Hakutulokset

1. B

Toiveissa vauva 2021

Kiitos tsempeistä <3 Lääkäristä selvitty ja oli kyllä niin ihana lääkäri että tiedän mihin jatkossa menen kun pitää gyneä varailla. Hän oli erikoislääkäri ja sain kyllä vastaukset kaikkiin omiin tyhmiin kysymyksiin. Eli tuo vuotopäivien määrä ei kerro hedelmällisyyden laskusta..se on ihan...
  2. B

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa @jonnas1984 :) Täällä myös vanhempi kuumeilija vielä 37 :X3: Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille :( Minulla tänään gyneaika ja olen ihan hermona......Mitä jos onkin jotain vikaa....EI kyllä ole mitään vaivaa ja kierrot kirjantarkat ja ovulaatio tullut joka kerta viimesen 6...
  3. B

Toiveissa vauva 2021

Heippa, Ihanaa, täällä on plussia taas❤️ Onnea @pumpuli1 ja @helmikorvakoru toivotaan että alkaa vahvistumaan viiva❤️ @Enerisa3 juu siis tässä kävi niin että sain viivan testiin keskiviikkona mutta perjantaina alkoi menkat...... oireet olivat todella voimakkaat. Eli tämä taisi nyt olla...
  4. B

Toiveissa vauva 2021

Minulla alkoi menkat juuri eli kp 1 ja piinailijoista voi poistaa Mikä pettymys:cry:
  5. B

Toiveissa vauva 2021

@Esba hei ihanaa sulla kans siellä jännää❤️Varovasti onnittelen❤️ Mulla vähän sama tilanne että menkkojen pitäis alkaa tyylin perjantaina ja mulla on kyllä hyvin tasainen kierto se max 28pv mut eihän niistä 100 varmaksi voi mennä sanomaan. Nyt vaan toivotaan ettei ne ala ja saadaan alkaa...
  6. B

Toiveissa vauva 2021

Täytyy katsoa uudestaan vaikka lauantaina tai jopa sunnuntaina että tapahtuuko vahvistumista... oireet ainakin ovat voimakkaat❤️ Jos tämä jostain syystä nyt ei kuitenkaan tästä lähde etenemään niin olen onnellinen että jotain ainakin ehkä yrittää tapahtua❤️
  7. B

Toiveissa vauva 2021

@lulube pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(
  8. B

Toiveissa vauva 2021

https://aijaa.com/JwRJ1F Mahtaakohan onnistua... niin huono näissä.....:oops: Kiitos neuvoista kuitenkin❤️
  9. B

Toiveissa vauva 2021

Heh nyt en kyllä osaa tota kuvan latausta tänne
  10. B

Toiveissa vauva 2021

@Shibali @Loree Sain otettua kuvan missä ehkä näkyy eli miten ootte saanu ne kuvat tänne??❤️

Yhteistyössä