Moi kaikille! Minäkin taidan uskaltautua jo tänne kirjoittelemaan. Plussasin siis torstaina ja siitä on haamu alkanut kivasti vahvistumaan! Laskureiden mukaan mulla olisi LA 10.8. kieppeillä hedelmöitysajan mukaan laskettuna.
Meillä siis esikoista yritetään ja taustalla tilanne, että heinäkuun lopulla pillerit jätetty pois. Ekasta yk:sta tärppäsi, mutta päättyi kuitenkin keskenmenoon juuri ennen kuin kerettiin varhaisultraan. Nyt sitten meneillään heti perään oli yk2, ja kierto olisi venynyt 8 viikkoiseksi, jos ei tästä olisi tärpännyt! Mulla taustalla myös melko hankala oireinen PCOS, joten tuntuu aivan uskomattomalta tuurilta, että raskaudet on alkaneet näin suurella prosentilla, josta olen tietysti kiitollinen. Toinen juttu onkin sitten tämä, että kykeneekö oma kroppa viemään raskautta pidemmälle ihan luonnollisesti ja siksi tuntuukin, että pelko kummittelee koko ajan takaraivossa...
Raskausoireista mulla on ollut repäisykivut ja alamahan jomot ihan selkeinä, kuten oli viime raskaudessakin. Lisäksi selkeetä alamahan turvottelua ja ihon kuumotusta löytyy kans.