Hakutulokset

1. B

Toiveissa vauva 2021

Heippa:) minusta tuntuu tällä hetkellä että olen ystäväpiiriini ainut kenellä on vauva suunnitteilla/tekeillä.... ikää on 37 ja suuriosa ystävistäni samaa ikäluokkaa ja vauvat on tehty jo.... pitkään olin itsekin jo sitä mieltä osittain mutta sitten löytyi aivan ihana mies ja ekaa kertaa...
  2. B

Toiveissa vauva 2021

Huomenta :) Olen tässä tikutellut ekaa kertaa eläessäni 5 päivää ja onnistuin saamaan vahvat viivat pääsiäiseksi. Mulle voi siis laittaa tänään piinailijoihin Dbo 1 ... Tuntui ihan huipulta tavoittaa se ovis kun aina ollut arvailujen varassa ja sellanen että tapahtuuko sellasta minussa enää...
  3. B

Toiveissa vauva 2021

Huomenta, tänään tikuteltu ekaa kertaa. :giggle:Eihän siihen nyt vielä kauheesti mitään tullu kun vasta kp 7 mutta halusin kokeilla kun niin innoissani taas kun päässy yli siitä että ne menkat alkoi...oli aika raskasta mutta nyt on taas olo kuin uudella ihmisellä ja toivoa täynnä. ❤️Sellaisen...
  4. B

Toiveissa vauva 2021

Moikka, siirtyilen tähän ryhmään kun ei vielä ole tärpännyt... eli yritys aloitettu 2/20 ja 4 lapsi haaveissa ❤️ kp 6/26-28 ostin ovistikkuja ja kohta pääsen ekaa kertaa sitten tikuttelemaan , katsotaan miten käy . Milloin muuten se kannattaa viimeistään aloittaa ? :giggle:
  5. B

Haaveena vauva 2020

Kiitos vastauksista❤️Miten paljon sitä greippimehua päivässä juotte?
  6. B

Haaveena vauva 2020

Ovistikkuja tänään ostelemaan:giggle::giggle:
  7. B

Haaveena vauva 2020

Huomenta ihanaiset naiset❤️ Kyselen taas tyhmiä mutta mikä se greippimehukuurin tarkoitus on?? Haluan ottaa käyttöön jos se auttaa kerran...❤️
  8. B

Haaveena vauva 2020

Ovistikku expertit hoi!!!:love: Mikä merkki on hyvä? Ja onko antaa jotain vinkkejä muutenkin kun tämä on mulle ihan uutta :giggle:
  9. B

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 ja @Alinna86 juu mä luulen että tilaan myös tikkuja tänään. ;) Ihan mielenkiintoista kokeilla myös näin ja kun kerran mieskin haluaa niin kokeillaan sitten. Mulla oli kyllä viime kierto epätavallisen pitkä.... no katsotaan miten tällä kertaa.:giggle: Itkin tätä mun äidillekkin että...
  10. B

Haaveena vauva 2020

Niin ja tsemppiä kaikille ketkä ovat uudelle kierrolle joutuneet ja ihania vointeja plussanneille❤️❤️❤️

Yhteistyössä