Hakutulokset

  1. M

    Kajaanilaisia?

    Olisi kiva saada vaikka leikkipuistoon seuraa.
  2. M

    Yöimetysten lopetus 7,5kk ikäiseltä

    Noniin mammat, kaikki vinkit nyt kehiin! Ja joo, turha sanoa että "Lopetat vaan!" No niinhän se on, lopetan vaan. Mutta mitä kaikkee tulee ottaa huomioon. Miten teillä on mennyt yöimetysten lopetus? Montako yötä on mennyt huutaessa, vai huutiko ollenkaan? Ja minkä ikäisen vauva on ollut kun...
  3. M

    Maajussille morsian Christian

    Tuo Tuomas on kyllä omalla tavallaan ihana. Komea on, mutta vähän huvittaa tuo sen ujostelu, vaikka onhan se söpöä :) Chritianista ei uskoisi että on vain 21 vuotias, vai muistanko iän oikein?
  4. M

    Onko joku teistä äityleissä?

    Se yp kuulemma pitää tarkoituksella jonoa. Sitä en tiedä onko jonon pitämiseen joku järkeväkin syy.
  5. M

    Mikä on sulle ensimmäinen kevään merkki?

    Sitten on kevät kun näkyvissä on enemmän asfalttia kuin lunta :D
  6. M

    Kumpi parempaa? Sikanauta vai Nautasika?

    Minä tykkään itse enemmän naudan jauhelihasta. Eli minun mielestä nautasika on parempaa kuin sikanauta. Kaikkein parasta on pelkkä nauta.
  7. M

    Voihan video =/

    Laittakaa lukion seinälle myynti-ilmoitus kirjasta. Myyt vaikka -30% halvemmalla kuin kaupassa. Varmasti joku ostaa kun on käyttämätön ja vieläpä päällystetty valmiiksi :)
  8. M

    The Voice of Finland 2014

    Ai se alko tänään, en muistanutkaan. Minkälainen tuomari se Anne (mattilako?) on?
  9. M

    Kysynpä tarjoiluista mielipidettä minäkin

    Pakastekakut on noloja ja pahan makuisia. Ja eiköhän kaikki osaa leipoa kun on helppo resepti, seliseli ettei muka osaa leipoa mitään. Joku piirakkakin olisi niin helppo tehdä itse, jos tosiaan se kakkukin tuntuu niin mahdottoman vaikealta :rolleyes:
  10. M

    Muita 8-pallo elokuvan katsoneita?????????????

    No katsoin elokuvateatterissa niin enhän mää ny siellä kehdannu itkemään, no okei muutama tippa tuli linssiin joissain kohdissa. Kyllä se aika hiljaseks veti se elokuva :|
  11. M

    mitä 8v tytölle synttärilahjaksi?

    H&M:ltä joku tosi söpö tyttömäinen paita ja hiuspompuloita/ pinnejä :)
  12. M

    Kysynpä tarjoiluista mielipidettä minäkin

    Kuulostaa oikein hyvältä :) toisinkuin se yks mamma joka aikoi laittaa lapsen synttäreille jonkun pakastekakun, karkkia ja sipsiä, siis kaikki jotain valmista :laugh:
  13. M

    Otatteko sormusta missään vaiheessa pois?

    Leipoessa jos pitää jotain taikinaa vaivata käsin niin silloin. Ja joskus mulla puhkeaa ihan yhtäkkiä outo kutina sormiin niin silloin otan sormuksen pois ja joskus se saattaa myös unohtua sinne minne olen sen laskenut..
  14. M

    Miehen kommentti suisti raiteiltaan...

    Voi miehet! Eilen just selitin miehelle että kuinka paljon nainen yleensä lihoo, tai siis paino nousee raskausaikana. Sanoin sille että semmonen 7-15kg on varmaankin aika perus, mutta jotkut voi helposti lihoa 20-25kg. No siitäkös mies järkyttyi, totesi vaan että "ei helvetti, sinä et kyllä...
  15. M

    Mitä mieltä nimestä...

    Isla on ihan kiva, mutta tuosta Illusia nimestä en tykkää :|
  16. M

    Jos olisi pakko, vaihtoehdoista kumman valitsisit?

    2. Jos tosiaan saisin valita kenet murhaisin ja miten. Muhaisin mieluiten jonkun kusipää raiskaaja-pedofiilin ja jollain helpolla tavalla, vaikka myrkyttämällä. Mihinkään raakaan kidutukseen en pystyisi. Toivottavasti en nyt kuulosta miltään tappajalta..
  17. M

    Yksinolo ahdistaa!!! :'(

    :hug: tsemppiä! Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa.
  18. M

    Hammaskivenpoisto on kyllä jotain ihan järkyttävää!

    Mulle tehtiin sillä ultraäänellä ja oli paljon pahempaa kuin sillä koukulla, hyi!
  19. M

    Arvaa mikä rv menossa, iso vai pieni? :)

    Mä oon nyt viikolla 21+6 ja mulla on tuommoinen maha kuin sulla. Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten johtuu siitä =) Kovasti kyllä tässä odottelen sitä että se maha pullahtaisi kunnolla näkyviin kun oon aina haaveillu sellaisesta ihanasta isosta raskausmahasta, mutta pitää ajatella että...
  20. M

    58 - 78 prosenttia miehistä parturoi alapäätään. Kuuluuko oma miehesi tähän joukkoon vai onko hänellä luomuviidakko?

    Miehellä on luomupöheikkö, ja niin se mun mielestä kuuluukin olla. En todellakaan haluaisi että miehellä on karvaton alapää, niinkuin joku jo mainisi, se on homojen hommaa...

Yhteistyössä