Haaveena vauva 2022

Edelleen vilkuttaa hymynaamaa. Mitään suurempia ovisoireita ei ole hiukan lisääntyneitä limoja ja kiehnäämistarvetta lukuunottamatta. Toisaalta eipä kaikilla vissiin erityisemmin mitään oireita edes tule...

Onko jollain kokemusta siitä, että greippimehusta oikeasti olisi jotain hyötyä? Tykkään greipistä ja ei oo lääkityksiä, joita sekoittaisi, niin varmaan aika harmiton kokeilla. :D
 
Kiitos @petronella09 listan päivittämisestä :)

Täällä kp 23 ja synarelasumuttelut menossa. Hyvin onnistuu nenäsumun käyttö, tuntuu ainakin että menee perille. Eilen oli kova päänsärky, mikä tulee usein ennen menkkoja. Ei mennyt ohi millään, mutta yö aikana oli kadonnut. Voi johtua synarelasta tai muuten vaan hormoneista, kun menkat joka tapauksessa alkaa ihan pian. Netistä olen lukenut paljon juttuja ivf-hoidoista. En malttaisi odottaa, mutta toki hieman jännittää, monta kohtaa missä voi mennä ns. pieleen, mutta pitää yrittää!
 
Edelleen vilkuttaa hymynaamaa. Mitään suurempia ovisoireita ei ole hiukan lisääntyneitä limoja lukuunottamatta. Toisaalta eipä kaikilla vissiin erityisemmin mitään oireita edes tule...

Onko jollain kokemusta siitä, että greippimehusta oikeasti olisi jotain hyötyä? Tykkään greipistä ja ei oo lääkityksiä, joita sekoittaisi, niin varmaan aika harmiton kokeilla.
On kokemusta, tosi selkeät ovislimat tulee :D
 
Onko jollain tietoa, kun sain ensimmäisen koronarokotteen viime viikolla niin saiko raskautta yrittää vai pitääkö olla se 2 kk ehkäsyn kanssa? Kun tästäkin on ristiriitaista tietoa, kun jostain kuullut ettei raskautuminen haittaa..
 
Onko jollain tietoa, kun sain ensimmäisen koronarokotteen viime viikolla niin saiko raskautta yrittää vai pitääkö olla se 2 kk ehkäsyn kanssa? Kun tästäkin on ristiriitaista tietoa, kun jostain kuullut ettei raskautuminen haittaa..
Oon itsekin tätä koittanut selvittää. THL:n mukaan koronarokotteessa käytetty tekniikka ei pitäisi olla vaarallinen sikiölle. Mutta kaikki rokotteet kuitenkin aiheuttaa lievän tulehdusreaktion elimistössä, mihin toi 2 kk varoaika vissiin perustui. Tosin Hanna Nohynek kommentoi sitä, että vaikuttaa aika ylimitoitetulta. Briteissä hedelmöityshoitojakin jatketaan jo muutaman päivän päästä rokotuksesta, mitä muutaman hedelmöitysklinikan sivuja lueskelin. Koita tässä nyt ei-lääketieteen ammattilaisena mitään järkeviä arvioita tehdä. :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Menkat alkoi päivän myöhässä ja sysäs mutkin nyt tänne 2022 porukkaan. Oli kyllä harmittavin menkkojen alku koko yritysaikana, itkin koko eilisillan ja yön :’(

Toinen oi+inssikierto lähti nyt käyntiin. Mies olisi halunnut pitää pari välikiertoa nyt, kun toivoo lähtevänsä tammikuussa Japaniin laskureissulle poikien kanssa. Mulla on kuitenkin ikää jo 31v ja tässä on kohta 2v yritetty niin en halunnut pitää mitään taukoja. En muutenkaan oo kovin optimistinen näiden kevyiden hoitojen suhteen, niin lupasin, että pääsee kyllä reissuun :D
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Menkat alkoi päivän myöhässä ja sysäs mutkin nyt tänne 2022 porukkaan. Oli kyllä harmittavin menkkojen alku koko yritysaikana, itkin koko eilisillan ja yön :’(

Toinen oi+inssikierto lähti nyt käyntiin. Mies olisi halunnut pitää pari välikiertoa nyt, kun toivoo lähtevänsä tammikuussa Japaniin laskureissulle poikien kanssa. Mulla on kuitenkin ikää jo 31v ja tässä on kohta 2v yritetty niin en halunnut pitää mitään taukoja. En muutenkaan oo kovin optimistinen näiden kevyiden hoitojen suhteen, niin lupasin, että pääsee kyllä reissuun :D
Pahoittelut uudesta kierrosta:(

Tuletko mukaan listoille?
 
