Muita 8-pallo elokuvan katsoneita?????????????

  • Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti
"elli"
Vaikka en KOSKAAN itke elokuvaa katsoessani, niin tämä elokuva sai tänään illalla kyynelkanavat auki. Siis järkyttävän todenoloinen, todella hyvin näytelty, äärimmäisen raaka, mutta NIIN koskettava. itkusta ei meinannut tulla loppua ja mies jo meinas et mikä mulle oikein tuli. Elokuvan jälkeen tuli tarve ottaa omat lapset syliin ja rutistaa kovasti..=)
 
"Vieras"
Mä en ihan itkuun päässy mutta vierustoverit kyllä vollottivat. Veti kyllä pitkästä aikaa hiljaseksi ja päädyttiinkin kaverin kanssa puimaan elokuvaa vasta seuraavana päivänä.
Teen itse töitä lähisuhdeväkivallan parissa, joten aihe oli siinäkin mielessä mielenkiintoinen ja aito.
 
"elli"
mä olisin halunnut keskustella enemmän elokuvasta, mutta mies ei ollut yhtä innokas. On järkyttävää et jonkun elämä voi olla tollasta. Mietin et voisinko mä jotenkin olla avuksi jollekin ihmiselle...
 
666
[QUOTE="Vieras";28239334]En tiedä viitsinkö katsoa, ällöttää nähdä rupusakkia muutenkin![/QUOTE]

Niin sun kaltaset lähtee sinne saunan taa ensimmäiseksi, miten jollakin on noin suppea ajatusmaailma, mitäpä jos sattuis omalle tai lastes kohalle, sitten taitaa muuttua asenteet
 

Yhteistyössä