Hakutulokset

1. F

Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

Miltsu87 minä olen piirtänyt/ maalannut asuntomme seinälle äiti- ja vauvakiraffin :) ja ne on aika valtavan kokoisia :) meillä myös siis luonto teema ja etenkin villieläimet. tykätään matkustella maihin, joissa sellaisia saa nähdä ihan livenä. apinat ja pandat on myös kova juttu :)
  2. F

*Elba* meidän Fennian vakuutuksessa on kiinteä 50 euron omavastuu sairautta tai tapaturmaa kohti, eli jos hoidetaan samaa sairautta tai on samaan sairauteen liittyviä jälkitarkastuksia ym., niin omavastuu peritään vain kerran.
  3. F

tuhannet kiitokset Tuisku83! tänään 20+0 <3
  4. F

Huomasiko kukaan viime viikon lopulla kirjoittamaani viestiä? Kyselin Brunosta ja mainitsin myös vakuutusyhtiöstä..
  5. F

soittakaa fenniaan ja kysykää vakuutuksista! meillä odotusajan maksu 90e. ja mikä ihmemies tuo bruno oikein on? löytyisikö turusta tai lähiseudulta myös sellaista? ihan pelkästään 4d- ultran hintaa katselin terveystalon sivuilta, näytti maksavan jotain 250e. millä perusteella olette noita...
  6. F

Terese meillä on sama juttu täällä, että yksin saan kotona viettää paljon aikaa. Tai siis suursnautseriuros 2v kyllä seurana. Ei se helppoa aina ole, mutta kyllä tähän ajan kanssa tottuu omalla tavallaan. Tosin tämä viikko on ollut yhtä ikävöintiä ja erityisen halipulaista. Joten siis sympatiat...
  7. F

Kesähaave noiden antibioottien kanssa kyllä saa olla tarkkana! Mulle määrättiin lääke, jota ei enää edes valmisteta, niin apteekissa sitten muutaman selkkauksen kautta saatiin vaihdettua sellaseen, kun Zeclar 250mg. 1 tabletti kahdesti vuorokaudessa. Ehdottomasti pyydät vaihtamaan toiseen...
  8. F

Mitenkäs nyt oli sen piikkimaton käytön kanssa? Eikö se ole suositeltavaa ollenkaan vaan vain alkuraskauden aikana ei sais? Ja jos olette sitä isyyspakkausta koonneet, niin mitä olette siihen laittaneet tai aiotte laittaa? Mies odottaa mun kanssa ihanasti ja pitää musta tosi hvää huolta...
  9. F

moikka kaikille. jos on kutsuttu vieraaksi yhditettyyn hää/ristiäisjuhlaan, niin mitä kuuluu viedä lahjaksi? erittäin pienimuotoiset juhlat ovat kaikenkaikkiaan ja meidän tarkoitus mennäkin vasta itse juhlallisuuksien jälkeen paikalle, kahvittelua yms. olisi myös kiva, jos lahjasta saisi...
  10. F

* Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

Kouristukset! Navan seutuvilla.. Osaako joku kertoa mitä ne meinaa? Pistänyt nyt illan aikana pariin otteeseen oikein kunnolla. Tuntunut tosi pahalta. Onko normaalia, kuuluko asiaan? Puolesta tunnista noin suurin piirtein on kyse. En silti tiedä onko ne ns.kouristuksia,mutta siltä ainakin...
  11. F

mikä se olikaan hyvä äitiysvaateputiikki, jonka joku oli linkittänyt ja joka oli osoittautunut hyväksi?
  12. F

Juuri tultiin toiselta neuvolakäynniltä ja kaikki oli kätilön mukaan hyvin. syke 145 ja virtsanäyte ok sekä verenpaine kohdallaan. tiedusteli myös miehen tunteista ja voinnista, joka oli mielestäni mukavaa. tällä kerralla täti oli paljon miellyttävämpi kuin viimeksi, eikä jäänyt huono mieli...
  13. F

moikka meillä on huomenna toinen neuvolakäynti. te viisaammat, jotka tiedätte, kertokaa mitä siellä tehdään? eli siis mitä toisella käynillä kuuluisi olla? meillä on niin uuno neuvolatäti, että sen kanssa ei ihan osu ajatusmaailmat yhteen. oliko niin, että siellä esim kuunneltaisiin...
  14. F

kotiäiti-88 olipa todella rumasti tehty! tuommosia oikeesti on. tosi epäreilua, kaikki sympatiat sulle! mutta olet vahva, jos jätät asian omaan arvoonsa ja keskityt vaan omaan perheeseesi. tiedän, että tuollainen on varmasti pitkään mielessä, mutta älä anna sen viedä sulta näitä ilon hetkiä...
  15. F

Aiheitahan täältä keskustelusta löytyy jo vaikka kuinka :) otetaanpa yksi lisää, matkustelu. Ollaan aika maailma- ihmisiä kumpikin. haluaisin niin lähteä nyt talvella taas johonkin lämpöiseen ja erityisesti johonkin erikoiseen tai eksoottiseen kohteeseen. Mies on nyt sitä mieltä, että ei...
  16. F

Tervetuloa wilma79 :) olen vasta hetken itsekin tänne kuulunut, mutta olen huomannut, ettei täällä tarvitse aristella. rohkeita ja urheita nämä kaikki mammat täällä ja osaavat olla hyvinkin piristäviä :)
  17. F

meillä on koira perheessä ja todella suuri sellainen :) se on niin joka hommassa mukana, että eihän se edes yksin viihdy. mutta nyt olen alkanut menettää malttia sen kanssa lenkeillä ja tuntuu, että jatkuvasti sitä saa vaan komentaa. harmittaa. se on mulle nimittäin todella rakas! mies tekee...
  18. F

Siis olin äsken lukemassa tuolla sivulla 8 tai 9, että sinne kuuluu tuo vastaus, jos joku ihmettelee mitä oikein aloin selittää :laugh:
  19. F

Terese: Mikähän tuo mahtaa nyt olla, nimittäin mulla ihan täsmälleen samat oireet! Lisänä vielä pari päivää 37,5 kuume. Se siis on korkea mulla, kun niin alhainen lämpö normaalisti. Mies pisti jo perjantaina soittamaan ja kysymään, miten tulee toimia. Vastasivat vain, että vettä ja lepoa. Eipä...

Yhteistyössä