Edelleen vilkuttaa hymynaamaa. Mitään suurempia ovisoireita ei ole hiukan lisääntyneitä limoja ja kiehnäämistarvetta lukuunottamatta. Toisaalta eipä kaikilla vissiin erityisemmin mitään oireita edes tule...

Onko jollain kokemusta siitä, että greippimehusta oikeasti olisi jotain hyötyä? Tykkään greipistä ja ei oo lääkityksiä, joita sekoittaisi, niin varmaan aika harmiton kokeilla. :D
Minulla toisenlainen kokemus, greippi mehu "hävitti " limat :(
 
  • Surullinen
Reactions: sofialiina
Pidetään @Alinna86 peukut pystyssä et alkais viiva vahvistumaan ja selkiytymään :)

@minttuni ihana kuulla et teilläkin IVF kierto on ihan näillä näppäimillä alkamassa sumutteen jälkeen! Hyvin se menee ja tsemppaan kyl täysiä! Tää mun keissihän on naurettavan harvinaista.. kuulemma tilastollisesti 0,1%-0,5% voi käydä näin eli uskot vaa nii hyvin se menee teillä ❤

Täällä edelleen ollaan sairaalassa ja olo on hieman parantunut mut kipuja edelleen on paljon ja seisominen/kävely mahdotonta. Eilen tankattiin muhun verta ja se kyllä paransi oloa. Vuoto on kuulemma loppunut nyt ja nyt yrittää lääkärit venyttää leikkausta vielä mahd pitkälle kunhan mun kunto kestää, jotta munasarjat pääsis palautumaan ja säästyis leikkaukselta.

Isojen asioiden äärellä ollaan kyl oltu mut nyt jo parempi mieli kun todennäköistä vaikka leikkaukseen joutuisin niin ainakin toinen munasarja säästyy eli tätä vauva haavetta ei aivan täydy roskikseen heittää.

Huomenna myös kuullaa onko meidän yksi sinnikäs jaksanut lähtä alulle. Jotenkin tän koettelemuksen jälkeen toivois et ees se olis siellä hengissä ja pas voitas joskus tehdä ettei heti seuraavana ole vuorossa taas nää hoidot kun nyt lopputulos oli tämä.

Tsemppiä kaikille ja haleja ❤ Ootte kultaa!
 
@Alinna86 En tiedä muistatko minua mutt olin haaveilijoissa samaan aikaan sun kanssa nyt kun kävin kattelemassa mitä tänne kuuluu niin huomasin sun testikuvan☺
Mulla oli lähes samanvahvuinen viiva dpo 9 kun plussasin marraskuussa. Herkkätesti myös. Eli minä ainakin näen haalean viivan kuvassa❤
Toivon kovasti plussaa sinulle ja kaikille muille myös❤
Meillä masussa tyttö kasvaa hienosti
T: Brunet82 ja Bella 22+5 ❤
 
@Alinna86 En tiedä muistatko minua mutt olin haaveilijoissa samaan aikaan sun kanssa nyt kun kävin kattelemassa mitä tänne kuuluu niin huomasin sun testikuvan
Mulla oli lähes samanvahvuinen viiva dpo 9 kun plussasin marraskuussa. Herkkätesti myös. Eli minä ainakin näen haalean viivan kuvassa
Toivon kovasti plussaa sinulle ja kaikille muille myös
Meillä masussa tyttö kasvaa hienosti
T: Brunet82 ja Bella 22+5
Muistan tietenkin! :love:
Ja kiitos❤
Vielä saa muutaman päivän jännäillä miten tässä käy:X3:
Onnea tytöstä, ja kaikkea hyvää odotukseen ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Brunet82
@Sinisilmät hurjan kuuloinen koettelemus sulla. Toivottavasti lopputuloksena on siitä yhdestä munasolusta ihana täydellinen vauva :heart:

Mut voisi merkata piinalistalle huomiselle dpo1. En oo testannut, joten tämä ei ole tarkka, mutta tuntemusten perusteella tänään ois ovis.

Mun ei oo tarvinnut tehdä hankintoja, kun säästettynä on varmaan ihan kaikki vauvaa ajatellen. :DMulta löytyy tyttö ja poika, joista nuorempi on nyt 4. Ja koska ei voi tietää että kumpi vois tulla jos vielä kolmannen saan, niin säästössä on mekkoja ja autopaitoja, kaikkea. Tän kaiken säilömisen jälkeen ois kiva jo pian saada niitä käyttöön...
 
