Hakutulokset

1. P

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Pitää käydä täälläkin huikkaamassa, että hyvin menee... enemmän tuleekin nyt pörrättyä tuolla fb:n puolella niin meinaa tämä täysin jäädä unholaan :) Mutta kunnossa siis ollaan, keskimmäistä kolmannesta viedään, oireita ei juurikaan ole, joten nyt nautitaan tästä ja odotellaan milloin masu...
  2. P

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Tervetuloa kaikille uusille, aika paljon meitä jo alkaakin olla :) Täällä onkin tänään jo viikot 12+1, kun saatiin varmistettu laskettu aika :) Ultrassa aamulla käytiin kurkkaamassa massuun. Kaikki oli niinkuin pitikin. Ihania kuvia saatiin mukaan pari kappaletta. Eli miulle voi TAAS...
  3. P

Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

Oho, melkein unohdin koko tän keskustelun, Hyi minua :D Viikot mennä porskuttaa, hitaasti mutta varmasti. 12 vko:a tulee täyteen JO kahden yön kuluttua :P ja keskiviikkona päästäänkin np ultraan. Jollain muullakin oli ollut lastenkutsut, sama homma vedettiin täällä eilen läpi. Ensin kämppä...
  4. P

Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

Pino senkun kasvaa ja kasvaa, hienoa :) Tervetuloa uusille <3 Itse makoilen kotona kipeänä... voimat on aivan nollassa. Tällä viikolla oli tarkoitus käydä labrassa antamassa verikokeet. Soittelin neuvolaan ja ei kuulemma kuume haittaa näiden ottoa, hienoa. Saa nekin alta pois. Välillä...
  5. P

Iltaa kaikille :) Onnea kaikille iloisia uutisia saaneille, päällimmäisenä tietenkin mielessä nyt tämä kaksosuutinen :) Minun mielestä kaksoisuus voi periytyä kummasta "suunnasta" tahansa. Usein käy myös juuri niin, että hyppää yhden sukupolven yli. Serkkuni miesystävä on identtinen...
  6. P

Niin kyllä mie luulen, että yli tämä menee niinkuin muutkin raskaudet... Edelliset syntyneet molemmat tasaisesti viikoilla 40+5!
  7. P

Miullekki voi päivittää siis: Pikkunen85 / 27v / 28.8.2013 / 3. lapsi / PKSSK
  8. P

Täältä tulee hyviä uutisia :) mie olen niin happy happy happy. Kävin tuossa iltapäivällä varhaisultrassa mihin eilen sain ajan. Heti ultrauksen aloitettua, ennen mittailuja näin jo omallakin silmällä, että tämä on kyllä isompi kuin laskujen mukaan. Selkeä alkio näkyi, josta erottui pää...
  9. P

Huomenta kaikille kanssa sisarille :) Tämä tuli ilmoittamaan eiliset neuvola kuulumiset. Mitään järin kummallista siellä ei vielä tehty. Ihanana asiana sain ajan alkuraskauden ultraan, viikkojen varmistamiseksi, ja se aika on TÄNÄÄN :P Ja sen vuoksi tämä onkin jo tähän aikaan töissä, että...
  10. P

:x Täällä alkanut vierailla useammin maksimus ällötys...Yleensä iltaa kohden pahenevana : / eikä kysy aikaa ei paikkaa, milloin kupan kassalla, millo autossa. Mitähän muuta uutta, ummetus, apua! pakko on syödä kun muuten tulee huono olo, mutta sitten kun syö on liian täynnä ja on huono olo...
  11. P

:'( Olipas täällä tänään surullisia uutisia luettavaksi. Voimahalit kaikille niitä tarvitseville - etenkin niille, ketkä ovat joutuneet luopumaan pienistä ihmeistään. (.) Syön, syön, minä tyttö syön. Minä tykkään käydä kaapilla... Juurikin näin, heikottamaan alkaa, jos ei napaansa täytyä...
  12. P

Kaneli87: jep, pkssk on joensuun keskussairaala. Tervetuloa, meitä jo kolme :)
  13. P

Miulla tyttö kohta 6v (2/07) ja poika 2.5v (6/10). Lisäksi meillä kotoilee säännöllisesti miehen tyttö kohta 6v (3/07). Lapsille ei ole kerrottu, kerrotaan vasta ensimmäisen ultran jälkeen sitten.
  14. P

Heippa hei :) Siellä samassa puljussa molemmat käynyt ulos pyöräyttämässä ja ultrassa ravannut saikulla siilaisen lisäksi :) Kaukana, mutta silti niin lähellä :) Äkkiä se aika menee. Miulla ainakin loppui monet huolet tänään... ei enää murhetta mihin anoa tytön eskari paikkaa, kun ei tarvitse...
  15. P

Moikka :) Miekin taidan ilmoittautua mukaan vahvan tämän päiväisen plussan ansiosta :) Edellisten kuukautisten alkamisajasta en ole 100% varma, joten muistelen vain sen olleen 28.11. Elikkäs... Pikkunen85 4.9. / 27v / 3.lapsi / PKSSK

Yhteistyössä