Hakutulokset

  1. B

    Haaveena vauva 2022

    Oi voi että @minttuni ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Paljon paljon onnea ja tarrasukkia matkaan ❤️❤️❤️Mikä ihana uutinen❤️❤️ t: Brunet82 ja Bella 29+0 ❤️
  2. B

    Haaveena vauva 2022

    @Alinna86 En tiedä muistatko minua mutt olin haaveilijoissa samaan aikaan sun kanssa nyt kun kävin kattelemassa mitä tänne kuuluu niin huomasin sun testikuvan☺️ Mulla oli lähes samanvahvuinen viiva dpo 9 kun plussasin marraskuussa. Herkkätesti myös. Eli minä ainakin näen haalean viivan kuvassa❤️...
  3. B

    Elokuiset2021

    @lillium minut voisi lisätä myös listalle eli 10.8/Brunet82/ 3./Tyks ❤️
  4. B

    Elokuiset2021

    Minullakin oli eilen ja edellispäivänä menkkamaisia juilimisia..... vessassa myös jatkuvasti tarkistamassa alkoiko menkat.... mutta kaipa ne juilimiset kuuluu tähän. En vaan muista edellisestä alkuraskaudesta juurikaan kun siitä on jo 8 vuotta aikaa.... Mulla ei vielä paljon oireita ole muuta...
  5. B

    Elokuiset2021

    @Freesiasi minulla myös LA 10.8 ❤️Eilen varasin neuvolan ja sain ajan 28.12 ❤️❤️ Tuntuu ihan kuin olisin ensimmäistä kertaa raskaana ❤️ Niin innoissani ja onnellinen olen!
  6. B

    35+ vauvan odottajat

    Heips, Kehtaisinko jo ilmoittautua tähän ryhmään vaikka juuri vasta olen plussannut..... Olette kaikki jo paljon pidemmällä kuin minä... Ikää on kuitenkin ensiviikolla mittarissa jo 38 joten kaipaisin kauheesti ”oman ikäistä” juttuseuraa tässä tilanteessa ❤️❤️ Tein siis hätäisenä testit jo viime...
  7. B

    Elokuiset2021

    Mä en ole ollut varhaisultrassa koskaan... Mites sinne pääsis? Yksityiselle?
  8. B

    Elokuiset2021

    @talvilintu Mä ajattelin innokkaana ensiviikolla varata ajan. Varmaan keskiviikkona myös. On tämä vaan ihanaa ❤️
  9. B

    Elokuiset2021

    Huomenta, tässä mennyt muutama päivä sulatellessa asiaa ja vieläkin mutta kyllä mä nyt päätin alkaa nauttimaan tästä alkaneesta raskaudesta tapahtui mitä tapahtui❤️ Tiedän tämän olevan meille viimeinen kerta joten nyt vaan rennosti mennään❤️ Olen niin super onnellinen että en käsitä ❤️ Haluaisin...
  10. B

    Toiveissa vauva 2021

    minut voi siirtää plussanneisiin❤️ Ihan hirmuisesti tsemppiä ja voimia kaikille ja toivon sen plussan ihan jokaiselle ❤️ Ihanaa joulun odotusta ❤️
  11. B

    Toiveissa vauva 2021

    @petronella09 Varmaan se kun päätin unohtaa koko raskaus asian ja suunnittelin rennosti tulevaa enkä miettinyt yhtään mitäs jos sit on vauva asenteella. Miehen kanssa ei puhuttu sanakaan asiasta koko kuukautena ym. En keksi muuta....Oviksen tikutin yhtenä päivänä ja osui juuri mukavasti. Yritin...
  12. B

    Toiveissa vauva 2021

    Heips, täällä ollaan ihan kuutamolla ja taivaissa ❤️ Tänään dpo 11 ja viivat vahvistuu ja sain digiin plussan❤️ Olo on hyvä ja väsynyt mikä kuuluu asiaan❤️ Toivotaan että menkat pysyy poissa! https://aijaa.com/mxrZbP
  13. B

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos onnitteluista ❤️ Otan ne varovaisesti vastaan❤️ Vähän jännittää kun näin aikaisilla päivillä että jos ne menkat kuitenkin alkaa ...... olo on kyllä niiiiin tuttu aikaisemmista raskauksista että elän vahvasti toivossa että viivat vahvistuu. Ainakin eilisestä vahvistui jo❤️ @Kaneli123...
  14. B

    Elokuiset2021

    Moikka ❤️ Mä varovasti kurkistan tänne jo kun sain tänään plussat testeihin 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja oon niiiiiiiin sekaisin❤️ Vielä odottelen vahvistumista mutta eilisestä oli jo selkeästi vahvemmat. Menkkojen pitäis alkaa vasta viikonlopun aikana...... toivottavasti tämä ei tiedä...
  15. B

    Toiveissa vauva 2021

    @Kaneli123 mulla on nyt dpo 10 ❤️ja tosiaan eilen dpo 9 sain ensimmäiset todella haaleat ja nyt tänään oli jo väriä molemmissa testeissä . Mikä dpo sulla on @saya menossa? ❤️
  16. B

    Toiveissa vauva 2021

    Huomenta, Pitkästä aikaa taas kirjoitan. Olen kyllä lukenut palstaa melkein joka päivä ❤️ ihanaaaa täällä plussia taas tullut ! Onnea oikein paljon plussanneille ja vahvistumisia viivoille❤️ Ja pahoitteluja uuteen kiertoon joutuneille. Olen pitänyt tahallaan taukoa etten ole tullut piinailemaan...
  17. B

    Toiveissa vauva 2021

    @Ingaliini ihanaa ja isot onnittelut ❤️ Itse täällä kp 31/28 eikä vielä menkkoja näy. Tämä on kyllä niin harvinaista minulle että kierto venyy näin. Jotenkin vielä pieni toivo minussa elää.... ❤️Tuon kun sanoo nyt näin niin eiköhän kohta hanat aukea:ROFLMAO:
  18. B

    Toiveissa vauva 2021

    Päätin nyt että minut voi poistaa kiertolistalta sekä piinailijoista. Menkt eivät ole alkaneet vielä mutta kyllä nyt alan olemaan aika valmis tätä touhua. tsemppiä kaikille ❤️ Toivottavasti kaikki saatte pienet syliin saakka❤️
  19. B

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos @Loree päivittämisestä❤️ @Kakkostoive mä olen myös manaillut näitä kivuliaita kuukautisia vuoden päivät. Yllätyin siitä kuinka kivuliaat ja muutenkin hormooniherkkä olen. Pillereillä oli jotenkin niin tasaista kun söin niitä monta vuotta. Omanapailua sen verran että oletettu dpo 16...
  20. B

    Toiveissa vauva 2021

    Onnitteluja plussista ❤️❤️ Minuakin alkoi kiinnostamaan tuo hedelmällisyystesti....mistä sellaisen voisi tilata? Mulla tuota ikää enemmän niin on tullut paljon mietiskeltyä asiaa kun helmikuussa tulee vuosi täyteen eikä meinaa onnistua. En tikuttanut ovista viimeksi ja sen vuoksi dpo :ni on...

Yhteistyössä