Päivät menee hitaasti odottaessa. Tänään ollut sellainen malttamaton olo, ehkä jotain pelkoa, että ei onnistu. Ja aivan kuin koko elämä olisi nyt pausella, vaikka todellisuudessa koko ajan jotain tapahtuu ja asiat menee eteenpäin, siis muutkin kuin lapsihaaveeseen liittyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: AnsaK
Tosta greippimehusta. Itehän eka kerran kokeilin sitä 3vuotta sitten, kun esikoista tehtiin. Miulla oli silloin ihan hyvät ovislimat, mut toi greippimehu hävitti ne kokonaan. Oli kuivaa ku Saharassa. Jäi yhteen kiertoon sillon sen kokeilu.

No nyt tässä kuluvassa kierrossa päätin kokeilla uudestaan. Miulla on ollu viimeaikoina selvät limat, mut vähemmän ku aiemmin. Nyt kuulkaas tuntuu, et limat on taas lisääntynyt ton mehun myötä! Pääsin aloittamaan mehun juonninki vasta kp3.
En oo ihan varma tuliko tänään ovis+, pitää vielä huomenna testata.
 
Mitä kikkoja teillä jo yrittämisen aloittaneilla tai aiemmin yrittäneillä on raskauden alkamista edistämään?

Näistä on hauska jutella, vaikka ei perustuisikaan mihinkään tutkittuun, että tehoaako. Ja näitä seuraaviakaan en kyllä kaikkia suosittelisi, mutta pitää monenlaista kokeilla. Täällä kokeiltu eri kierroissa esim. greippimehu, gelee royale, donaferty, multivita mama tai jotain erilaisia vitamiinikomboja, sokerittomuus, vehnättömyys, kiinnittymisviini, täysin ilman alkoholia, kunnon humala, raskas liikunta, kevyt liikunta, lepääminen, seksiä joka 2.-3.pv läpi kierron, seksiä vain hedelmälliseen aikaan, seksiä joka päivä, lantio tyynyillä tuettuna ylös päin selällään maatessaan seksin jälkeen, kuukuppi, hedelmöityskuppi, villasukat, kauratyyny, piikkimatto, kierron tarkka seuraaminen/suunnitteleminen, täysi unohtaminen koko yrityksen suhteen. Ja nyt ei tullut äkkiseltään enempää mieleen xD ja ei, ei ole auttanut mikään, mutta kaikenlaista pitää yrittää. Kyllä monesti naurattanutkin, että mitä kaikkea sitä netistä lukee ja kokeilee, mies ihmeissään - hän vain elää terveellisesti ja ottaa vitamiinit :D

Ja näiden poppakonstien yms. lisäksi toki oviksen tikuttelut ja lapsettomuushoidot.
 
Minäkin näen hennon viivan @Alinna86 n testissä! Pidän peukkuja, että vahvistuu :)

Mä en käyttänyt mitään kikkoja esikoisen yrityksessä. Ainoa ero normaaliin oli se, että en mennyt heti pesulle hommien jälkeen vaan makoilin hetken aikaa. Tulin raskaaksi ekasta yrityskierrosta enkä ollut edes kerennyt lukea mistään kikkakolmosista. :ROFLMAO: Nyt tietysti on kaikki konstit mielessä, mutta toistaiseksi menty ilman niitä.

Täällä on limoista päätellen ovis lähestymässä. Huomasin äsken, että johan venyy ja paukkuu. Eilen talleteltiin, joten ajoitus taisi olla hyvä. Täytyy huomenna ottaa vielä varman päälle. :cool:
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

12.4.2021 Maanantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Skidi.........................kp 33/35-36
Irtokehys..............kp 31/28-33
Alinna86.............kp 27/26
Mansikka_maanantai......kp 27/30
Leonida..............kp 26/29-30
Wbä.......................kp 15/27
Sinisilmät...........kp 15/29
Töppönen.........kp 14/26
Kirjoh....................kp 13/28
Keksi82...............kp 13/28
Hulda91...............kp 13/30
Bubbu..............kp 12/28
*Tähtipölyä*............kp 12/30-33
Skyela....................kp 11/27
Iinanen..................kp 10/23-24
Sofialiina.............kp 10/23-24
Meemuli...............kp 8/35-43
Petronella09......kp 7/27
Toiveikas1992....kp 4/28
Suhveli....................kp 3/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Skidi......................................dpo 11
Alinna86.............................dpo 10
Leonida...............................dpo 9
Töppönen.........................dpo 2
Wbä.......................................dpo 1
Sofialiina............................dpo0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Minullakin aika samanlainen lista kikka kolmosista kun @minttuni lista :) Lisäksi näitä olen kokeillut:

