Hakutulokset

1. B

Haaveena vauva 2020

Mä ainakin voisin hengailla tässä ryhmässä jatkossakin❤️ Mies sanoi tänään kun multa itku taas tuli niin mitä jos hommattais niitä ovulaatiotikkuja.... en oo koskaan tikutellu tai ees suunnitellut mutta pitäiskö kokeilla sitten ?? Te varmaan kaikki niitä käytätte? Parempi mieli iltaa kohden...
  2. B

Haaveena vauva 2020

Huomenta, ihanasti näkyy selkeää viivaa❤️❤️❤️ Minä masennuin eilen aivan täysin alkaneesta kierrosta.... mieheni on meistä se kärsivällisempi ja ihanasti sai mieleni piristymään kun otti ohjat ja alettiin maalaamaan olohuonetta❤️ Hän on aivan mieletön mies ja täytyy sanoa että olen tosi...
  3. B

Haaveena vauva 2020

Menkat alkoi tiputtaa äsken ja minut voi ottaa pois piinailijoista...eli kp1 Harmittaa....olipas pitkä kierto minulla entiseen verrattuna.... meneepä masistellen tämä vknloppu. Mies tuossa sanoi että ei muuta ku peittoa heilumaan eli hänellä intoa riittää yritykseen....minä olisin niin...
  4. B

Haaveena vauva 2020

@Hypsy kiitos❤️ Yritän pitää toivoa yllä❤️ Mä ilmoittelen miten käy. Mutta ihanaa että sulla viiva vaan vahvistuu❤️❤️
  5. B

Haaveena vauva 2020

Niin ja kipeä olo ollut viikon päivät jo:confused:
  6. B

Haaveena vauva 2020

@Hypsy nooo mä muistan kuopusta odottaessani että meni näin samalla tavalla että pientä toivoa vielä on.... tämän takia olen venyttänyt testaamista kun sit tulee tämä masis olo..... Oireita on närästys, kahvi ei maistu, rinnat super kipeät ja turvonneet olleet puoltoista viikkoa, päänsärkyä...
  7. B

Haaveena vauva 2020

Huomenta❤️ Tänään testasin ja negaa näyttää.... menkat myöhässä kp 30 26/28... Oireet voimassa vielä..... tässä odottelen vknlopun yli että jos ei ala niin maanantaina testaan uudelleen .....tuli kyllä masennus. Mun kierto on aina säännöllinen mutta voihan se sekoilla välillä...:(
  8. B

Haaveena vauva 2020

@Hypsy mä koitan malttaa vielä❤️ Sellainen olo että vielä on mahdollisuus menkkojen alkaa kun myöhässä vasta pari päivää... Vahva aavistus on raskaudesta kyllä ja oireet ovat tiukasti mukana mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa niin mulla näkyy kaksi viivaa vasta kun menkat tyyliin viikon...
  9. B

Haaveena vauva 2020

@Hypsy mahtavaa❤️ Onnittelut ❤️!! Ihan mieletön aalto menossa teillä❤️ Mä niin toivon että saisin tulla jatkoksi... Ei siis minkäänlaista tuntemusta että menkat alkaisi. Mua jännittää kyllä kovasti. Huomenna tai perjantaina taidan jo yrittää testailla:love:
  10. B

Haaveena vauva 2020

@Snanniska toivotaan sulle viivan vahvistumista❤️ Mutta kyllä minä näen tuossakin jo viivan❤️ Täällä ei menkkoja näy edelleenkään mutta voivat alkaa kyllä vielä tänään ja voihan kierto venyäkin varsinkin kun en ole mistään nuorimmasta päästä, mutta olen toiveikas koska oireet on ja pysyy...
  11. B

Haaveena vauva 2020

@Snanniska hei upeaa❤️❤️Onnea kovasti ❤️❤️ Täällähän on melkoinen plussavyöry alkanut, toivottavasti pääsen jonon jatkoksi❤️ Itsellä dpo 13 nyt ja kaksi päivää vielä ja sitten testi :) Hyvältä tuntuu ❤️❤️
  12. B

Haaveena vauva 2020

Ja isot pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille❤️❤️❤️❤️
  13. B

Haaveena vauva 2020

@Korallikala ihanaaaaa onnea kovasti ❤️❤️❤️❤️ Mulla sama dpo ja hyvin vahvasti sellainen olo että ollaan samassa veneessä. Testiä en kuitenkaan tee vielä kun kiertopäivät ovat 26-28 että odottelen torstaiaamuun jos vaan suinkin maltan mutta yhtään sellainen olo ei ole että menkat alkaisi ja...
  14. B

Haaveena vauva 2020

Vilpittömästi toivon kaikille niitä plussia❤️❤️❤️❤️
  15. B

Haaveena vauva 2020

@Vesinokkaeläin ihanaa siellä näkyi selvä haamu❤️❤️❤️ Mulla oireet pysyneet samana.... alkanu pelottaa kun huomenna kp26 ja silloin viimeks alkanu menkat aamupäivällä....nukunkohan ensi yönä... Toisaalta jos ei niin ei ja uutta yritystä vaan❤️ Nyt kun ollaan Koronan takia kotona kaikki ni on...
  16. B

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus ompa sulla jännät paikat siellä! Toivoa on ❤️❤️ @Hypsy vielä hyvin oireet voivat palata❤️ @Lilmi89 joo siis todella voimakkaasti tuntuu siltä että että tärpännyt olisi..... toisaalta sellainen oli myös että menkat alkaa tyyliin huomenna.... Edelleenkään en saa tuota kahvikuppia...
  17. B

Haaveena vauva 2020

Huh huh pakko tulla vielä tänne avautumaan..... siis niiiiiiiin kipeet tissit ettei mitään järkeä ....... ihan särkevät ja nännit niin arat että ku mies tossa jotain yritti ni teki mieli lyödä kun sattui niihin niin paljon. Tällainen kipu ei minun normikiertoon kyllä kuulu ollenkaan. Muutenkin...
  18. B

Haaveena vauva 2020

Kiitos vastauksista❤️ Alkoi jännittämään kyllä...... jos malttaisi odottaa vielä ensi keskiviikkoon..... Kyllä menkat siihen mennessä ovat alkaneet jos ovat alkaakseen. Ois kyl ihana saada joku haamu edes❤️ Hitto mä niin tunnen itseni että meen kohta tuohon lähikauppaan
  19. B

Haaveena vauva 2020

@Hypsy Mä lupautusin siihen dpo 15 haasteeseen mut tässä jo mietin että hakisinko tänään niitä halvempia liuskoja....:ROFLMAO:mulla kotona vaan 1 CB digi mitä en viitti käyttää vielä.... Tai siis voiko tässä vaiheessa jo saada testiin jotain näkymään ?? Sekoan :LOL:
  20. B

Haaveena vauva 2020

Ainiin ja sellasia pikkurepäisyjä kun nousen sängystä tai tuolilta....ärsyttää nämä hymynaamattomat tekstit....en vaan saa toimimaan

Yhteistyössä