, toista IVF:ää suunnittelemassa. Ensiksikin seuraava hoito siirtyy elokuulle, koska munasarjojen pitää kuulemma toipua kunnolla. Lääkäri totesi, että todennäköisesti minun munasoluista tämä meidän laiha tulos johtuu, jonka jo tiesinkin. Kannattaa kuulemma vielä...
  2. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mohair: samastun niin sun tilanteeseen, voimia! Mekään ei siis saatu mitään pakkaseen ja nyt pitäisi taas jaksaa aloittaa alusta.. Kuultuani biologin tuomion meidän hitaista alkioista luin mäkin netin läpi ja löysin niitä kannustaviakin tarinoita siitä, kuinka hitailla ja huonoillakin alkioilla...
  3. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitoksia nega-myötätunnosta Helge R, Neppu, Mohair, Meemir, Tähtitomu, Ambrosio ja Nannukka :) Tähtitomu ja Nannukka: Ihan niin hienosti en kyllä negaa pystynytkään ottamaan, kuin eilen päivitin. Nimittäin melkeinpä saman tien päivitykseni jälkeen pukkasikin uutinen ystäväni...
  4. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Paljon onnea Ameile!!
  5. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Täällä käyty veritestissä, jonka tulos oli alle 5 eli nega. Maailma ei romahtanut, tiesin että nega tulee, tunnen kroppani oireet ja itkin itkut jo muutama päivä sitten. Nyt välikierrolle ja sitten jännitetään miten kroppa käyttäytyy, eli onko seuraava kierto normipituinen eli ehtiikö tekemään...
  6. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Neppu: kyllä se on selkeästi positiivinen, paljon onnea!! :flower: En jaksa uskoa, että kyseessä olisi väärä positiivinen, koska viiva on tossa kuvassa niin vahva. Jos haluat vielä varmistua tuloksesta niin voithan tehdä toisen, "luotettavamman" testin, esim. Apteekin oman. Mutta kyllä musta...
  7. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos Toive13 ja aniraz tsempityksistä ja infosta! Mulla on tosiaan vähän sellaista taipumusta, että vedän nopeat johtopäätökset, niin kuin nyt näistä munasolujeni laadusta. Ja vaikka tiedän, että huonommillakin alkioilla voi plussata, niin jotenkin omalla kohdalla sitä on epäuskoinen. Mullahan...
  8. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ameile: paljon onnea hienoista uutisista! Voisitko vielä kertoa, millä lääkekombinaatiolla sua hoidettiin? Ymmärsin, että aiemmista hoidoista ei ole tullut yhtä hyvää saldoa..? Kiinnostaa, koska mun munikset ei vaikuta mitään huippulaatua olevan ekan hoitokierroksen perusteella ja mietin, että...
  9. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tervehdys kaikille! Täällä kotiuduttu punktiosta, joka tehtiin kaksi tuntia sitten. Voi sanoa, että minun kohdallani se oli ihan pala kakkua=) Kipua en tuntenut lainkaan, lukuun ottamatta pientä nipistystä puudutuspiikistä ja kanyylin laitosta. Itse solujen keräily ei tuntunut. Saaliiksi saatiin...
  10. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    RBAM, HelgeR ja Neppu:kiitokset tsempityksistä punktioon! Eilen tuikattu Pregnyl ja huomenna se sitten on menoa. Hirveesti ei juuri nyt jännitä. Mulla sen verran pieni munasolumäärä, että olo on lähes normaali. Ei merkittävää turvotusta eikä kyllä mitään muitakaan oireita. En tiedä, pitäisikö...
  11. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Neppu, kiva kun tulit päivittämään kuulumisesi. Rankalta kuulostaa toi punktio ja itsellä vielä edessäpäin, hui! No selvisit kuitenkin hengissä:hug: Toivotaan nyt oikein kovasti, että ne kolme solua olisi kaikki hyvänlaatuisia ja hedelmöittyisivät normaalisti. Aika rankkaa, että vasta...
  12. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos Neppu ja Nannukka81 rohkaisevista kommenteista koskien "follikkelisaalistani". Onhan se niinkin, että yksi hyvä munis periaatteessa riittää.. Ja oikein mukavaa viikonloppua kaikille palstalaisille=)
  13. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    No niin, nyt on eka ultra takana. Folleja kasvoi vain surkeat viisi kappaletta. Lääkärin mukaan mulla on niin pienet munasarjat, ettei suuria määriä pystyisi tulemaankaan. Hänen mielestään munasarjojeni vaste lääkkeisiin oli ihan ok ja hoitoa kannattaa jatkaa. Limis oli kohtuu hyvä, jotain 7 mm...
  14. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tsemppiä Neppu sullekin ultraan! Lääkäri on ihan pian ja jännittää..
  15. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Neppu ollaan kyllä niin samiksia hoitojen suhteen, samat lääkkeet ja kaikki=) Mäkin alan jo pikkuhiljaa jännäilemään huomista ultraa. Ymmärrän, että sua pelottaa huonot uutiset limakalvon suhteen. Mulla ei ongelmia limiksen kanssa, mutta muuten vaan pelkään jotain huonoja uutisia, kuten follit...
  16. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos tervetulotoivotuksista Toive13, Aniraz, Keijukainen ja Neppu! Neppu kyselit minkälaisella lääkecocktaililla täällä ollaan menossa. No, Puregonin lisäksi arsenaaliin kuuluvat Orgalutran, Pregnyl sekä tietty Lugesteron. Ajattelin kysellä lääkäriltä voisiko mulle kokeilla jo alusta saakka...
  17. T

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Heippa! Saisko liittyä uusi esikoisen yrittäjä mukaan? Siirryn tuolta inseminaatio-ketjusta. Itse olen 34-vee, miehellä ikää jonkun verran vähemmän. Meillä lapsettomuuden ainoa syy on mun ovulaatio-häiriöt, joiden syy ei ole tiedossa (ei PCO:ta tms). Muuta vikaa ei ole löytynyt, mutta eiköhän...
  18. T

    Inseminaatio 2013

    Fiia, älähän nyt suotta anteeksi pyytele jos et palstakavereiden Luge-annoksia muista:) Ei sellaisia voi muistaa, en minä ainakaan.. Hyvä, että olet nyt uskaltautunut niitä Clomeja ottamaan. Toivotaan, että pahoja sivuvaikutuksia ei nyt tulisi ja lääkkeet mahdollistaisivat vihdoin raskautumisen...
  19. T

    Inseminaatio 2013

    Fiia ja Vauvayritys: osanottoni alkaneiden menkkojen johdosta. Nyt vaan paukut sitten uuteen kiertoon. Ja Fiia, kyselit jo aiemmin mun Lugesteronien annosta. Mulla annoksena on 100 mg x 2, eli ilmeisesti tupla-annos sinuun verrattuna. Ja sivuvaikutuksena omasta mielestä itkuherkkyyttä ja...
  20. T

    Inseminaatio 2013

    Tervetuloa llady 1979! Kiva, että ketjuun liittyy joku samaa vuosimallia oleva=) Kovia olet joutunut kokemaan kyllä viime aikoina. Ikävältä kuulostaa tuo hoitovirhe:| Ja sitä seurannut laparoskopia munatorven poistoineen. No, onneksi sinulle aloitettu nyt hoidot ja toivottavasti ne toisivat...

Yhteistyössä