- aamulämmön mittaus
- kohdun napakan tunnustelu
- tyrnin syönti
- vihreän teen juonti
- erilaiset maitohappobakteerit
- vahvaa d-vitamiinia
- vahva rauta suihke
- ajattelu ettei toivo vauvaa jonain tiettynä kiertona
- jonkun reissun yms.. varaus, johon ei voisi mennä viimeisillään raskaana/pienen vauvan kanssa.
- rentoutus harjoitukset
- vyöhyketerapia

Mikään ei ole auttanut näistä saamaan plussaa.

Aiemmissa yrityksissä oli greippumehu ja en käynyt heti pesulla,esikoisen aikaan nostin jalat ylös tallettelujen jälkeen :)Silloin auttoi varmaan nuori ikäni, olin vähän päälle 20v :)
Nyt ikää melkein 20v enemmän, joka taatusti haittaa raskautumista :)

Onko täällä muilla iäkkäimmillä yrittäjillä myös iäkkäät puolisot?Minä ja mieheni ollaan molemmat-82. Lukenut paljon,että myös miehen tavara voi huonontua ikää tullessa lisää:( Toki ei kai niin radikaalisti kuinka naisen hedelmällisyys laskee .

@Sinisilmät toivon sinulle kovasti onnea ja toipumista ❤❤
 
Viimeksi muokattu:
Minullakin aika samanlainen lista kikka kolmosista kun @minttuni lista Lisäksi näitä olen kokeillut:

- aamulämmön mittaus
- kohdun napakan tunnustelu
- tyrnin syönti
- vihreän teen juonti
- ajattelu ettei toivo vauvaa jonain tiettynä kiertona
- jonkun reissun yms.. varaus, johon ei voisi mennä viimeisillään raskaana/pienen vauvan kanssa.

Mikään ei ole auttanut näistä saamaan plussaa.

Aiemmissa yrityksissä oli greippumehu ja en käynyt heti pesulla,esikoisen aikaan nostin jalat ylös tallettelujen jälkeen Silloin auttoi varmaan nuori ikäni, olin vähän päälle 20v
Nyt ikää melkein 20v enemmän, joka taatusti haittaa raskautumista

Onko täällä muilla iäkkäimmillä yrittäjillä myös iäkkäät puolisot?Minä ja mieheni ollaan molemmat-82. Lukenut paljon,että myös miehen tavara voi huonontua ikää tullessa lisää Toki ei kai niin radikaalisti kuinka naisen hedelmällisyys laskee .

@Sinisilmät toivon sinulle kovasti onnea ja toipumista
Täällä iäkkäämpää kaartia! Itse olen sinua muutaman vuoden nuorempi, mies suunnilleen sinun ikääsi. Mutta kalkkiviivoilla täälläkin ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Minullakin aika samanlainen lista kikka kolmosista kun @minttuni lista :) Lisäksi näitä olen kokeillut:

- aamulämmön mittaus
- kohdun napakan tunnustelu
- tyrnin syönti
- vihreän teen juonti
- erilaiset maitohappobakteerit
- vahvaa d-vitamiinia
- ajattelu ettei toivo vauvaa jonain tiettynä kiertona
- jonkun reissun yms.. varaus, johon ei voisi mennä viimeisillään raskaana/pienen vauvan kanssa.

Mikään ei ole auttanut näistä saamaan plussaa.

Aiemmissa yrityksissä oli greippumehu ja en käynyt heti pesulla,esikoisen aikaan nostin jalat ylös tallettelujen jälkeen :)Silloin auttoi varmaan nuori ikäni, olin vähän päälle 20v :)
Nyt ikää melkein 20v enemmän, joka taatusti haittaa raskautumista :)

Onko täällä muilla iäkkäimmillä yrittäjillä myös iäkkäät puolisot?Minä ja mieheni ollaan molemmat-82. Lukenut paljon,että myös miehen tavara voi huonontua ikää tullessa lisää:( Toki ei kai niin radikaalisti kuinka naisen hedelmällisyys laskee .

@Sinisilmät toivon sinulle kovasti onnea ja toipumista ❤❤
Mies miuta 3v nuorempi, eli täyttää 37v tänä vuonna.
 

Yhteistyössä