Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio 2013

    No niin, nyt on 3. inssi ohi. Ja ei mennyt kivuttomasti niin kuin kaksi ekaa, vaan oli jotain ongelmaa kohdunkaulan kanssa ja sattui kyllä jonkun verran ja melkein huono olokin tuli. Eli inssi ei aina ole kivuton, kuten tähän mennessä tuudittauduin ajattelemaan. No nopeastihan siitä kuitenkin...
  2. T

    Inseminaatio 2013

    Fiia: kiva kuulla, että hormoneista ei ole tähän mennessä tullut mitään mahdottomia sivuvaikutuksia ja että lääkärisi on ottanut herkkyytesi huomioon ja määrännyt tavallista pienemmät annokset. Tsemppiä piinapäiviin! Itse olen siis käyttänyt Anastrozolia, Pregnyliä ja Lugesteronia. Näistä...
  3. T

    Inseminaatio 2013

    Fiia: Kiitos myötätunnosta! Kyllähän tämä koville ottaa joka kerta, kun niin kovasti sitä tulosta toivottaisiin, mutta ei auta muu kuin suunnata nokka kohti seuraavaa kiertoa (tällä hetkellä kp2). Sinua haluaisin nyt rohkaista kokeilemaan niitä lääkkeitä, vaikka takana onkin huonoja kokemuksia...
  4. T

    Inseminaatio 2013

    Tsemppiä vauvayritys pistosvehkeiden kanssa! Kannattaa mielestäni ehdottomasti pyytää hoitavalta lääkäriltä, että kirjoittaa reseptiin varakynän, ettei vaan mene sen takia hoito pilalle, jos kynä hajoo tms. Itsehän olen sähläillyt Pregnyl-ampullien kanssa ja täytyykin seuraavaksi pyytää, että...
  5. T

    Inseminaatio 2013

    Päivitän tähän munkin tiedot: Tiuku_2013: kp 15.....2. ins. 1.2.(Anastrozol+Pregnyl+Lugesteron)....testipäivä 15.2. Eli täällä menossa pp 4. Mä en tiedä olenko erityisen negatiivinen ja skeptinen ihminen, mutta jotenkin olen ihan varma jo nyt, että tämä toinenkaan inssi ei mitään tulosta...
  6. T

    Inseminaatio 2013

    Vauvayritys: koita kestää alkavat menkkaoireet.. Valitettavasti ne tuntemukset yleensä itse tunnistaa. Eikä siinä auta, vaikka muut sanoisi, että toivoa on niin kauan kuin ei ole vuotoa:) Marjaana84, Sandaali ja Tuija 86: kovasti tsemppiä rasittaviin piinapäiviin! Oman tilanteen...
  7. T

    Inseminaatio 2013

    Jaahas, tänään pp 12 ja ylläri ylläri vuoto alkoi.. Eli ei tehonnut eka inseminaatio, enkä sellaista kyllä varsinaisesti odottanutkaan. Jotenkin nyt on sellaiset fiilarit, että näen jo itseni IVF-hoidoissa eikä suoraan sanottuna hirveesti riitä uskoa näihin insseihin, vaikka vasta eka on...
  8. T

    Inseminaatio 2013

    Kiitokset kaikille tsempityksistä! Eka inssi on nyt siis ohi ja sitten taas odotellaan. Ainakin meidän klinikalla näyte pitää antaa paikan päällä, koska kuulemma talvella kylmettyy matkalla jne. Meillä on lyhyt matka klinikalle, joten se ei ole ongelma. Hydrangea kysyit Anatrozolin annosta...
  9. T

    Inseminaatio 2013

    Ajattelin nyt minäkin osallistua vihdoin tänne keskusteluun, vaikka olen käynyt näitä jo pidempään lukemassa. Ja tämä ketju on nyt varsin ajankohtainen, koska huomenna on eka inssi ja Pregnylin just tuikkasin.. Eli taustatiedoista sen verran, että mulla ikää pian 34 vuotta, miehellä vähän...

Yhteistyössä