Hakutulokset

1. T

Yhteinen koti, puoliso omistaa 100%

Yhdessä valittiin koti. Talo maksettiin miehen säästöillä ja lainalla, jonka vakuutena miehen yritys. Avioehdon mukaan siis miehen yritys ja talo ovat hänen, ja kaikki muu hankittu omaisuus yhteistä.
  2. T

Yhteinen koti, puoliso omistaa 100%

Meillä koti on täysin miehen nimissä. Ja avioehdon mukaan jää myös miehelle. Mies hoitaa talosta koituvat kulut, ja muuten rahat ovat yhteisiä. Ollut ihan toimiva järjestelmä.
  3. T

Ystävä aivan sekaisin raskaudesta

Olen toki todella onnellinen ystäväni puolesta. Yhdessä jännitettiin raskautta ja toivottiin parasta. Mutta liika on aina liikaa. Mulla on kamala ikävä sitä vanhaa ystävää, jonka kanssa hassuteltiin ja shoppailtiin muutakin kuin niitä vauvanvaatteita. Ja ei, en ole kateellinen raskaudesta...
  4. T

Ystävä aivan sekaisin raskaudesta

Ystäväni on aina ollut vähän sellainen draama queen, mutta raskaudessa luonteenpiirre on vaan voimistunut! Olen yrittänyt vaihtaa puheenaihetta, ja sanonut muutaman kerran suoraankin, että nyt ei jaksaisi raskausjuttuja. Toimii hetken, mutta seuraavan kerran kun ollaan tekemisissä.. niin jatkuu...
  5. T

Exän kanssa jouluaaton vietto...

Mun eksä tulee meille jouluna, eikä mieheni pidä sitä mitenkään kummallisena. On mun ja nyk. mieheni lapsen kummisetä :) Hankittiin eksän kanssa aikoinaan yhteinen koira, koira on nyt jo vaari-iässä, mutta jo koirankin takia ollaan hyvissä väleissä. Eikö se ole vain hyvä, että mies ajattelee...
  6. T

Olen tainnut pilata kasvatuksellani tuon 5-vuotiaan ujon lapsen :(

Mietin pitkään tätä, ja tulin siihen tulokseen, että olisin kaivannut hienovaraista opastusta miten toimia erilaisissa tilanteissa. Olisin myös halunnut saada tunteen, että kelpaan myös ujona. Myös tieto, että minäkin kasvan ja rohkaistun kasvaessa olisi auttanut pääsemään eroon ujoudesta...
  7. T

Mikä voi olla syy jatkuvaan heikotukseen?

Mulla oli sama, ja syy johtui verenpaineesta. Auttoi kun jätin suolan käytön vähemmälle :)
  8. T

Olen tainnut pilata kasvatuksellani tuon 5-vuotiaan ujon lapsen :(

Olin itse pienenä todella ujo. En puhunut juuri kellekkään perheemme ulkopuoliselle ennen koulu-ikää. Olin keskimmäinen lapsi, ja siksi luultavasti jäänyt varjoon, ja oppinut hiljaiseksi ja näkymättömäksi. Aivan pienenä olisin luultavasti kaivannut vain rohkasua ja tsemppiä, että joskus myös...
  9. T

Mies aina ylitöissä enkä aina jaksaisi

Meillä sama juttu, mies yrittäjä. Meilläkään mies ei paina työpaikalla pitkää päivää, mutta tuo puhelimessa päivystäminen ja muiden asioiden hoitaminen raastaa välillä hermoja. Vaikea suunnitella mitään, koska useimmiten suunnitelmat menevät mönkää jos (JA KUN) miehen työpaikalla tapahtuu...
  10. T

Suomalainen ihannenainen on lyhyt?

Mä olen 158cm pitkä, ja aina saanut kuulla siitä. Siis kuinka olen pikkunen, tyttömäinen ja eihän mua voi ottaa edes tosissaan.. Että ylpeä en kyllä tästä vajaamittasuudesta ole :D
  11. T

Moni kuukautisena vauvasi oppi..

Ryömimään n.4kk konttaamaan ja istumaan 6-7kk seisomaan tukea vasten 7kk kävelemään 11kk

Yhteistyössä