Hakutulokset

1. B

Toiveissa vauva 2021

Huh huh nyt jännittää.....tein äsken apteekin herkän testin vaikka dpo 11 vasta mutta kun olot on jotenki niin omituiset ja huono olo ollu pitkin päivää vähän väliä. Tosi laimeeta oli pissa koska oon juonu tosi paljon tänään.... siihen tuli tosi tosi haalea viiva.... ❤️avasin sen testin koska...
  2. B

Toiveissa vauva 2021

@Vindy todellakin vaikuttaa❤️❤️
  3. B

Toiveissa vauva 2021

Hymiöt hävisi jostain syystä mun tekstistä :unsure: Mukavaa päivää juuri sulle❤️
  4. B

Toiveissa vauva 2021

@Shibali aivan ihana raskautumistarina❤️ Tulee niin hyvälle mielelle näitä lukiessa❤️ Itsellä tänään tuli vessassa hieman rusehtavaa vuotoa tai valkkaria ja heti kyllä alkoi masentamaan että jaaha kai ne menkat alkaa ihan just.....ei kyllä kuulu mun kiertoon yleensä mikään tiputtelu mutta kerta...
  5. B

Toiveissa vauva 2021

Ihana tämä plussa aalto❤️ Olisi ihanaa liittyä siihen❤️ Tuosta muille kertomisesta niin oikeestaan parhaat ystävät ja läheisimmät perheenjäsenet tietää meidän yrityksestä ja heille kerron kyllä välittömästi jos plussa joskus meille suodaan. Tänään aamulla oli aivan todella voimakas paineentunne...
  6. B

Toiveissa vauva 2021

@Shibali onnea aivan hirmuisesti ❤️❤️❤️❤️ @Puolu vielä kerran onnittelut, kyllä näytti niin selkeetä viivaa että❤️❤️❤️ Siitä ammatista, mä olen juuri valmistuva urheiluhieroja ja myös päiväkodissa töissä. Teen siis kahta työtä ja molemmat erittäin vaikeita jos tulisi pahaa pahoinvointia ja jos...
  7. B

Toiveissa vauva 2021

@Nipsuneiti83 tervetuloa❤️ Kuulostaa teillä hyvin paljon samantyyppiseltä perhetilanteelta kuin minullakin...toki en ole pysynyt niin rauhallisena kuin kuvittelin:ROFLMAO:
  8. B

Toiveissa vauva 2021

@Esba ymmärrän täysin ton fiiliksen. Meillä Yk 6 menossa ja kyllä tää on ollu oikeesti välillä rankkaa...tai siis aina silloin kun menkat alkaa niin menee pari päivää ja taas jotenkin alkaa toivo nousta ja mieli kääntyä positiiviseksi. Mulla kaks poikaa ennestään ja tulleet ihan yrittämättä ja...
  9. B

Toiveissa vauva 2021

Hahah siis viivanpaikkaa eikä vaivanpalkkaa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  10. B

Toiveissa vauva 2021

Enpä ole tullut ajatelleeksi noita rauta juttuja.... jos nyt ei tärppää niin voisi kyllä käydä mittauttamassa... @Puolu voih sulla on siellä ihanan jännää❤️Mikä dpo sulla onkaan menossa? Mulla dpo 9 Hätäpäissäni testasin tänään sellaisella rfsu liuskalla aamusta eikä siinä mitään kyllä ollu...
  11. B

Toiveissa vauva 2021

@Puolu Kyllä näkyy <3 <3 <3
  12. B

Toiveissa vauva 2021

@3milia Mulla! Eli mulla ei ole mitään tuntemuksia ovulaatioaikaan kuin ehkä seksihalut.....mutta en oikeen siitäkään ole varma.... Mutta tikkuun olen saanut aina kiinni. Sen jälkeen alkaa yleensä pieni rintojen arkuus ehkä....Olen vaan huomannut että aina kun olen tikuttanut niin ovulaatio...
  13. B

Toiveissa vauva 2021

Kukkuu... Muuten voisin päivittää listan mutta en ymmärrä miten sen ootte aina tehnyt ...:unsure: Ei oo tullu mun elohiirtä takaisin.....se oli niin jännä kyllä...Onhan elohiiriä ollu aiemminki esim silmäkulmassa ym mutta ei ne koskaan kestä kauaa...toi kuitenkin kesti ihan koko päivän. Tiedän...
  14. B

Toiveissa vauva 2021

Mulla on ollu vauvahaaveidenntäyteinen päivä tänään❤️ Katsoin lasketun ajankin ja se olisi 26.3 ❤️ Voi että miten paljon toivoisin että olisi nyt alkanut raskaus❤️ Ja sitä samaa toivon teille kaikille muillekin!!❤️
  15. B

Toiveissa vauva 2021

@Santso isot pahoittelut ❤️
  16. B

Toiveissa vauva 2021

Käväsin tuossa kaupassa hakemassa lapsille lauantaikarkkeja niin kappas kun ostoskärryihin ilmestyi 8kpl pakkaus raskaustestejä..:unsure::geek:... piilotin ne mieheltä:ROFLMAO: ....sitä aina naurattaa tuo mun liian aikaisin testailu enkä haluu nyt mitään kuittia asiasta:ROFLMAO: Ensi viikolla...
  17. B

Toiveissa vauva 2021

@minttuni ja @LaTiLa pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta..... on tämä rankkaa oikeasti❤️ Itse olen koko aamun taas selaillu nettiä ja tutkinut ihmisten alkuraskausoireita.:X3:... Joka kerta kun olen antanut vallan sille ajatukselle että voisin olla raskaana niin sitten kun ne menkat alkaa...
  18. B

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 okei eli tämä oli rauhoittava tieto...saas nähdä alkaako uudelleen lähipäivinä...❤️ Vähän sellaista särkyä alaselässä ja vatsassa oli eilen ja tänään ja nyt hieman rinnat kipeytyneet myös....voi minulla enteillä kumpaa vaan....mahdankohan testauksen kanssa malttaa odottaa ensi...
  19. B

Toiveissa vauva 2021

@Shibali ajattelin että viikon päästä testata vasta eli joskus dpo 15....jos maltan odottaa:LOL: Tervetuloa uusille ❤️ Ihanaa kun tässä ryhmässä on niin hyvä henki❤️ @Enerisa3 oliko sulla se elohiiri joka päivä päällä?....tänä aamuna kun heräsin niin sitä ei enää ollu....kesti kyllä yöhön saakka...
  20. B

Toiveissa vauva 2021

Itsekin kovasti miettinyt tuota ikä asiaa.... täytän tänä vuonna 38 ja vielä yksi iltatähti haaveissa....mutta saas nähdä miten käy. Yritystä takana puolivuotta eikä vielä ole kuulunut...toki se on lyhyt aika mutta tuntunut todella pitkältä kun molemmat pojat tulleet yhdellä yrityksellä...mutta...

Yhteistyössä